Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

LPC operatie geslaagd! 2 Jaar later

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

LPC operatie geslaagd! 2 Jaar later

Ongelezen bericht door DesireeB »

Kan mezelf wel voor m'n kop slaan achteraf.
Net met de honden naar buiten en eenmaal op het honden veld pak ik mijn camera om wat te oefenen op de honden. Komt er nog een hond binnen, super gezellig natuurlijk. Honden rennen een beetje heen en weer. Ik was op dat moment net Droef zijn vriend op de foto aan het zetten en hoor ineens flink piepen achter me. Kijk om en zie dat het Droef is die dus zijn linker voorpoot in de lucht hield.

Dat geluid ging echt door merg en been bij me en iedereen zag het gebeuren behalve ik. Droef gleed uit tijdens een bocht maken. Droef meteen bij me gepakt, gelukkig schaamt hij zich nooit als hij zich bezeerd. Uitgebreid nagevoeld en zijn elleboog wat gemasseerd toen durfde hij voorzichtig aan weer wat gewicht op zijn poot te zetten. Even een paar minuten bij me gehouden en af en toe wat proberen te lopen. En toen dus naar huis, waar we dus 10 x zo lang over deden als normaal.

Thuis heb ik hem gelijk een carpodyl gegeven, een hele dit keer. Normaal als hij teveel heeft gedaan krijgt hij een halve als hij thuis komt en wat slechter loopt. Hij is nu rustig maar heeft er overduidelijk nog wel last van als hij opstaat en loopt.
Ben al voorzichtiger met hem sinds de diagnose ED en HD omdat operatie niet direct nodig was, ben er bang voor dat dit wel eens een naar staartje kan krijgen.
Ik wacht het even af wat zijn poot morgen doet en voorlopig doen we dus maar weer even rustig aan(ook als het morgen beter lijkt te gaan).
Laatst gewijzigd door DesireeB op 30 sep 2019 21:23, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
runninggirl
Zeer actief

Re: Uitglijden op natgras

Ongelezen bericht door runninggirl »

Och ik hoop voor je dat het zonder verdere complicaties straks over is met een paar dagen rust.
Arme Droef!
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Je hoeft je niet voor je kop te slaan hoor, je kunt er toch niks aan doen?
Hij gleed uit en dat kan de beste gebeuren.
Hopelijk is het leed snel weer geleden.
Ik weet dat het kan gebeuren en normaal zou ik het ook niet zo naar hebben gevonden. Maar ik weet dus ook dat Droef ED heeft en ik dus altijd moet opletten wat hij doet zodat hij geen verkeerde bewegingen maakt.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:Slechte ellebogen hou jij niet heel door op te letten, hoor. :wink:

Ik zou hem trouwens wel op een deftig dieet zetten want volgens mij is hij behoorlijk mollig en dat helpt natuurlijk niet.
Hij is niks te zwaar. Wel veel vel maar geen vet.
Heb het al overlegd met de DA dat ik hem wilde laten afvallen maar hij vond het niet nodig en als ik het dan toch wilde max 1 a 2 kg en die zijn er inmiddels wel al vanaf.
Afbeelding
Biothane
WashBar
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Balen zeg van z'n elleboog. Zal altijd een kwetsbare plek blijven. Ook als je kiest voor opereren want dat geeft zeker in de elleboog ook weer artrose :(

Belangrijkste is schraal houden en bespiering op peil denk ik
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

crutz schreef:Balen zeg van z'n elleboog. Zal altijd een kwetsbare plek blijven. Ook als je kiest voor opereren want dat geeft zeker in de elleboog ook weer artrose :(

Belangrijkste is schraal houden en bespiering op peil denk ik
Er was in april gelukkig nog geen artrose zichtbaar, en hij liep op dat moment ook niet dusdanig slecht dat opereren meteen moest. Ben wel gewaarschuwd dat ze niet konden uitsluiten dat het wel een keer zou moeten en inderdaad artrose komt dan ook om de hoek kijken. Hij loopt altijd wel een beetje raar sinds hij dus last heeft maar alleen als hij stapt, en hij lijkt dus gewoon aangepast te lopen en geen pijn te hebben.
Maar hij loopt nu ronduit slecht en heeft ook echt pijn. Hij is ook suf sinds de laatste wandeling maar dat zou misschien nog door de carprodyl kunnen komen. Maar als hij nu dus opstaat en een stukje loopt lijkt hij niet beter te lopen dan toen we naar huis liepen. Die pijnstilling werkt normaal op een halve dosis al binnen een uur bij hem dus dat toont wel aan hoeveel pijn hij nu heeft.
Ik ga morgen ook niet nog een dag afwachten maar gewoon bellen dat ik langs wil komen.

Gelukkig is zijn bespiering nog steeds prima en heeft hij echt geen overgewicht, dus dat is alvast een zorg minder.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Nou net terug van de dierenarts. Droef vond het weer reuze gezellig bij ome dokter, ondanks dat hij natuurlijk zijn pijn ineens vergeten lijkt te zijn zag hij het direct.

Rechts voor geeft hij geen krimp en links was niet zo tof. Na wat grof geweld op links deed ome dokter het een tweede keer weer en toen gaf hij weer geen krimp. Volgens de DA mogelijk een typisch teken dat het stukje bot dat niet helemaal goed zat nu afgebroken is en steeds verschuift. LPC dus.

We hebben een doorverwijzing gekregen naar medisch centrum, aangezien ze zelf geen apparatuur hebben voor een CT scan, de operatie kunnen ze dan weer wel aan gezien een deel van het personeel ook bij MCD werkt hebben ze wel de ervaring. Maar goed om nou alleen door te verwijzen voor een CT scan is ook weer zoiets.
Afbeelding
Biothane
WashBar
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

Goed dat je bent gegaan. Hopelijk is het allemaal goed te doen qua onderzoeken en behandeling.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Dees en Maylo schreef:Nou net terug van de dierenarts. Droef vond het weer reuze gezellig bij ome dokter, ondanks dat hij natuurlijk zijn pijn ineens vergeten lijkt te zijn zag hij het direct.

Rechts voor geeft hij geen krimp en links was niet zo tof. Na wat grof geweld op links deed ome dokter het een tweede keer weer en toen gaf hij weer geen krimp. Volgens de DA mogelijk een typisch teken dat het stukje bot dat niet helemaal goed zat nu afgebroken is en steeds verschuift. LPC dus.

We hebben een doorverwijzing gekregen naar medisch centrum, aangezien ze zelf geen apparatuur hebben voor een CT scan, de operatie kunnen ze dan weer wel aan gezien een deel van het personeel ook bij MCD werkt hebben ze wel de ervaring. Maar goed om nou alleen door te verwijzen voor een CT scan is ook weer zoiets.
Balen!
Ik zou de operatie ook bij MCD laten doen, daar zit je echt goed :ok:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Nanna schreef:
Dees en Maylo schreef:
Nanna schreef:Je hoeft je niet voor je kop te slaan hoor, je kunt er toch niks aan doen?
Hij gleed uit en dat kan de beste gebeuren.
Hopelijk is het leed snel weer geleden.
Ik weet dat het kan gebeuren en normaal zou ik het ook niet zo naar hebben gevonden. Maar ik weet dus ook dat Droef ED heeft en ik dus altijd moet opletten wat hij doet zodat hij geen verkeerde bewegingen maakt.
Je bent nu eenmaal niet je broeders hoeder. Al loop je ernaast, een misstap kan altijd. Vanmiddag stapte Rozi, terwijl ze strak naast me liep, in een bij of wesp.
Ik snap TS wel. En na een slechte diagnose van mijn hond destijds en de tips van de da waar rekening mee te houden heb ik dat ook altijd in mijn achterhoofd gehouden.
Voor mij gold wel, liever gelukkig leven dan passief alles ontwijken en langer leven, dus nee ik ben niet té krampachtig geworden, al had ik daar vlak na de diagnose wel last van. Iets te veel beperkingen omdat het niet goed zou zijn voor hem, maar ik zag gelukkig al snel dat de hond ook wel hond moest blijven, en dingen moest blijven doen die hij leuk vond, zij het iets aangepast.

In geval van TS is het wellicht niet alleen het te natte gras waardoor de hond een zwieper maakte, maar ook de combi met druk spel met een andere hond. Zelf zou ik daar dan wel meer vat op willen houden en inderdaad de honden op dat moment even in de gaten houden, en als het te druk gaat toch even pas op de plaats laten maken.
En dat ervaar je als je inderdaad niet te benepen wordt, je hond in alles gaat beperken, maar sommige dingen merk je van dat het een te hoog risico is voor een blessure.
Dat kan met een gezonde hond, maar als je weet dat je hond lichamelijk niet helemaal ok is, dan kun je er wel wat rekening mee gaan houden.

