under the red sky schreef:Marie-Josée schreef:Dat vond ik ook een lastige. Als de prijs de indicatie is heb ik vast de goede. Voor 10 ml betaalde ik € 36,- Hij is van MSS en bevat 4 %.
Ik heb deze, 50 ml voor 71,95 euro. En ook nog eens een hogere dosering. Voor honden wordt doorgaans de 2% dosering aanbevolen en dan 1 druppel per 5 kg lichaamsgewicht. Voor onze tollers zou dat 4 druppels per dag zijn. Van deze variant geef ik 2 druppels per dag en dat gaat prima.
https://cbdolie-shop.nl/shop/cbd-olie-e ... cent-50ml/
Ik wil geen "zeikerd" zijn hoor, maar ben er persoonlijk nogal flink ingedoken de afgelopen jaren en behalve dat de prijs (MJ) zéker geen garantie is voor een goede olie is de olie van egis (die van 50 ml voor bijna 72 euro) helemaal beroerd.
Die voldoet in de verste verte niet aan de door hun gestelde "hoeveelheid" cbd

Integendeel zelfs. De testrapporten waar zij (minimaal) mee "showen" zijn niet van hunzelf maar "gepikt" van internet. Eerder zelfs van iemand waar ik mijn olie altijd vandaan haal. Bij hen zie je naam/adres e.d. dan ook nooit op hun testrapporten staan.
Verder moet men het uiteraard voor zichzelf weten. Als jij (hond) baat heeft helemaal prima maar dit is in ieder geval geen olie die ik zou aanraden

Zélfs niet voor honden aangezien zij daar vwb het percentage cbd vér onder zitten. Vraag gewoon 1x in de zoveel tijd om een testrapport. Er is teveel "troep" (tis inmiddels goed handel geworden) te koop dat je er door de "mooie teksten" al gauw instinkt.
Ik ga even "zoeken" want van egis is dat gewoon "bekend'......
edit"