Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duurste hond ter wereld.
Moderator: moderatorteam
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Duurste hond ter wereld.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Re: Duurste hond ter wereld.
Oh. Zo'n autismehond 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Tineke
- Zeer actief
Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.
- Tineke
- Zeer actief
Nou verkopen niet maar wel even uitlenenMiezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

-
- Zeer actief
Zou jij dan geen mooie hond ,paard ,kat of ander dier willen kopen wat je altijd al graag wilde hebben.?Lunatic schreef:Wat een bedrag, je zal van gekkigheid toch maar niet weten wat je met je geld moet doen zeg
Mensen sparen ook om een dier van hun keuze en wens te kunnen kopen , is niet veel anders dan dat je het al heb liggen lijkt mij.

-
- Zeer actief
Zo zie je maar weer dat alles onderhandelbaar is.Miezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

Is nog een film van gemaakt, Indecent ProposalMiezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Voor dat geld mogen ze Dumas en Luca samen hebben. Csiva gaat er geen tel voor weg en Fiji.. hmmm
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Mijn man welMiezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

Makkelijk zeggen, er komt hier mij nooit iemand dat geld bieden

In 2008 heeft een Chinees hier 5.000 USD voor Alex geboden ........ maar Alex ging niet weg

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Hahahaha, ik ook.Miezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
Geloof dat jij het bedrag aan die geen moet geven die hem wil hebben.gonnie schreef:Hahahaha, ik ook.Miezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veelbouvierpoedel schreef:Als ze er zoveel geld voor neer willen tellen dan zullen ze er wel goed voor zijn. Voor dat bedrag verkocht ik hem ook.

Nou van mij krijgen ze helemaal niets voor dat geld hoor. Ik hou liever wat ik heb, dan dat ik dat geld krijg. Mag ook toch?
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ja hoor, ik zou er ook niet gelukkiger van worden om voor mij waardevolle dingen om te ruilen voor zoveel geld. Zelfs Mika nietMarion. schreef:Nou van mij krijgen ze helemaal niets voor dat geld hoor. Ik hou liever wat ik heb, dan dat ik dat geld krijg. Mag ook toch?

Gollum schreef:Ja hoor, ik zou er ook niet gelukkiger van worden om voor mij waardevolle dingen om te ruilen voor zoveel geld. Zelfs Mika nietMarion. schreef:Nou van mij krijgen ze helemaal niets voor dat geld hoor. Ik hou liever wat ik heb, dan dat ik dat geld krijg. Mag ook toch?

Nou ja, als ik spullen heb die zij graag willen mag dat ook. Alleen dan graag wel zonder er zoveel geld voor te krijgen. Maar van datgene wat ik lief heb, blijven ze maar gewoon af. Mijnnnn en niet te koop.
- Gollum
- Zeer actief
Met sommige spulletjes heb ik het ook, ik heb bijvoorbeeld een antiek kastje opgeknapt dat van mijn oma is geweest. Mensen vonden het heel mooi en wilden het graag kopen, en zelfs tegen elkaar opbieden. Voor geen geld gaat dat kastje weg, daar zit zo'n mooie herinnering aan van mijn oma. Elke keer dat ik er naar kijk moet ik aan haar denken.Marion. schreef:Gollum schreef:Ja hoor, ik zou er ook niet gelukkiger van worden om voor mij waardevolle dingen om te ruilen voor zoveel geld. Zelfs Mika nietMarion. schreef:Nou van mij krijgen ze helemaal niets voor dat geld hoor. Ik hou liever wat ik heb, dan dat ik dat geld krijg. Mag ook toch?
Nou ja, als ik spullen heb die zij graag willen mag dat ook. Alleen dan graag wel zonder er zoveel geld voor te krijgen. Maar van datgene wat ik lief heb, blijven ze maar gewoon af. Mijnnnn en niet te koop.
Nee, dat soort spullen krijgen ze inderdaad ook niet. Alleen die spullen hebben volgens mij ook alleen voor mij waarde. Dat mijn vader in zijn lunchpauze een prachtige stalen bewaarbak met 72 vakjes (en een mooie plexiglazen deksel) ging maken, omdat dochterlief ineens weer oorbellen ging makenGollum schreef: Met sommige spulletjes heb ik het ook, ik heb bijvoorbeeld een antiek kastje opgeknapt dat van mijn oma is geweest. Mensen vonden het heel mooi en wilden het graag kopen, en zelfs tegen elkaar opbieden. Voor geen geld gaat dat kastje weg, daar zit zo'n mooie herinnering aan van mijn oma. Elke keer dat ik er naar kijk moet ik aan haar denken.

Die krijgt ook helemaal niemand.
Marion. schreef:Nee, dat soort spullen krijgen ze inderdaad ook niet. Alleen die spullen hebben volgens mij ook alleen voor mij waarde. Dat mijn vader in zijn lunchpauze een prachtige stalen bewaarbak met 72 vakjes (en een mooie plexiglazen deksel) ging maken, omdat dochterlief (lagere school, dus 40 jaar geleden ofzo) ineens bedacht oorbellen ging makenGollum schreef: Met sommige spulletjes heb ik het ook, ik heb bijvoorbeeld een antiek kastje opgeknapt dat van mijn oma is geweest. Mensen vonden het heel mooi en wilden het graag kopen, en zelfs tegen elkaar opbieden. Voor geen geld gaat dat kastje weg, daar zit zo'n mooie herinnering aan van mijn oma. Elke keer dat ik er naar kijk moet ik aan haar denken.
- Gollum
- Zeer actief
Oh wat liefMarion. schreef:Nee, dat soort spullen krijgen ze inderdaad ook niet. Alleen die spullen hebben volgens mij ook alleen voor mij waarde. Dat mijn vader in zijn lunchpauze een prachtige stalen bewaarbak met 72 vakjes (en een mooie plexiglazen deksel) ging maken, omdat dochterlief ineens weer oorbellen ging makenGollum schreef: Met sommige spulletjes heb ik het ook, ik heb bijvoorbeeld een antiek kastje opgeknapt dat van mijn oma is geweest. Mensen vonden het heel mooi en wilden het graag kopen, en zelfs tegen elkaar opbieden. Voor geen geld gaat dat kastje weg, daar zit zo'n mooie herinnering aan van mijn oma. Elke keer dat ik er naar kijk moet ik aan haar denken.

Dat soort dingen zijn inderdaad niet in geld uit te drukken.
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Raad maar eens.
Wat een prijs wtf... autisme hond nee hoor niet voor die prijs. Ik ga wel voor een leonberger of een newfoundlander.. moet even kijken welke van de 2
Vince mijn moeders blindegeleidehond
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
bouvierpoedel schreef:Geloof dat jij het bedrag aan die geen moet geven die hem wil hebben.gonnie schreef:Hahahaha, ik ook.Miezemuis schreef:Voor dat geld zou ik mijn man zelfs verkopenTineke schreef:
Ik vraag me af hoeveel mensen dat ook zouden doen, ik denk best veel
Hahahaha, dat denk ik ook.
Alhoewel een hoop mensen Gerard heel erg gezellig vinden. Hahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.