Een paar prikkerpogingen

Lanai was niet echt gediend van de avances van Gait

Taartje deed haar ding

Moderator: moderatorteam
Ja, natuurlijk! Als je op de Flickr-link klikt die bij de foto's staat, kun je via Flickr een groter formaat opslaan.Niika88 schreef:aahh mijn knappe meisjeswat is Donna nog een pup zo op de foto...
Mag ik de foto's opslaan?
veertje schreef:Ziet er weer leuk uit!![]()
Nova is leuk! Al zit ze er wel bij als een geslagen hond op die eerste twee foto's
Ja, maar wel heel begrijpelijk, voor ons was het eigenlijk ook te koud*Skye* schreef:Ja toen ik net aan het rijden was had ik gewoon natte sneeuw!
Wel jammer dat het te koud was voor je kindje Alex.
Ja, maar we vonden het toch wel (even) leuk! Wat fijn dat alle hondjes zo goed met elkaar overweg konden en dat jullie nog wel lekker gewandeld hebben*Skye* schreef:Ja toen ik net aan het rijden was had ik gewoon natte sneeuw!
Wel jammer dat het te koud was voor je kindje Alex.
Dat waren Gait en Lanai dusDoggoLover schreef:Oh en ik heb geleerd dat als honden elkaar 'knuffelen' en in de nek happen en janken het niet persee vechten hoeft te zijn. Er was een zwart en een bruin hondje die constant met elkaar bezig waren maar geen druppeltje bloeddus het was niet vechten
dat verbaasde me het nog meeste dat niemand hun hond corrigeerde terwijl ik dacht dat het mini gevecjtjes ofzo waren haha
Ik vond Lanai iets ambivalent. Ze vond Gait op zich wel leuk, maar te opdringerig. En doordat ze hem toch ook leuk vond, snauwde ze hem niet effectief genoeg af. En als Gaitje een vinger krijgt, pakt ie je hele arm. Je moet het bij hem wel echt heel serieus menen dus*Skye* schreef:Haha ja Gait wist niet van opgeven. Ik vond het niet perse de hele tijd als spelen overkomen en denk dat Lanai het soms wel redelijk serieus meende? Het ging prima en snap ook dat niemand ingreep hoor. Maar ik ken de honden niet goed genoeg om het helemaal goed in te schatten. Skye en Nova gaan ook wel eens zo te keer en dan is het weer wel spelen. Zo zie je maar Doggolover, hondengedrag is niet zo zwart wit.