Vanmorgen liepen we in het bos en er schoot ineens een konijn voor de honden uit. Ze gingen er met z'n tweeën achteraan en toen ik met de Chuckit bal piepte kwam Millie direct terug. Lou is dus meerdere keren in zijn leven uren achter de konijnen aan blijven rennen, totaal onbereikbaar. Ik liet hem denk ik 10 seconden racen, maar toen ik hem riep keerde hij meteen om en kwam braaf een koekje halen! Echt, hoe kan het? Laatst had ik ook al het vermoeden dat hij een konijn had gezien, maar kwam hij ook terug toen ik riep. Ik klaag niet hoor, maar het verbaast me zo! Zou hij op z'n bijna 6e interesse zijn verloren?
Tegelijkertijd vind ik hem de laatste maanden minder makkelijk met andere honden geworden. Ik weet niet wat het is, alsof hij een beetje meer gespannen is dan normaal. Vanmorgen liepen we dus met hoogloopse Millie, toen er wat geïnteresseerde reuen op ons afkwamen. En Lou ging die even weg staan blaffen. Met z'n 8 kilo

Ik wandel nu zo'n beetje om de dag een heel eind met hem apart om wat te oefenen, maar ik weet niet of er verbetering in zit.
Zo'n gecompliceerd kind in zo'n schattig jasje.