Volgens mij is het wel een goed merk overigen.
Suzanne
Moderator: moderatorteam
Joh!Nanna schreef:dat kan ook niet anders want het hondje op de verpakking heb ik gefokt~Suzanne~ schreef: Volgens mij is het wel een goed merk overigen.
Suzanne![]()
Dat was een oepsje, toch? Niet dat dat het minder erg maakt...Nanna schreef:Side, dat teckeltje, is haar eerste. Daar heeft ze verder mee gefokt. Niet altijd tot mijn genoegen want ze heeft er een merle reutje op gezet. Die bonte die je ook weleens op verpakkingen ziet is uit die combi.Tamara81 schreef:.
Wat leuk dat het teckeltje op de verpakking door jou gefokt is! Die vrouw, Renske, heeft zelf ook teckels... zo staat ze op de foto's van haar voer, met haar teckels.
Maar goed, dat js geheel bezijden het punt.
Dat is in mijn ogen ook normale ontlasting ja.Nanna schreef:Een drol die je kunt oppakken zonder dat ie een afdruk op de grond nalaat.Hylos schreef:Voor diegenen die brok voeren;
Wat noemen jullie normale ontlasting?
Haha, dat doe ik ook wel ja! Even in de sloot schoppen.Domor schreef:Of met je schoen een schoffel tegen geeft en daarna je schoen schoon blijft. Ik wandel veel op stukken waar de poep op zich niet opgeruimd hoeft te worden, behalve als hij tegen de stoep aan ligt.
Dit inderdaad.Nanna schreef:Een drol die je kunt oppakken zonder dat ie een afdruk op de grond nalaat.Hylos schreef:Voor diegenen die brok voeren;
Wat noemen jullie normale ontlasting?
Die brokjes krijgen ze van mij in het bos als beloning, ze vinden het erg lekker.Nanna schreef:Inmiddels overgestapt naar Purizon.
Dat is wat goedkoper maar toch goed. 70% vlees- of visaandeel en geen granen, wel groenten en kruiden. En ze vinden het superlekker.
Ik voer al jaren Kivo en ze eten het nog steeds graag.Nanna schreef:Ik stap af van de Smuldier. Ze eten het te vaak met lange tanden en ik vind het er zelf ook steeds viezer uitzien en ruiken.
Ik heb nu een logeetje die Kivo krijgt en daar stonden mijn dames ook van te huppen (dát willen we!). Dus zestig pondsrollen in diverse smaken besteld
We gaan het meemaken.