Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Louitje naar Kranendonk

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Louitje naar Kranendonk

Ongelezen bericht door Budkes »

Omdat Louitje kreupel liep, linksvoor, heb ik even een afspraak gemaakt bij Kranendonk.

Tijdens uitgebreid onderzoek gaf hij nergens pijn aan en was er geen gewricht overvuld. Maar toch maar even röntgenfoto's gemaakt in het kader van beter mee als om verlegen.

Terror Louis gedroeg zich echt voorbeeldig , ik was stom verbaasd :O: , hij stond doodstil op tafel en de DA kon alles buigen en strekken en duwen en trekken, hij gaf geen kik en reageerde nergens op.
Op de röntgenafdeling liet ie zich gewillig in de bak voor de heupfoto's leggen en ook voor de elleboogfoto's en rugfoto's lag hij keurig stil zonder mokken.
De assistentes wilden graag elke dag zo'n hond.
Hij heeft dan ook de wereld aan brokjes gehad als beloning voor zijn goede gedrag.

Maar het allermooiste was wel dat alles dik in orde was, rug, heupen en ellebogen zagen er top uit, behalve dat de linkerelleboog/voorpootfoto idd groeipijn aan leek te geven.

Hij mocht verder alles gewoon doen, en aangezien het in die ongeving echt prachtig is hebben we op de terugweg een prachtige wandeling gemaakt.

En heb ik Louis ook maar weer overgeleverd aan de opvoedkwaliteiten van Pappa Marco :

Gedraag je kind
Afbeelding

Afbeelding

Perry dacht er het zijne van :roll:
Afbeelding
Gr. Aniek

Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Louitje naar Kranendonk

Ongelezen bericht door crutz »

Fijn. Zowel gedrag als dat alles ok was.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

En nu weer uitgeteld mer zijn haai. :I:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Budkes op 07 feb 2018 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Aniek

Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Hahaha, die foto's :I: . Dat zijn de betere dierenartsbezoekjes (met zo'n uitslag) :ok: .

De mijne (ook bij kranendonk) was precies andersom. Ik ging met een gezonde hond puur voor een check en kwam met een slecht in elkaar zittende hond terug :blauwoog: .
Budkes
Zeer actief

crutz schreef:Fijn. Zowel gedrag als dat alles ok was.
Zeker. Terwijl ik op voorhand nog dacht over een muilkorf omdat ie zo'n kort lontje heeft.
Maar schijnbaar betaald de vertrouwensband zich uit. :ok:
Blij mee. T zijn draken die kleine Marco's tot ze een jaar oud zijn.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Zamunda schreef:Hahaha, die foto's :I: . Dat zijn de betere dierenartsbezoekjes (met zo'n uitslag) :ok: .

De mijne (ook bij kranendonk) was precies andersom. Ik ging met een gezonde hond puur voor een check en kwam met een slecht in elkaar zittende hond terug :blauwoog: .
Dat is beroerd :cry:
Ik maakte me ook wel wat zorgen, vandaar toch die foto's, gelukkig kreeg ik wel goed nieuws.
Maar dat is wel heel beroerd idd.
Gr. Aniek

Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Mooi dat het goedging en alles in orde was :ok: en ja dan een lekkere wandeling daarna wat wil je nog meer :wink:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

fijn die uitslag en ook fijn dat terror louis zich zo keurig gedragen heeft :U:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Zamunda schreef:Hahaha, die foto's :I: . Dat zijn de betere dierenartsbezoekjes (met zo'n uitslag) :ok: .

Das klote zeg :( je knappe dame?
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Budkes schreef:
crutz schreef:Fijn. Zowel gedrag als dat alles ok was.
Zeker. Terwijl ik op voorhand nog dacht over een muilkorf omdat ie zo'n kort lontje heeft.
Maar schijnbaar betaald de vertrouwensband zich uit. :ok:
Blij mee. T zijn draken die kleine Marco's tot ze een jaar oud zijn.
Fijn he als dat resultaat heeft.
Had het maandag ook, ook 4 jonkies (3x 5,5 maand en 1x 10 maand) röntgenen. En had me idd ook voorbereid op mogelijk een korfje maar was totaal niet nodig en gelukkig alle 4 volledig in orde.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Budkes schreef:Dat is beroerd :cry:
Ik maakte me ook wel wat zorgen, vandaar toch die foto's, gelukkig kreeg ik wel goed nieuws.
Gelukkig viel het allemaal goed mee met je mooie Louitje (de uitslag én zijn keurige gedrag), heerlijk!

crutz schreef:Das klote zeg :( je knappe dame?
Ja mijn meisje :( . Beiderzijds HD-D en op twee plaatsen spondylose (ze was toen 4,5j) :blauwoog: . Klinisch was/is er echt nauwelijks iets te merken, er vielen toen wel een paar vage dingetjes op zijn plek. Heb toen (is inmiddels al anderhalf jaar geleden) direct moeten stoppen met behendigheid en terwijl we dat samen zó geweldig vonden om te doen. Zo'n enorme lol altijd met haar tijdens de les :love: (lachen om haar en om mezelf :Q: ). Mis het nog steeds.
En die stommerd is verder nog steeds altijd zo ontiegelijk wild, zo onzuinig op zichzelf (terwijl ze nog zo heel erg lang meemoet van mij) :mep: . Ik zou haar wel in een doosje willen doen, maar die sloopt ze :tongue: .
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Gelukkig valt het mee met zijn poot. En wel zo handig, zo'n vader die zijn zoon een beetje in het gareel houdt :mrgreen:
Zamunda schreef:
Budkes schreef:Dat is beroerd :cry:
Gelukkig viel het allemaal goed mee met je mooie Louitje (de uitslag én zijn keurige gedrag), heerlijk!

crutz schreef:Das klote zeg :( je knappe dame?
Ja mijn meisje :( . Beiderzijds HD-D en op twee plaatsen spondylose (ze was toen 4,5j) :blauwoog: . Klinisch was/is er echt nauwelijks iets te merken, er vielen toen wel een paar vage dingetjes op zijn plek. Heb toen (is inmiddels al anderhalf jaar geleden) direct moeten stoppen met behendigheid en terwijl we dat samen zó geweldig vonden om te doen. Zo'n enorme lol altijd met haar tijdens de les :love: (lachen om haar en om mezelf :Q: ). Mis het nog steeds.
En die stommerd is verder nog steeds altijd zo ontiegelijk wild, zo onzuinig op zichzelf (terwijl ze nog zo heel erg lang meemoet van mij) :mep: . Ik zou haar wel in een doosje willen doen, maar die sloopt ze :tongue: .
Jeetje...
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Fijn dat het allemaal goed was en hij je zo positief verraste!
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Fijn dat alles goed was!!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”