Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
'Dit is echt een Fingers Crossed situatie'
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Re: 'Dit is echt een Fingers Crossed situatie'
'Met de verzekering...'
'Ja, mijn kooikers hebben een ongeluk veroorzaakt. Drie auto's op elkaar. Gelukkig alleen materiële schade!'
'Oh dat scheelt. U had toch zeker wel uw vingers gekruist toen het gebeurde? Anders kunnen wij natuurlijk niets voor u betekenen...'
'Ja, mijn kooikers hebben een ongeluk veroorzaakt. Drie auto's op elkaar. Gelukkig alleen materiële schade!'
'Oh dat scheelt. U had toch zeker wel uw vingers gekruist toen het gebeurde? Anders kunnen wij natuurlijk niets voor u betekenen...'
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nanna schreef:Misschien zit ze wel te hopen en te bidden dat er eindelijk eens een vrachtwagen over die chagrijnen heenkachelt

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Helaas gebeurt dat regelmatig en meestal bij rassen die niet als gevaarlijk worden bestempeld. Wat hij 'doet toch niks' 

-
- Zeer actief
Oh
Zo vervelend en gevaarlijk voor diegene op de fiets ook. Ik heb ook regelmatig honden achter ons aan rennen, afstappen doe ik niet, dan is het risico me iets te groot dat ik met fiets en al om kletter. En als je langzaam doorfietst worden de eigenaren van de pokkehonden boos.
Een fingers crossed situatie

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Nou idd, laatst nog is Dico gehapt in zijn flank door 3 loslopende loeders. En de eigenaar stond 200 meter verderop. Stoppen is geen optie, áls Dico erin klapt dan is de schade niet te overzien. Mijn man zag het gat pas bij thuiskomst.Manuma schreef:OhZo vervelend en gevaarlijk voor diegene op de fiets ook. Ik heb ook regelmatig honden achter ons aan rennen, afstappen doe ik niet, dan is het risico me iets te groot dat ik met fiets en al om kletter. En als je langzaam doorfietst worden de eigenaren van de pokkehonden boos.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Sommige mensen...
Ze zullen het wel gewend zijn als ze zo rustig kunnen reageren?

Ze zullen het wel gewend zijn als ze zo rustig kunnen reageren?
Nou kooikers vallen hier op het forum wel onder de noemer 'gevaarlijk'Hippo schreef:Helaas gebeurt dat regelmatig en meestal bij rassen die niet als gevaarlijk worden bestempeld. Wat hij 'doet toch niks'

- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Nanna schreef:Misschien zit ze wel te hopen en te bidden dat er eindelijk eens een vrachtwagen over die chagrijnen heenkachelt

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Sommige mensen interesseert het gewoon nauwelijks. Toen ik tegen iemand zei dat Noa een autojager was, kreeg ik te horen "Nou, dan ben je haar vast kwijt". Dat het een reden was om de hond aan de riem te houden leek niet in haar op te komen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
idioten.
zo wordt mij regelmatig gevraagd waarom willem in de wijk aan de lijn loopt want hij doet toch niks? uhm, nee, maar ik heb geen zin in ruzie met mensen die hij gaat begroeten als lang verloren broeders en zo...
zo wordt mij regelmatig gevraagd waarom willem in de wijk aan de lijn loopt want hij doet toch niks? uhm, nee, maar ik heb geen zin in ruzie met mensen die hij gaat begroeten als lang verloren broeders en zo...

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb ook wel eens begrepen dat een schietgebedje in dit soort situaties wonderen doet.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
M@scha schreef:idioten.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi