Bij thyler is begin dit jaar een zeer agressieve vorm van kanker vast gesteld in zijn kaak.
Ik heb zijn kaak laten amputeren maar ik heb gemerkt dat dit vrij uniek is. Ik heb met vragen gezeten waar ik via internet helaas geen informatie of antwoorden op kon vinden. Ik Google veel naar ervaringen over alles wat met honden te maken heeft en kom vaak op dit forum uit. Ik hecht veel meer waarde aan meningen, ervaringen en ideeën van andere hondenbezitters dan aan dierenarts adviezen, reclames en alles wat op verpakkingen vermeld staat omdat deze vaak meer euro dan hond bevoordelijk zijn. Ik wil op dit forum dan ook wat advies vragen (voeding) en door onze ervaringen te delen (medisch) andere mensen te helpen of te voorzien van informatie die hiernaar zoeken. Ook hoop ik dat door ons verhaal Google alle hulp en informatie behoevende mensen en honden op mijn topic terrecht kunnen komen om over ons te lezen omdat ik helaas geen lotgenoten heb kunnen vinden en dit is achteraf toch wel heel zwaar gevallen. Ook bij de dierenartsen en klinieken waar wij geweest zijn waren wij vrij uniek.
Ik zal in medisch een topic maken met ons verhaal en eventuele vragen hopelijk kunnen we elkaar helpen en wil graag jullie hulp vragen over voeding dus wil daar graag een topic openen als dat mag.
Lang verhaal