Zelf kon ik me voor mijn kop stoten toen ik de honden meenam op een bootvaartje, en op een eiland had aangemeerd waar stenen in het meer lagen. De lol kon niet op voor beide honden en ik genoot ook, maar di paar keer in en uit het bootje vanaf de steiger was blijkbaar best belastend voor hem, en dan over de stenen rennen het water in was ook te veel van het goede geweest en ik zag het te laat. Mijn hond liet pas vrij laat zien dat hij toch wel pijn had, en toen gingen we direct naar huis. Maar de volgende ochtend kon hij nauwelijks nog lopen en zat ik op het vakantieadres bij de dierenarts en vreesde het ergste.
Gelukkig knapte hij met pijnstilling en wat rust op, maar het was een les voor mij.
En daarvoor ook eens een misrekening gemaakt door hem te laten bijten op het pak, dat vond hij geweldig, maar daarin vergat hij zijn eigen eh.. pijn of belemmering.
Aan mij als baas om op een bepaald moment na een diagnose toch enigszins te bepalen wat zijn of haar beperkingen zijn.
Het hoeft niet helemaal saai te worden, maar bepaalde dingen moest ik gewoon beter niet laten doen, voor zijn eigen bestwil.
En voor TS denk ik dat het inderdaad verstandig is om haar hond met honden die ook wild en druk spelen met veel wendingen niet meer te laten spelen.

Mijn hond had een enkele hond waar hij echt lekker mee kon dollen, en dat waren bulletjes.. Maar na de diagnose heb ik het maar nooit meer zo onbesuisd met elkaar laten gaan, pijn in mijn hart hoor, ze gingen zo leuk samen.. Maar dat hij daarna een week lang moeite had met lopen vond ik het niet waard. :wink:

Beterschap met Droef, en ik hoop dat het op een natuurlijke manier hersteld. En daarnaast dus wat ik boven beschrijf, je hoeft niet alles te gaan verbieden, maar met mate spelen en bij wat druk spel of ondergronden die blessures in de hand werken toch wat voorzichtiger zijn in belang van je hond :wink:
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Kleine correctie. We gaan naar Sleeuwijk. Kreeg dit advies omdat ze heel veel ervaringen met bullen hebben en je mag overal bij blijven wat ik wel fijn vind. Grootste voordeel is nog dat het bij hen op kortere termijn mogelijk was een afspraak te maken. MCD kon ik pas maandag op z'n vroegst terecht voor eerste consult en dan zou er nog een extra afspraak moeten komen voor ct scan en daarna pas opereren. Sleeuwijk werken ze met röntgen en dat kan dus morgen al en daarna kan er direct een afspraak voor operatie gemaakt worden binnen een week al. Ander voordeel is dat ze een stuk voordeliger zijn en de ervaringen die ik kan vinden zijn goed. We hebben nu een afspraak staan bij dhr Strikkers.
Afbeelding
Biothane
WashBar
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

sleeuwijk is ook een prima kliniek vind ik, en je mag idd overal bij kijken.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Re: Uitglijden op nat gras gebroken teen

Net terug van Sleeuwijk. Elleboog is van alle kanten op de foto gezet, ook rechts voor de zekerheid. Super mooie ellebogen heeft hij niet maar hij zou er ook niet dusdanig veel last van moeten hebben zoals nu. Op de foto's leek er niks afgebroken te zijn. Dhr Strikkers vond het maar vreemd en had bedacht dat het dan misschien zijn teen is.

Ja hoor, teen gebroken aan zijn linkerpoot. Was geen hele nieuwe breuk zo te zien. Waarschijnlijk heeft hij daar dus al sinds begin april last van toen is hij ook gevallen en hebben we het nog even aangekeken. Daarna toch een foto en onderzoek laten doen waarop hij last van zijn linker elleboog gaf. Dit komt waarschijnlijk door verkeerd lopen en overbelasting hierdoor.
Zijn teen moet nu met (heel) veel rust vanzelf weer helen. Als hij na 6 tot 8 weken niet beter loopt dan gaan we opnieuw kijken naar zijn teen en eventueel toch nog een ct scan van de ellebogen maken voor de zekerheid.
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:Gelukkig is het maar een teen. Dat komt altijd wel goed.
Dat is zo. Duurt even maar geen operatie of wat dan ook nodig zoals het er naar uitziet. Baal alleen dat hij dus wel een tijdje heb rondgelopen met een gebroken teen. Uiteraard hadden we direct gewoon rust gehouden als we het meteen hadden geweten.
Afbeelding
Biothane
WashBar
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Fijn dat het zijn teen lijkt. Al zou ik toch nog een CT laten doen. Van wat ik weet is dat echt de enige mogelijkheid problemen met de elleboog uit te sluiten. Röntgenfoto's zijn daar niet duidelijk genoeg voor helaas.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Als Strikkers zegt dat het het niet nodig acht nu, zou ik daar zo maar vanuit gaan. Denk dat je voor je bull geen betere kunt vinden.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

