Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Love is blind
Moderator: moderatorteam
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Love is blind
Ze bevestigt dat Love is Blind niet alleen voor de kopers geldt...
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Die fokster is ook keurmeester, en ze vindt de standaard helemaal prima.
Tja, dan verandert er dus echt nooit iets.
Tja, dan verandert er dus echt nooit iets.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Tsja, anders zou ze moeten erkennen dat ze de afgelopen dertig jaar feitelijk haar honden heeft lopen mishandelen. Ik snap wel dat dat neit zomaar lukt. Maar op een dag zal het toch moeten.
"The bitches, they just don't push"
Gristus, als dat de experts moeten voorstellen snap ik wel dat dat soort platbek-rassen naar de gallemiezen gaat.

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Oooh afschuwelijk. "Is er iets dat je zou willen veranderen?" Nee ze heeft geen idee wat
Een nichtje en een vriendin van mij hebben een Engelse bulldog en een Franse bulldog, het is pure struisvogelpolitiek. Ja maar de mijne loopt gewoon mee met wandelen, hij is hartstikke vrolijk, zal best meevallen

Een nichtje en een vriendin van mij hebben een Engelse bulldog en een Franse bulldog, het is pure struisvogelpolitiek. Ja maar de mijne loopt gewoon mee met wandelen, hij is hartstikke vrolijk, zal best meevallen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Nou, dat lijkt me nog juist logisch, als je in ademnood komt, wordt het lastig "pushen".Sandra&co schreef:"The bitches, they just don't push"Gristus, als dat de experts moeten voorstellen snap ik wel dat dat soort platbek-rassen naar de gallemiezen gaat.
Ach, dat hele showwereldje met hun rasstandaarts, (van heel veel rashonden, misschien niet alle) is niet aan mij besteed. En vind het vaak de basis van dierenmishandeling. Fokken op extremen.
En dan met zo'n zielige hond, nog zo trots gaan lopen doen. Ik snap het echt niet

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Houd zichzelf in stand natuurlijk.
Keurmeesters zijn meestal zelf ook fokker , klanten blijven puppen kopen en fokkers blijven fokken.
Net als mensen zich voort blijven planten en kindertjes op de wereld zetten met beperkingen ,afwijkingen en weet ik al niet.
Keurmeesters zijn meestal zelf ook fokker , klanten blijven puppen kopen en fokkers blijven fokken.
Net als mensen zich voort blijven planten en kindertjes op de wereld zetten met beperkingen ,afwijkingen en weet ik al niet.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Maar die zijn dan van HF leden en daar mag je niets over zeggen. Das slijmen want ze willen erbij horen zodat ze ook leuke reakties krijgen over hun honden.Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik vind die kortsnuitigen dierenleed. Echter toen Chantal van dit forum foto's plaatste van haar Franse bulletjes (met een iets grotere neus dan gemiddeld), heb ik wel met oh's en ah's gereageerd omdat ik FB wel ontzettend aandoenlijk vind zo op de foto.Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.
Bij honden met dichte neusvleugels waarbij je zowat op de foto al ziet dat hij ademnood heeft, reageer ik overigens niet.
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja mij ook. Aan de andere kant, ik reageer dan gewoon niet, ik voel me dan niet geroepen om daar iets van te zeggen en denk er gewoon het mijne van.Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.

Idem hier. Kan er niks schattigs/moois aan vinden, spijtmezeer. Maar je zou er maar wat van zeggen want dan heb je er geen verstand van en hun honden hebben écht geen last, dús...Rebble schreef:Ja mij ook. Aan de andere kant, ik reageer dan gewoon niet, ik voel me dan niet geroepen om daar iets van te zeggen en denk er gewoon het mijne van.Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.

@Hippo: Mij leek het meer alsof ze in d'r hoofd aan het afwegen was wat ze ging zeggen en dat ze daarna bedacht dat ze beter kon zeggen dat ze niks kon zeggen omdat het niet goed voor d'r klandizie zou zijn als ze aangaf dat er wel wat veranderd mocht worden. Maar ik kan d'r naast zitten.