*Skye* schreef:Een voordeel is dat ze dan in Texel heel waarschijnlijk niet loops zal worden

Nou, daar ben ik oprecht wel blij mee, haha. Dan is het namelijk 3 nachtjes en met zijn achten in een huis.
*Skye* schreef:Maar kan me voorstellen dat je er van baalt... Ik heb trouwens geen tips wat betreft rustig wandelen in de ongeving. Ik weet wel dat Nova die ook geen broekje gewend was en echt een muts is, het meteen accepteerde en er verder niet zo een probleem van maakt.
Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten en heb je er niet te veel last van.
Ik was zo blij dat ik in Denemarken was toen Nova loops was. Daar hebben we er dus echt 0,0 hinder door gehad. Dus je kan evt ook nog doorrijden naar Denemarken. Romo is ook een waddeneiland en heel mooi

Haha, ik zou wel willen, maar heb geeneens een auto en maar een weekend de tijd
Millie heeft nu haar broekje aan ter experiment (toevallig eens van iemand gekregen incl 'inlegkruisjes' en hij past perfect. Ze is er niet blij mee, maar laat hem wel om en valt net in slaap.
mijke schreef:Oor is nu twee keer loops geweest op vakantie en ik vind het juist wel ideaal. Nouja in een hotel is dat misschien niet zo handig als met kamperen want buiten hoeven ze geen broekje aan. Maar verder, je zit op een eiland met eindeloze stukken strand. Ideaal! Kan ze gewoon los want je hebt duizend kilometer overzicht en je zit ook nog eens buiten het seizoen dus het zal heerlijk rustig zijn op het strand! Toen Oor op schier loops was heeft ze werkelijk niet 1 hond aan dr kont gehad en heeft ze elke dag de hele dag losgelopen op het strand. Behalve snachts in de tent heb ik echt geen seconde iets gemerkt van die hele loopsheid, heerlijk. En ook op de terrasjes zal het best meevallen. Wij zaten in Duitsland dit jaar wel in het hoogseizoen en ondanks de loopsheid van Oor hebben we eigenlijk helemaal geen issues gehad op de terrasjes omdat we gewoon niet zo veel terrasjes tegen kwamen waar het stikte van de honden. Dus ik zou gewoon bij de zeeman een stapel broekjes inslaan, inlegkruisjes mee en gaan met die banaan. Niet zoveel zorgen maken, het wordt vast heerlijk!
Hier is het nog zomervakantie, dus ik verwacht nog wel enige drukte. Maar je hebt gelijk, er is ruimte zat. Op terras vind ik wel spannend, alhoewel ik toch al gewend ben een beetje in een hoekje te zittenen andere honden op afstand te houden. Mijn angst komt denk ik ook een beetje voort uit het feit dat het hier in Amsterdam blijkbaar heel normaal is om boos op iemand te worden als zijn hond lekker ruikt (loops of niet) en ik daar zoveel gezeik mee kreeg vorige keer.
Nanna schreef:Ga gewoon het strand op en dan 100 meter naar links of rechts. Kom je geen kip meer tegen

Oh ja, dat zei je inderdaad vorig jaar ook! We zijn toen niet ver gelopen omdat Millie pas 12 weekjes oud was, maar nu kunnen we ook naar heel andere stukken strand.
Maar goed, ik ben enigszins gerustgesteld. Hopelijk laat ze het hotel schoon, alhoewel ik ze best een vieze bende gun, nu ze de prijzen voor honden zo omhoog hebben gegooid.