Er is inmiddels heel wat veranderd in zowel mijn roedeltje als in mijn leven.
Ik ga op m'n gemakje rondkijken hier.

Moderator: moderatorteam
Dat kloptalm@ schreef:Ja ik ken je nog. Je hebt hele leuke dingen voor mijn kleinkinderen gemaakt. Welkom terug. Ik heb er inmiddels nog een kleindochter bijgekregen
*Ineke* schreef:Dank jullie wel!![]()
Dat kloptalm@ schreef:Ja ik ken je nog. Je hebt hele leuke dingen voor mijn kleinkinderen gemaakt. Welkom terug. Ik heb er inmiddels nog een kleindochter bijgekregenhint hint
alm@ schreef:*Ineke* schreef:Dank jullie wel!![]()
Dat kloptalm@ schreef:Ja ik ken je nog. Je hebt hele leuke dingen voor mijn kleinkinderen gemaakt. Welkom terug. Ik heb er inmiddels nog een kleindochter bijgekregenhint hint
Da's een ouwe fotomosquito1980 schreef:Hahaha... je avatar: aantal honden: 2..... op de foto eueuehhhhh 5![]()
Ik ken je (geloof ik) niet maar leuk dat je je weer komt melden
Ooohhhh, waar zijn de andere 3*Ineke* schreef:Da's een ouwe fotomosquito1980 schreef:Hahaha... je avatar: aantal honden: 2..... op de foto eueuehhhhh 5![]()
Ik ken je (geloof ik) niet maar leuk dat je je weer komt meldennu heb ik er nog maar twee. Dank je!
Ik heb twee jaar geleden helaas twee honden moeten herplaatsen i.v.m. mijn scheiding.mosquito1980 schreef:Ooohhhh, waar zijn de andere 3*Ineke* schreef:Da's een ouwe fotomosquito1980 schreef:Hahaha... je avatar: aantal honden: 2..... op de foto eueuehhhhh 5![]()
Ik ken je (geloof ik) niet maar leuk dat je je weer komt meldennu heb ik er nog maar twee. Dank je!
Fína, Fientje, babyhond, wat je maar wilt. Haar heb ik helaas moeten herplaatsen, net als mijn oude Jobbi.sjm schreef:Welkom terug! Oh ja, die zwarte kan ik me nog herinneren volgens mij. Hoe heet(te) die?
En welke heb je nu nog?
Wat lief! Ik heb dat ook af en toe, dat ik aan forummers van destijds denk (en aan hun honden uiteraard), en me afvraag hoe het met ze is.Maeve schreef:Nou, ik had serieus laatst nog zo'n moment dat er een aantal "oud-forummers" in me opkwamen waarvan ik me afvroeg waar ze zijn gebleven en hoe het met ze gaat. En daar zat jij dus ook bij!
Welkom terug!
Ach wat sneu. Fijn dat je in ieder geval nog 2 mooie hondjes hebt.*Ineke* schreef:Fína, Fientje, babyhond, wat je maar wilt. Haar heb ik helaas moeten herplaatsen, net als mijn oude Jobbi.sjm schreef:Welkom terug! Oh ja, die zwarte kan ik me nog herinneren volgens mij. Hoe heet(te) die?
En welke heb je nu nog?
Sóley, Skotti en Terry zijn met me meegegaan en Terry heb ik helaas in moeten laten slapen.
Terry was het kleine zwart/witte hondje op de bank in m'n onderschrift.
Dus nu heb ik alleen mijn IJslandse hondje Sóley nog en kruising Skotti.
Vooral om Fína kan ik nog steeds janken. En over haar dromen. Maar het is zoals het is en inderdaad, ik ben blij met de twee ouwetjes die ik nog heb.sjm schreef:Ach wat sneu. Fijn dat je in ieder geval nog 2 mooie hondjes hebt.*Ineke* schreef:Fína, Fientje, babyhond, wat je maar wilt. Haar heb ik helaas moeten herplaatsen, net als mijn oude Jobbi.sjm schreef:Welkom terug! Oh ja, die zwarte kan ik me nog herinneren volgens mij. Hoe heet(te) die?
En welke heb je nu nog?
Sóley, Skotti en Terry zijn met me meegegaan en Terry heb ik helaas in moeten laten slapen.
Terry was het kleine zwart/witte hondje op de bank in m'n onderschrift.
Dus nu heb ik alleen mijn IJslandse hondje Sóley nog en kruising Skotti.
Dit had ik inderdaad ook ja, apart!Maeve schreef:Nou, ik had serieus laatst nog zo'n moment dat er een aantal "oud-forummers" in me opkwamen waarvan ik me afvroeg waar ze zijn gebleven en hoe het met ze gaat. En daar zat jij dus ook bij!
Welkom terug!
Om de scheiding ben ik geen seconde rouwig geweest, alleen om het feit dat Fientje en Jobbi weg moesten.Hilde schreef:Ach jee Ineke, wat triest. Zowel van Terry als van je scheiding.