Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Les 1

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Les 1

Ongelezen bericht door Leonie. »

Jemig dit wordt echt een saai topic, zonder foto's en zelfs zonder vraag :LOL:

Maar Millie had vandaag haar eerste behendigheidsles. Best wel spannend vond ik, want ik ben er niet handig en en Millie is ook nog eens loops.

We werden in de 'middel' groep ingedeeld, niet bij de beginners. Omdat de juf 'hoge verwachtingen' van ons had :schrik:

En Millie deed het geweldig. Ze deed al meerdere sprongen en tunnels achter elkaar, echt alsof zij een paar maanden geleden al met de cursus was begonnen :mrgreen: We gaan er zeker mee door!
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Re: Les 1

Ongelezen bericht door Leonie. »

Cleva schreef:
Leonie. schreef: We werden in de 'middel' groep ingedeeld, niet bij de beginners. Omdat de juf 'hoge verwachtingen' van ons had :schrik:
Wees maar blij. Zo leuk is het niet om te moeten wachten tot zo'n simpele doos een keertje klaar is met proberen haar kreupele mopshondje "Diva" door de tunnel te sturen.
Haha, zeker. Maar de andere groep waren eigenlijk ook geen echte beginners, ik was de enige nieuwe. Maar goed, het bleek erg leuk dat het tempo zo hoog was.

Ik merkte dat ik gewoon door moest rennen en Millie dan alle toestellen nam. Maar als ik wat afremde omdat ik dacht dat ze de tunnel niet nam, dan stopte ze gelijk en kwam naar mij toe. Dus vertrouwen hebben is belangrijker dan ik dacht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”