Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppasadres gezocht eind juli tot half augustus.
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labradoodle
- Aantal honden: 2
Oppasadres gezocht eind juli tot half augustus.
Hallo allemaal.
Dit jaar gaan wij niet met vakantie. Man werkt door en ik heb 2 weken vrij genomen ivm de schoolvakantie van zoon. (11).
We zouden graag op 1 of 2 honden willen passen. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en het is er goed bevallen.
Graag een huis met een tuin.
Zelf hebben we 2 honden. Een medium labradoodle van 2,5 Jr Paco en een dwergpoedel van net 4, Whisky . Beide honden zijn relaxt en luisteren meestal goed. Reutjes. Whisky gecastreerd. Beide gevaccineerd en behandeld tegen vlooien en teken. Paco hebben we vanaf 8,5 wk en Whisky is een herplaatser uit het asiel.
Vraag gerust wat je nog wilt weten.
Dit jaar gaan wij niet met vakantie. Man werkt door en ik heb 2 weken vrij genomen ivm de schoolvakantie van zoon. (11).
We zouden graag op 1 of 2 honden willen passen. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en het is er goed bevallen.
Graag een huis met een tuin.
Zelf hebben we 2 honden. Een medium labradoodle van 2,5 Jr Paco en een dwergpoedel van net 4, Whisky . Beide honden zijn relaxt en luisteren meestal goed. Reutjes. Whisky gecastreerd. Beide gevaccineerd en behandeld tegen vlooien en teken. Paco hebben we vanaf 8,5 wk en Whisky is een herplaatser uit het asiel.
Vraag gerust wat je nog wilt weten.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Re: Oppasadres gezocht eind juli tot half augustus.
Misschien handig om te weten welke regio
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Ik volg het bericht niet helemaal. Zoek je nu oppas voor je eigen twee honden of bied je oppas aan?
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Volgens mij biedt TS oppas aan huis aanhakunamatata schreef:Ik volg het bericht niet helemaal. Zoek je nu oppas voor je eigen twee honden of bied je oppas aan?
Ik dacht dat ze bij iemand in huis met tuin op de honden daar wil passen en eigen honden mee. Zo lees ik het.Fotogravinnetje schreef:Volgens mij biedt TS oppas aan huis aanhakunamatata schreef:Ik volg het bericht niet helemaal. Zoek je nu oppas voor je eigen twee honden of bied je oppas aan?
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik ookSterre schreef:Ik dacht dat ze bij iemand in huis met tuin op de honden daar wil passen en eigen honden mee. Zo lees ik het.Fotogravinnetje schreef:Volgens mij biedt TS oppas aan huis aanhakunamatata schreef:Ik volg het bericht niet helemaal. Zoek je nu oppas voor je eigen twee honden of bied je oppas aan?

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Zo staat het er inderdaad geschreven. Iets anders kan ik er niet uit opmaken.Maryanne schreef:Ik ookSterre schreef:Ik dacht dat ze bij iemand in huis met tuin op de honden daar wil passen en eigen honden mee. Zo lees ik het.Fotogravinnetje schreef:Volgens mij biedt TS oppas aan huis aanhakunamatata schreef:Ik volg het bericht niet helemaal. Zoek je nu oppas voor je eigen twee honden of bied je oppas aan?
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Vaste gebruiker
Ik wil in een huis met een tuin op honden passen en ik wil mijn eigen honden meenemen.
Ik wil ook wel op een huis zonder honden passen maar mijn eigen honden moeten wel mee.
Ik wil ook wel op een huis zonder honden passen maar mijn eigen honden moeten wel mee.
I <3 my dogs 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik wil een huis met bubbelbad met een butler anders kom ik nietadamzo schreef:Ik wil in een huis met een tuin op honden passen en ik wil mijn eigen honden meenemen.

-
- Zeer actief
Ik gun het je van harte, maar no way, echt no way dat ik onbekenden in mijn huis laat ;-(
Suzanne
Suzanne
-
- Zeer actief
Ow? Niet?~Suzanne~ schreef:Ik gun het je van harte, maar no way, echt no way dat ik onbekenden in mijn huis laat ;-(
Suzanne
-
- Zeer actief
NeeJules01 schreef:Ow? Niet?~Suzanne~ schreef:Ik gun het je van harte, maar no way, echt no way dat ik onbekenden in mijn huis laat ;-(
Suzanne

Suzanne
-
- Zeer actief
zijn meer mensen die voor korte of langere tijd aan woning ruil doen in de vakantie, wat is het probleem , tenzij je een heel ruig leven lijdt 

- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
Mijn huis vind ik niet eens zo'n probleem maar ik zal geen vreemden op mijn hond laten passen.

-
- Zeer actief
Ik zou me eerst even voorstellen...~Suzanne~ schreef:NeeJules01 schreef:Ow? Niet?~Suzanne~ schreef:Ik gun het je van harte, maar no way, echt no way dat ik onbekenden in mijn huis laat ;-(
SuzanneJij wel? Gewoon, wildvreemden?
Suzanne
-
- Vaste gebruiker
Ik moest het even heel duidelijk maken omdat het niet begrepen werd.Lizzie. schreef:Ik wil een huis met bubbelbad met een butler anders kom ik nietadamzo schreef:Ik wil in een huis met een tuin op honden passen en ik wil mijn eigen honden meenemen.
Maar ik ben niet zo moeilijk hoor. Het kan gewoon heel leuk zijn. Wij in een andere omgeving waar we een beetje kunnen rondkijken, hondjes mee. En dan moet ik toch lopen dus kan er nog wel eentje mee.
De andere huis en hond eigenaar ook blij want zijn hond kan in zijn vertrouwde omgeving blijven hij hoeft geen pension te betalen en zijn huis is bewoond terwijl hij weg is.
Vorig jaar kreeg ik complimenten dat we alles zo netjes hadden achter gelaten en wilde die mw er een jongere hond bij omdat haar weer levendiger was geworden door mijn vriendelijke speelse hond.
I <3 my dogs 

-
- Zeer actief
Ja, ik begrijp heel goed dat mensen hier heel blij mee zijn! Heerlijk hoor, dat je hond in eigen huis kan verblijven. En ik neem aan dat er een kennismaking aan vooraf gaatadamzo schreef:Ik moest het even heel duidelijk maken omdat het niet begrepen werd.
Maar ik ben niet zo moeilijk hoor. Het kan gewoon heel leuk zijn. Wij in een andere omgeving waar we een beetje kunnen rondkijken, hondjes mee. En dan moet ik toch lopen dus kan er nog wel eentje mee.
De andere huis en hond eigenaar ook blij want zijn hond kan in zijn vertrouwde omgeving blijven hij hoeft geen pension te betalen en zijn huis is bewoond terwijl hij weg is.
Vorig jaar kreeg ik complimenten dat we alles zo netjes hadden achter gelaten en wilde die mw er een jongere hond bij omdat haar weer levendiger was geworden door mijn vriendelijke speelse hond.

Succes met de zoektocht.