Lizzy begint de laatste tijd echt ouder te worden. Hopelijk heeft ze nog een (of meerdere) goed jaar/jaren, maar het kan natuurlijk ook binnenkort op zijn voor haar

Nu wilde mijn man eigenlijk steeds terug naar maximaal twee honden, maar laatst had ie het ineens over hoe geweldig 2 windhonden wel niet zouden zijn

Toen ben ik gaan fantaseren. We hebben hier zoveel ruimte! 2000 m² is sowieso al omheind en daar kan heel makkelijk 2000 m² aan worden vastgeknoopt. Als het moet (lees: als het de moeite loont) kunnen we er ook nog een hectare bijdoen, maar goed da's wat meer werk

Lizzy wenst onder geen beding achter te blijven, zelfs nu nog niet, en zelfs niet als het eigenlijk al niet meer echt hoeft. Toen ik nog 3-4 uur per dag liep, had dat voor haar echt niet gehoeven, en toch wilde ze mee. Maar zij was niet erg speels en had ook geen windhondenmaatje.
Maar in dit byzonder wildrijke gebied zie ik het niet direct zitten om met twee windhonden op pad te gaan

Aangezien ik hier vlakbij Spanje zit, denk ik aan Galgo's. Prachtig vind ik ze ook. Maar ik ken er persoonlijk geen een. Uiteraard herplaatsers. Misschien zelfs eerst weer gaan opvangen?
Maar goed, veel ideeen, echter weet ik niet of het nou inderdaad zo'n goed plan is. Iemand die hier iets over kan zeggen?
Voor Kailen en Amber ben ik absoluut niet bang. Zij zijn heel sociaal, rustig en stabiel. En gewend aan verwende prinsesjes