Omdat het nog even duurt voordat mijn partner thuis is vraag ik het hier : Styx is geboren op 21-4-17, wanneer is ie nou 6 maanden

Moderator: moderatorteam
Op 21-10 dus 21 oktober.ceciel schreef: Styx is geboren op 21-4-17, wanneer is ie nou 6 maanden
Hoezo dacht je morgen dan?ceciel schreef:Haha wat erg, ik dacht morgen. De verjaardagstaart maar annuleren
Wat lief Niika88 dat je mijn gestuntel probeert goed te praten, ik ben inderdaad weken gaan tellen, en tellen is zoals nu is gebleken, niet mijn sterkste kant.Niika88 schreef:Snap de verwarring wel... jij denk 24 weken = 6 maand... maar maanden hebben 31 dagen, dat is dus meer als 4weken per maand...
Je weet wel hoe oud je zelf bent en het uit moet rekenen.ceciel schreef:Wat lief Niika88 dat je mijn gestuntel probeert goed te praten, ik ben inderdaad weken gaan tellen, en tellen is zoals nu is gebleken, niet mijn sterkste kant.Niika88 schreef:Snap de verwarring wel... jij denk 24 weken = 6 maand... maar maanden hebben 31 dagen, dat is dus meer als 4weken per maand...
We gaan morgen gewoon vrolijk naar de dierenarts voor het puppyconsult en vieren Styx zijn 5 maanden en 3 weken verjaardag
Superhandig inderdaad, heb nu voor het eerst een pup en daardoor aan het weken tellen geslagen hahaDomor schreef:Ik weet niet of je mijn onderschrift heb gezien? Dat zit er niet voor niets nog steeds. Zeker het eerste jaar scheelde het een hoop nadenkwerk, maar nu nog kijk ik er af en toe naar om zeker te weten hoe oud ze nu zijn.
Je word er niet jonger op ook al reken je in winters maar je komt op dezelfde leeftijd uit als in jaren.ceciel schreef:Superhandig inderdaad, heb nu voor het eerst een pup en daardoor aan het weken tellen geslagen hahaDomor schreef:Ik weet niet of je mijn onderschrift heb gezien? Dat zit er niet voor niets nog steeds. Zeker het eerste jaar scheelde het een hoop nadenkwerk, maar nu nog kijk ik er af en toe naar om zeker te weten hoe oud ze nu zijn.
Ik begrijp de verwarring heel goed hoor!Niika88 schreef:Snap de verwarring wel... jij denk 24 weken = 6 maand... maar maanden hebben 31 dagen, dat is dus meer als 4weken per maand...
Vergeet vooral ook niet dat 1 mensenjaar 7 hondenjaren is , effe doorrekenen en je komt er wel.Paisley schreef:Oh partner is nodig om 4 + 6 uit te rekenenVoordat je de tweede verjaardagstaart moet annuleren - een jaar is 12 maanden. Dat is dus over ruim 6 maanden, ergens in April volgend jaar, de 21e om precies te zijn
Ik doe nooooooit meer aan weken haha, over op maanden is een veel beter plan.wolvster schreef:Ik begrijp de verwarring heel goed hoor!Niika88 schreef:Snap de verwarring wel... jij denk 24 weken = 6 maand... maar maanden hebben 31 dagen, dat is dus meer als 4weken per maand...
Ik heb het met het uitrekenen van de leeftijd van mijn baby's. Op een gegeven moment ga je dan over van weken naar maanden, maar dat is niet consistent hetzelfde. Vreselijk irritant!
Dus ik ben nu over naar maanden. Ze zijn geboren op 24 februari (en die maand heeft 28 dagen, om het nog handiger te maken...zucht) dus 8 maanden oud op 24 oktober. Maar niet 8x4= 32 weken!! Nee, op 24 oktober zijn ze 34 weken oud. En dan mag ik ook nog van een gecorrigeerde leeftijd spreken omdat ze 9,5e week te vroeg waren...
Man man, je zou om minder gek worden.
Ik heb op mijn telefoon nu de app Baby Age die dat mooi voor me bijhoudt. Misschien ook een ideetje voor Styx
Haha shut up met je stomme rekenspelletjesbouvierpoedel schreef:Vergeet vooral ook niet dat 1 mensenjaar 7 hondenjaren is , effe doorrekenen en je komt er wel.Paisley schreef:Oh partner is nodig om 4 + 6 uit te rekenenVoordat je de tweede verjaardagstaart moet annuleren - een jaar is 12 maanden. Dat is dus over ruim 6 maanden, ergens in April volgend jaar, de 21e om precies te zijn