Is dit weer van de baan of zoek ik gewoon niet goed??
Moderator: moderatorteam
Is dit de info die je zoekt?Ody schreef:Er was naast de 21 rassen op de lijst nog een soort aanhangsel van "verboden" mix-honden, waar oa de boxer, dober en mastino op stonden, maar ik kan deze nergens meer vinden.....![]()
Is dit weer van de baan of zoek ik gewoon niet goed??
Ik was inderdaad op zoek naar het onderste rijtje van 8 rassen op deze pagina, maar op de site van de rijksoverheid staat dit rijtje er nu niet meer bij. Vandaar dat ik me afvroeg of ze zich in eerste instantie nu toch op de eerste lijst van 21 rassen gaan richten.Dees en Maylo schreef:Is dit de info die je zoekt?
https://123tinki.com/nl-nl/blog/21-hoog ... ke-honden/
Ik denk niet dat ze gaan controleren, maar meer dat als er een melding is gedaan of er heeft een incident plaats gevonden, dat je dan alles in orde moet hebben. Denk ik hoor, anders is het niet te doen.sirene schreef:Wie gaat dat in hemelsnaam controleren? En wat zijn de consequenties dan als je niet op cursus bent geweest met Tyson?
Dit heeft alleen kans van slagen als er echt intensieve controle gaat plaatsvinden en er hoge boetes uitgedeeld gaan worden. Ik zie dit echt in de komende járen niet gebeuren.