crutz schreef:Fijn dat het zijn teen lijkt. Al zou ik toch nog een CT laten doen. Van wat ik weet is dat echt de enige mogelijkheid problemen met de elleboog uit te sluiten. Röntgenfoto's zijn daar niet duidelijk genoeg voor helaas.
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Om alles echt goed in beeld te krijgen heb je echt een scan nodig en aangezien hij niet lekker loopt en links pijn aangeeft, zou ik het niet vertrouwen.
Nog even over artrose, dit vormt zich ook zonder operatie, als er schade is tenminste. Doran's linker voorpoot zit vol artrose en daar is nog nooit iets aan gedaan, wel is die versleten en daar door heeft hij regelmatig ontstekingen!

Gebroken tenen zijn heel vervelend, maar daar lopen ze over het algemeen niet mank van, misschien het eerste kwartier, maar daarna niet meer. Doran heeft 2 keer meerdere tenen gebroken (fanstiek en lomp als het op werken aan komt) en Zinzi heeft 1 keer een teen gebroken, dat was idd even een gil en zielig zijn, maar al heel snel verder tot de orde van de dag. Ik zou die elleboog dus wel goed na laten kijken, als er namelijk al artrose vorming is, word opereren steeds lastiger.....
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Neeltje schreef:Als Strikkers zegt dat het het niet nodig acht nu, zou ik daar zo maar vanuit gaan. Denk dat je voor je bull geen betere kunt vinden.

Misschien goed mbt bullen kwalen en narcose maar ook hij kan zonder CT scan niet in het gewricht kijken en dus zeker problemen missen. De elleboog is helaas dusdanig complex dat een röntgenfoto echt niet voldoende zegt.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Wel opmerkelijk dat veel hier een CT scan zouden willen

Er is geen mens die in een ziekenhuis een CT scan krijgt door een gebroken teen en bijbehorende klachten (pijnlijk lopen) hoor.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Uitglijden op nat gras gebroken teen

Paisley schreef:Wel opmerkelijk dat veel hier een CT scan zouden willen

Er is geen mens die in een ziekenhuis een CT scan krijgt door een gebroken teen en bijbehorende klachten (pijnlijk lopen) hoor.

Voor de teen niet nee. Voor een verdenking van elleboog problemen of een ander complex gewricht humaan bv de pols toch zeker wel.
Vriendin heeft afgelopen januari haar pols gebroken en is inmiddels al 2x door de CT geweest omdat het door de complexiteit niet duidelijk is op foto's. Voor de hond geldt dat voor de elleboog.
Neeltje

crutz schreef:
Neeltje schreef:Als Strikkers zegt dat het het niet nodig acht nu, zou ik daar zo maar vanuit gaan. Denk dat je voor je bull geen betere kunt vinden.

Misschien goed mbt bullen kwalen en narcose maar ook hij kan zonder CT scan niet in het gewricht kijken en dus zeker problemen missen. De elleboog is helaas dusdanig complex dat een röntgenfoto echt niet voldoende zegt.
Dat probleem is toch al bekend. Lijkt me niet meer dan normaal voor dit moment om af te wachten tot de teen genezen is om dan te zien hoe het gaat. Denk dat Strikkers ook meer dan voldoende op de hoogte is hoe wat waar en wanneer wat te doen. Hij is echt wel meer de geschikt dan alleen voor narcose.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb alle vertrouwen in de dhr Strikkers. Voor als nog ga ik voorlopig zijn advies gewoon opvolgen. Rustig aan doen en een lage dosis pijnstilling. Als er dan uiteindelijk geen verbetering komt dan gaan we opnieuw heen om nogmaals naar zijn teen te laten kijken en laten we ook nog wel een ct scan doen. Maar de foto's gaven gewoon te weinig aan om gillend voor een ct scan te gaan, als hij getwijfeld had dan hadden we uiteraard meteen een afspraak laten maken voor een ct scan.

Maar hij vond het niet nodig om dit nu direct te gaan doen omdat hij zelf vermoed dat zijn elleboog overbelast is door het rare lopen vanwege zijn teen, hij verdeeld zijn gewicht niet goed op zijn poot en draait daardoor een beetje raar met zijn poot/elleboog naar buiten.

