Moderator: moderatorteam
Ja Simba ook. Zoonlief en buurman stonden er wat bescheten naast te wachten tot het over was.fes/lou schreef:Ik heb ook een reutje gehad die dat deed.....stond kompleet gekoppeld, vaak wel 20 min
En toch verbaasde mij dat gezien de ballen er echt af zijn na een castratie. Ik dacht dat er daarna geen erectile meer zou kunnen plaatsvinden namelijkFotogravinnetje schreef:Nee hoor, ook castraten kunnen gewoon dekken. Alleen hebben ze geen zaad meer
Aha weer wat geleerdlor1_1984 schreef:eunuchs missen hun complete zaakje geloof ik, castraten enkel hun ballen.Tineke schreef:En toch verbaasde mij dat gezien de ballen er echt af zijn na een castratie. Ik dacht dat er daarna geen erectile meer zou kunnen plaatsvinden namelijkFotogravinnetje schreef:Nee hoor, ook castraten kunnen gewoon dekken. Alleen hebben ze geen zaad meerIk dacht dat er om die reden werd gekozen voor enuch bewaking in een harem omdat deze mannen geen seks meer konden hebben omdat ze gecastreerd waren.
Een stijve bij een hond werkt anders dan bij een mens. Bij een hond gaat hij er slap in , vandaar het penisbotje . Zodra hij erin zit word hij stijf door het afgeknepen worden achter zijn zwellichaam waardoor hij stijf word.Tineke schreef:En toch verbaasde mij dat gezien de ballen er echt af zijn na een castratie. Ik dacht dat er daarna geen erectile meer zou kunnen plaatsvinden namelijkFotogravinnetje schreef:Nee hoor, ook castraten kunnen gewoon dekken. Alleen hebben ze geen zaad meerIk dacht dat er om die reden werd gekozen voor enuch bewaking in een harem omdat deze mannen geen seks meer konden hebben omdat ze gecastreerd waren.
DeDiana schreef:Amoz dekt ook gewoon zonder ballen, inderdaad inclusief koppeling. Hij vindt loopse teven die op hun hoogtijdagen zijn ook nog altijd reuze-interessant.
Hahaha geweldig!Tineke schreef:DeDiana schreef:Amoz dekt ook gewoon zonder ballen, inderdaad inclusief koppeling. Hij vindt loopse teven die op hun hoogtijdagen zijn ook nog altijd reuze-interessant.
Simba heeft nog nooit enige vorm van interesse in teefjes getoond.
Hij rijd ook nooit op honden , hij speelt wel met alles en iedereen bij voorkeur met Luus.
Dit was net zo'n type hondje als hij zelf was, wellicht is het toeval of hij heeft gewoon goede smaak![]()
Ik moest het meest lachen om de reactie van mijn zoon die niet wist wat hem overkwam met zijn gecastreerde hond en mijn kleindochter die er juichend omheen liep![]()
![]()
in de veronderstelling dat er pups zouden komen en zij ze allemaal zou houden natuurlijk
![]()
Dit was zijn grote liefde.