Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een bijzondere wandeling

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Een bijzondere wandeling

Ongelezen bericht door EstherK »

Benthor houdt erg van wandelen en wil graag 's avonds minstens een uur lopen. Bij een kortere wandeling gaat hij tegenstribbelen.
Iarik voelt zich vandaag niet lekker (misselijk) dus een lange wandeling zit er niet in. Aan het begin van de wandeling merk ik al dat Iarik er moeite mee heeft. Benthor loopt voorop. Ik zeg "Benthor, kijk eens naar Iarik." Benthor stopt en kijkt naar Iarik. "Iarik voelt zich niet lekker. We gaan een kort rondje lopen. Snap je dat?" Benthor tikt met zijn neus tegen mijn kuit. Hij loopt verder maar halveert zijn wandeltempo. Hij blijft in het langzamere tempo voorop lopen en gaat uit zichzelf een zijpad in zodat we een kort rondje lopen.

Benthor is een bijzondere kerel :I:
80564M

Re: Een bijzondere wandeling

Ongelezen bericht door 80564M »

EstherK schreef:Benthor houdt erg van wandelen en wil graag 's avonds minstens een uur lopen. Bij een kortere wandeling gaat hij tegenstribbelen.
Iarik voelt zich vandaag niet lekker (misselijk) dus een lange wandeling zit er niet in. Aan het begin van de wandeling merk ik al dat Iarik er moeite mee heeft. Benthor loopt voorop. Ik zeg "Benthor, kijk eens naar Iarik." Benthor stopt en kijkt naar Iarik. "Iarik voelt zich niet lekker. We gaan een kort rondje lopen. Snap je dat?" Benthor tikt met zijn neus tegen mijn kuit. Hij loopt verder maar halveert zijn wandeltempo. Hij blijft in het langzamere tempo voorop lopen en gaat uit zichzelf een zijpad in zodat we een kort rondje lopen.

Heel bijzonder! Saar had die gave ook. En al toen ze een jaar of 2 was heb ik besloten me eraan toe te geven. Saar weet het vast beter dan ik.
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Benthor is geweldig :I:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

:I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Leonie. »

Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
EstherK schreef:Benthor houdt erg van wandelen en wil graag 's avonds minstens een uur lopen. Bij een kortere wandeling gaat hij tegenstribbelen.

Heel bijzonder! Saar had die gave ook. En al toen ze een jaar of 2 was heb ik besloten me eraan toe te geven. Saar weet het vast beter dan ik.
Ik laat Benthor ook bijna altijd de route bepalen. :mrgreen:
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat lief en bijzonder :I:

Zo heb ik ook eens wat moois met Orson meegemaakt.
Vlak na mijn schouderoperatie gingen wij aan de wandel in de duinen en het was donker en ik was wat onzeker omdat mijn arm in een sling hing en ik het idee had daardoor minder stabiel te zijn.
Toen we een afdaling in het pad kregen zat ik wat te piepen dat ik het eng vond en op mijn gepiep kwam daar een rood lichtje uit de duinen aan hollen.
Orson met zijn rode lichtjesband :I: , die naast me kwam lopen zich tegen mijn aan drukte en ik met mijn goede arm op hem gedrukt zo verder liep.
En dat voelde goed en zeker en ik vond dat ook zo lief en bijzonder van hem :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Tineke schreef:Wat lief en bijzonder :I:

Zo heb ik ook eens wat moois met Orson meegemaakt.
Vlak na mijn schouderoperatie gingen wij aan de wandel in de duinen en het was donker en ik was wat onzeker omdat mijn arm in een sling hing en ik het idee had daardoor minder stabiel te zijn.
Toen we een afdaling in het pad kregen zat ik wat te piepen dat ik het eng vond en op mijn gepiep kwam daar een rood lichtje uit de duinen aan hollen.
Orson met zijn rode lichtjesband :I: , die naast me kwam lopen zich tegen mijn aan drukte en ik met mijn goede arm op hem gedrukt zo verder liep.
En dat voelde goed en zeker en ik vond dat ook zo lief en bijzonder van hem :D
samantha1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Contacteer:

Ongelezen bericht door samantha1986 »

Wat bijzonder!
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser
Afbeelding
Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)

Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.
https://hondenhesjes.jimdo.com/
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat speciaal zeg.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”