http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=320085
2 weken geleden begon ze na traplopen toch weer met haar rechter achterpoot te trekken. Ook was ze wat slomer, draaide haar knie meer naar buiten en stond met poot naar voren. Daarvoor liep ze met pijnstilling erg goed, nog 10 km op een dag. Ik dacht dat de kruisband nu echt gescheurd was en had een afspraak gemaakt voor de operatie.
Vandaag was het zover, ze zou een nieuwe kruisband krijgen! Ze is open gemaakt met in de veronderstelling een gescheurde kruisband aan te treffen. De verbazing is groot, haar kruisband is nog prima
De dierenarts denkt nu dat ze ook die Duitse herder kwaal in haar rechterpoot aan het ontwikkelen is. De beginfase kan ontstekingsreactie en pijn geven. Ook kan het vanuit haar rug komen , daar geeft ze namelijk ook pijn aan. Maar dat kan ook komen door verkeerde houding.
Tja, ik weet het eigenlijk ook niet meer. Ze moet alsnog 4 weken benchrust, gezien haar gewricht open heeft gelegen. Ipv over 6 weken moet ze al over 3 weken terug komen. Dit omdat ze het nog nooit eerder hebben meegemaakt.
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Dat Noah bijzonder is, wist ik al