Ik kan de testikel naar beneden en op de juiste plaats masseren maar hij kruipt daarna gewoon weer omhoog.
Volgens mijn dierenarts kon castreren rustig wachten aangezien het niet abnormaal groeit het los zit etc etc.
Zij vond wachten vooral goed met het oog op mentale stabiliteit. En ik kan me daar wel in vinden alleen zou ik nu de ervaring willen met kleine hondjes en het stoppen met groeien en uitvullen na castratie.
Loki Is nu perfect hij Is super fit heeft een gigantische conditie en loopt niet al rochelend rond. Hij heeft een snuitje en een open neusje en geen giga wrinkles.
Hij Is ook niet extreem en raar breed, maar gewoon sportief gebouwd. Een perfect hondje en waarom ik ervoor gekozen heb hem te nemen.
Mijn ervaring met de giant rassen Is dat vroege castratie wel degelijk invloed heeft op de groei en het uitvullen van de hond, maar Is dit met de kleine rassen ook zo?
Als dat namelijk zo Is dan breng ik hem namelijk volgende week nog heen want hij Is perfect zo. Ben zo blij met hem ik denk dat menig Franse Bull eigenaar de mond openvalt bij het zien van de hoeveelheid energie dit hondje heeft. Zelfs met de hitte van de afgelopen zomer lag hij niet naar adem te snakken, ja hij had het warm maar hij lag niet half dood te gaan.
Een fokker zei mij dat ze uitvullen tot 18 maand vandaar ook mijn opmerking met het uitvullen. Loki Is volgende maand een jaar.