Op dat moment komt haar hond om de hoek. Niet te snel. Tong op zijn voorhoofd. Een mopshond. Ligt het dan aan mij of?

Moderator: moderatorteam
Áls haar platbek zo'n vacht had ging hij doodHilde schreef:Gisteren waren we aan het lopen met Elmo, die heeft nu een redelijk lange vacht. Van de week gaat alles er afHij had het met zijn zwarte vachtje in de zon dus ook warm genoeg om te hijgen. Na een tijdje kwam er een mevrouw die opmerkte dat Elmo het wel erg warm moest hebben. Ik antwoordde bevestigend en dat zijn vacht er af gaat. Mevrouw verzuchtte dat ze erg blij was dat haar hond niet zo’n vacht had. Haar hond had het lang niet zo warm.
Op dat moment komt haar hond om de hoek. Niet te snel. Tong op zijn voorhoofd. Een mopshond. Ligt het dan aan mij of?
Niet ging..... wasMiezemuis schreef:Áls haar platbek zo'n vacht had ging hij doodHilde schreef:Gisteren waren we aan het lopen met Elmo, die heeft nu een redelijk lange vacht. Van de week gaat alles er afHij had het met zijn zwarte vachtje in de zon dus ook warm genoeg om te hijgen. Na een tijdje kwam er een mevrouw die opmerkte dat Elmo het wel erg warm moest hebben. Ik antwoordde bevestigend en dat zijn vacht er af gaat. Mevrouw verzuchtte dat ze erg blij was dat haar hond niet zo’n vacht had. Haar hond had het lang niet zo warm.
Onze zwarte schnauzers konden allebei prima tegen warmte.Heavy schreef:Jip is mijn eerste zwarte hond en ook de eerste hond die echt last heeft van de warmte bij 20 graden en meer . Toeval ? Ook al is hij heel kort en heeft dan nauwelijks onderwol . Het ligt echt aan de kleur denk ik . Ben wel benieuwd of en hoelang het minder is bij Elmo
Ik had helaas geen scherpe reactieveertje schreef:![]()
![]()
Wat heb je daarna gezegd?