Ik vond het een logische en zeer duidelijke uitleg en dat maakt dat ik het eerst gewoon even aankijk.
Afbeelding
Biothane
WashBar
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Gelukkig ben je er nu wel achter wat het grootste euvel is.
In tegenstelling tot Lunatic had mijn hond Bluffie er destijds wel behoorlijk last van. DA dacht in eerste instantie dat de teen gekneusd was en adviseerde inderdaad rust, toen het beter leek te gaan heb ik haar van de lijn gelaten waarop ze behoorlijk ging rennen en vervolgens weer mank liep :ugh:
Ook ik kon mij wel voor mijn kop slaan toen dus later na 3d foto's bleek dat het een breuk was geweest (op een vrij rottige plek, de breuk was op eerdere foto's niet te zien), deze was niet goed genezen omdat ik de absolute rust dus niet in acht had genomen :(: .
Het is met behoorlijk veel rust, hersteld en gelukkig na herstel (6 weken!) er geen last meer aan ondervonden. Er was mij namelijk wel een doemscenario voor ogen gehouden, amputatie van de teen als de hond blijvend last zou houden van eventuele artrose vorming.

Beterschap voor Droef, en doe echt rustig aan met hem zodat het goed kan herstellen :ok:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Mijn Mikey brak ook zijn teen. Liep ernstig mank. Hij moest gespalkt worden wat een grote ellende werd. De DA opperde toen vrij vlot om zijn teen te amputeren, dit ivm de duur van het herstel en de steeds terugkerende ellende met de spalk. Zijn teen is toen geamputeerd en binnen 10 dagen was al het leed geleden. Nooit meer last van gehad. Ook niet van het missen van de teen dus.
Ik weet niet welke teen het is, bij Mikey was het de buitenste teen, maar als hij er al zo lang last van heeft schijnbaar ( april) en als het nu niet erg vooruit gaat was amputatie voor mij echt het overwegen waard.
Gr. Aniek

Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Budkes schreef:Mijn Mikey brak ook zijn teen. Liep ernstig mank. Hij moest gespalkt worden wat een grote ellende werd. De DA opperde toen vrij vlot om zijn teen te amputeren, dit ivm de duur van het herstel en de steeds terugkerende ellende met de spalk. Zijn teen is toen geamputeerd en binnen 10 dagen was al het leed geleden. Nooit meer last van gehad. Ook niet van het missen van de teen dus.
Ik weet niet welke teen het is, bij Mikey was het de buitenste teen, maar als hij er al zo lang last van heeft schijnbaar ( april) en als het nu niet erg vooruit gaat was amputatie voor mij echt het overwegen waard.
Bij Droef is het zijn binnenste teen. Heb inderdaad al gevraagd of het niet geamputeerd kan worden als het niet beter gaat straks maar daarvoor is deze breuk niet geschikt. Wel kon het stukje bot verwijderd worden als het echt niet beter zou worden met heel wat rust, maar het is zeg maar niet laatste stukje bot maar verder omhoog. Zal maandag even vragen of ze de foto's kunnen mailen, was dit vergeten toen ik er was. Zodra ik die heb plaats ik het hier wel even.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ah idd Mikey had "geluk" dat het zijn buitenste was inderdaad en dat de breuk laag zat.
Een geluk bij een ongeluk.
Gr. Aniek

Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Net de foto's binnen gekregen. Zie hier Droef zijn gebroken teen.
Afbeelding
Afbeelding
Biothane
WashBar
Neeltje

Ik kan de foto niet zien.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Neeltje schreef:Ik kan de foto niet zien.
Nu wel?
Afbeelding
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Inmiddels zijn we 2 weken verder na de diagnose gebroken teen. Ik merk te weinig verbetering. Ondanks dat Droef amper loopt is hij geregeld aan het manken en het lijkt niet door zijn teen te komen.
We gaan dus voor een ct scan nu van zijn elleboog als de DA opneemt.

Als Droef nu wat mankt dan probeer ik zijn elleboog wat te strekken en te doen(laat hij prima toe) en dan is het soms het manken dus gewoon weer weg. Vind ik te typisch om die volle 6 tot 8 weken af te wachten.

Vorige weer was ik in de keuken bezig en hij heeft er een handje van om dan achter me te gaat staan, liggen of zitten en toen stond ik dus ineens op zijn tenen waarvan er dus 1 gebroken is. Ik in paniek natuurlijk want was er heilig van overtuigd dat ik hem echt pijn had gedaan maar volgens Droef moest ik gewoon maar even normaal doen en kreeg deze blik. :hmmm:

Overigens wil in naar dierenkliniek Den Heuvel in Best op aanraden van Crutz, ik lees goeie ervaringen over ze en ze schelen een pak met geld t.o.v MCD in Amsterdam. Wordt dus nog vervolgd.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”