Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook zo klapkaak moe ,DIT IS de oplossing
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ook zo klapkaak moe ,DIT IS de oplossing
Bent u ook zo klapkaak moe en steeds deze honden moeten te ontwijken
Dit biedt misschien de oplossing om toch met een veilig gevoel rustig te kunnen doorlopen zonder stress en ontzag gegerarandeerd.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Dit biedt misschien de oplossing om toch met een veilig gevoel rustig te kunnen doorlopen zonder stress en ontzag gegerarandeerd.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Laatst gewijzigd door Rocco op 31 jan 2018 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ook zo klapkaak moe ,dit is de oplossing
Oh haha. Wat ben je toch een gekkie.
-
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Oh haha. Wat ben je toch een gekkie.

- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wel een prachtige hond om te zien. Maar nee, ik ben niet klapkaak moe dus niet nodig. 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
Re: Ook zo klapkaak moe ,DIT IS de oplossing
Hoop maar niet dat ie in veilige handen komt ik vrees het ergste ...super mooie hond om te zien idd
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Of ik mijn eigen huis nog in durf dan is nog maar de vraag 
Maar eerlijk is eerlijk, het is een mooie hond om te zien en hopelijk komt hij bij een goede baas terecht.

Maar eerlijk is eerlijk, het is een mooie hond om te zien en hopelijk komt hij bij een goede baas terecht.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
In het kader van "a cross from hell"
Mooie hond om te zien, dat dan weer wel. Maar verder moet je die ergens heel, heel ver weg stoppen

Mooie hond om te zien, dat dan weer wel. Maar verder moet je die ergens heel, heel ver weg stoppen
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
- Zeer actief
Even los van of het een praktische hond is, wat een schoonheid zeg!
-
- Zeer actief
Is die snelkoppeling "herdershond kopen"die bij de advertentie staat door de verkoper geplaatst of door MP.?
-
- Zeer actief
onder de vraagprijsalinelaila schreef:Helemaal onder de advertentie bedoel je? Door marktplaats. Ik heb er iets staan over anatool opvoeden.teckeltoos schreef:Is die snelkoppeling "herdershond kopen"die bij de advertentie staat door de verkoper geplaatst of door MP.?
Als je die aanklikt kom je HIER terecht
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Helaas...
er zit niets anders op dan die dieren te blijven ontwijken. Positieve kant: meer beweging voor mij en meer wandelplezier voor mijn hond.
Zeker met mooi weer en vooral op zondagen. Kan snel een kilometertje schelen dat rechtsomkeert maken iedere keer.
er zit niets anders op dan die dieren te blijven ontwijken. Positieve kant: meer beweging voor mij en meer wandelplezier voor mijn hond.
Zeker met mooi weer en vooral op zondagen. Kan snel een kilometertje schelen dat rechtsomkeert maken iedere keer.

En daarom kopen we deze rassen ook, graag gedaankooi schreef:Helaas...

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Er zijn ook nog klapjaken die hun kaken niet laten klappen. Buren van mij hebben een grote klapkaak en die is erg lief, die wordt zelf aangevallen door herders. Zijn baas waarschuwde ons dat we niet naar het bos moesten gaan omdat er twee herders loslopen die zijn hond steeds grepen.kooi schreef:Helaas...
Die klapkaak is echt een schatje, gelukkig maar want hij is erg groot.
Ze hadden er vroeger een teef bij, maar die is ondertussen overleden, die teef vertrouwde ik niet zo.
Vind die hond uit de advertentie er best lief uitzien. En ik vind hem mooi.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ik vind het een prachtige hond om te zien.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Alleen de zien via de desktop-sit versie van de site en lijkt me inderdaad van marktplaatsteckeltoos schreef:onder de vraagprijsalinelaila schreef:Helemaal onder de advertentie bedoel je? Door marktplaats. Ik heb er iets staan over anatool opvoeden.teckeltoos schreef:Is die snelkoppeling "herdershond kopen"die bij de advertentie staat door de verkoper geplaatst of door MP.?
Als je die aanklikt kom je HIER terecht
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Sandra&co schreef:En daarom kopen we deze rassen ook, graag gedaankooi schreef:Helaas...

scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
Nou, hij is verkocht. Rocco, veel plezier ermee!
Wel veel leuke foto'tjes plaatsen he?

-
- Zeer actief
Zielig eigenlijk al kan hij deze keer geluk hebben. Als ik een mooie waakhond zocht wist ik het wel. Dan zou hij een prima leven krijgen. Deze hond lijkt me echt ideaal voor een afgelegen boerderij met een degelijke omheining.
Moet hij wel lief met dieren zijn want anders zijn zijn kansen vrij nihil op een mooi leven.
Ik vind het zielig hoe hij in die modder aan de ketting ligt. Blijkbaar te lastig om om je heen te hebben.
Ik zag laatst een heel erg mooi Husseltje op marktplaats. Zat elke foto in de bench of vastgebonden aan de riem op een mandje of kleed. Geen enkele foto van die hond op de bank of los in huis. Dat vertrouw ik dan meteen voor geen meter. Die hond moet dan wel fikse gedagsproblemen hebben denk ik dan meteen.
Bij de kangal pitbull zijn de foto's zo afstandelijk dat het lijkt alsof ze er zelf bang voor zijn. Ik zie een hond liever bij de benen van de baas. Spelend met een andere hond en dan meurend en lekker ontspannen in een mand. Dan durf ik hem wel te kopen.
Moet hij wel lief met dieren zijn want anders zijn zijn kansen vrij nihil op een mooi leven.
Ik vind het zielig hoe hij in die modder aan de ketting ligt. Blijkbaar te lastig om om je heen te hebben.
Ik zag laatst een heel erg mooi Husseltje op marktplaats. Zat elke foto in de bench of vastgebonden aan de riem op een mandje of kleed. Geen enkele foto van die hond op de bank of los in huis. Dat vertrouw ik dan meteen voor geen meter. Die hond moet dan wel fikse gedagsproblemen hebben denk ik dan meteen.
Bij de kangal pitbull zijn de foto's zo afstandelijk dat het lijkt alsof ze er zelf bang voor zijn. Ik zie een hond liever bij de benen van de baas. Spelend met een andere hond en dan meurend en lekker ontspannen in een mand. Dan durf ik hem wel te kopen.
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Hij zou hier wel mooi om de deur kunnen lopen als waakhond, ruimte zat en afgelegen. Maar mijn wederhelft wil dat absoluut niet helaas. Het is wel wat een aparte kruising maar dat hoeft niet perse heel negatief te zijn. Ik ken wel meer herders die met pitbulls gekruist zijn en dat zijn verder fijne stabiele honden. Dat enorme ketting om zijn nek vind ik dan weer iets minder uitnodigend. In de advertentie staat dat hij goed luistert, dus wie weet is het toch een fijne hond. Hopelijk heeft hij een goede plek gevonden.