Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Love is blind

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Love is blind

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ze bevestigt dat Love is Blind niet alleen voor de kopers geldt...
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Die fokster is ook keurmeester, en ze vindt de standaard helemaal prima.
Tja, dan verandert er dus echt nooit iets.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Tsja, anders zou ze moeten erkennen dat ze de afgelopen dertig jaar feitelijk haar honden heeft lopen mishandelen. Ik snap wel dat dat neit zomaar lukt. Maar op een dag zal het toch moeten.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

"The bitches, they just don't push" :LOL: Gristus, als dat de experts moeten voorstellen snap ik wel dat dat soort platbek-rassen naar de gallemiezen gaat.
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Oooh afschuwelijk. "Is er iets dat je zou willen veranderen?" Nee ze heeft geen idee wat :hmmm: :oeps:

Een nichtje en een vriendin van mij hebben een Engelse bulldog en een Franse bulldog, het is pure struisvogelpolitiek. Ja maar de mijne loopt gewoon mee met wandelen, hij is hartstikke vrolijk, zal best meevallen :blauwoog:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Sandra&co schreef:"The bitches, they just don't push" :LOL: Gristus, als dat de experts moeten voorstellen snap ik wel dat dat soort platbek-rassen naar de gallemiezen gaat.
Nou, dat lijkt me nog juist logisch, als je in ademnood komt, wordt het lastig "pushen".

Ach, dat hele showwereldje met hun rasstandaarts, (van heel veel rashonden, misschien niet alle) is niet aan mij besteed. En vind het vaak de basis van dierenmishandeling. Fokken op extremen.
En dan met zo'n zielige hond, nog zo trots gaan lopen doen. Ik snap het echt niet :19:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Houd zichzelf in stand natuurlijk.
Keurmeesters zijn meestal zelf ook fokker , klanten blijven puppen kopen en fokkers blijven fokken.

Net als mensen zich voort blijven planten en kindertjes op de wereld zetten met beperkingen ,afwijkingen en weet ik al niet.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.
Maar die zijn dan van HF leden en daar mag je niets over zeggen. Das slijmen want ze willen erbij horen zodat ze ook leuke reakties krijgen over hun honden. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Manuma schreef:Hier op het forum zijn er ook veel die oeh en ah roepen bij honden gefokt op het hebben van zo min mogelijk neus. Dat verbaast me toch elke keer weer.
Ik vind die kortsnuitigen dierenleed. Echter toen Chantal van dit forum foto's plaatste van haar Franse bulletjes (met een iets grotere neus dan gemiddeld), heb ik wel met oh's en ah's gereageerd omdat ik FB wel ontzettend aandoenlijk vind zo op de foto.
Bij honden met dichte neusvleugels waarbij je zowat op de foto al ziet dat hij ademnood heeft, reageer ik overigens niet.
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Ja mij ook. Aan de andere kant, ik reageer dan gewoon niet, ik voel me dan niet geroepen om daar iets van te zeggen en denk er gewoon het mijne van.
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Rebble schreef:
Ja mij ook. Aan de andere kant, ik reageer dan gewoon niet, ik voel me dan niet geroepen om daar iets van te zeggen en denk er gewoon het mijne van.
Idem hier. Kan er niks schattigs/moois aan vinden, spijtmezeer. Maar je zou er maar wat van zeggen want dan heb je er geen verstand van en hun honden hebben écht geen last, dús... :roll: Dus ik hou m'n mening voor me en denk alleen maar "Je zou beter moeten weten, schaam je.".

@Hippo: Mij leek het meer alsof ze in d'r hoofd aan het afwegen was wat ze ging zeggen en dat ze daarna bedacht dat ze beter kon zeggen dat ze niks kon zeggen omdat het niet goed voor d'r klandizie zou zijn als ze aangaf dat er wel wat veranderd mocht worden. Maar ik kan d'r naast zitten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”