Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Marl0us
nieuw lid

Hoi

Ongelezen bericht door Marl0us »

Hoi,

Mijn naam is Marlous en ik heb mij aangemeld voor dit forum omdat ik vast informatie wil voor als mijn vriend en ik in de toekomst een hond een fijn huisje willen bieden. Op dit moment is onze werksituatie nog niet ideaal (werken beide fulltime), maar in de toekomst zal dit zeker veranderen en dan willen wij heel graag een hond. Mijn vriend heeft thuis altijd een hond gehad, ik helaas niet omdat mijn ouders ook veel werkte. Wel heb ik ook ervaring in de omgang met honden van vrienden, familie en op stal en als mijn schoonouders eens een weekend weg zijn, of met vakantie dan komt hun hond bij ons logeren en ben ik degene die zich hoofdzakelijk met de hond bezig houdt.

Omdat wij in de toekomst graag een pupje willen, ben ik mij vast aan het inlezen over voeding, opvoeding en raseigenschappen om zo een goede en overwogen keus te kunnen maken. Hoe wij er nu in staan willen we graag een hond waar we buiten lekker mee kunnen ravotte en wandelen, en het lijkt mij heel leuk om er cursussen mee te volgen. Om te beginnen natuurlijk een puppycursus, maar daarna ook gehoorzaamheid en misschien wel behendigheid. Op dit moment zijn wij zeer gecharmeerd van de Friese stabij, mijn schoonouders hebben er eentje en dat vinden we allebei echt een fantastische hond. Wat mij aanspreekt aan dit ras is het toch wel zachte karakter, dat het een hond is die graag met de baas dingen onderneemt, maar dat het ook een lieve gezinshond is. Uiteraard sta ik open voor suggesties van rassen die misschien ook leuk voor ons zouden zijn, in de toekomst.

Nou ik hoop dat ik hier nog veel informatie zal kunnen vinden en hier terecht kan als ik eens een vraag heb over een bepaald ras of een goede fokker zoek.

Groetjes Marlous
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Hoi

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Hakkene
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Hoi

Ongelezen bericht door Hakkene »

Welkom!
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer: