Het gaat absoluut niet goed met on ze teckel...
Zijn agressiviteit word steeds erger...het begon naar vreemde buitens huis, maar nu moeten we binnen met vreemde ook opletten dat hij ze niet bijt.
Buiten zou hij iedere voorbijganger aanvallen als we niet opletten...andere honden dan eigen roedel, moet hij ook niet begint gelijk te grommen...
En gister was eigenlijk de druppel die de emmer liet overlopen , hij heeft geprobeerd echt uit te vallen naar jongste dochter, en omdat ik ernaast zat en hem een opduivel gaf beet hij mij....hij kreeg echt waas voor zijn ogen, het is dat ik hem gelijk goed vast had, want hij had me helemaal open willen bijten....hij stopte niet maar heeft zeker 5 minuten als een dolle om zich heen gebeten om mij te raken

Het lijkt wel of er iets niet goed zit in zn kop......vooral omdat het steeds erger wordt dit gedrag.
Wat zouden jullie doen? ik dacht eerst door therapeut laten kijken of dit een gedragsprobleem is , en daarna evt dierenarts iets lichamelijks laten onderzoeken.
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk een heel gevaarlijke wending vind in ons gezin met 3 kinderen, en waar dus heel vaak vreemde kinderen mee naar huis komen.....
Hond is net 2 jaar, reu , ongecastreerd.
Pffffff zit er even doorheen....alle hulp en tips, en naam goede therapeut, ben ik heel blij mee