Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstelrondje
Moderator: moderatorteam
Voorstelrondje
Hoi!
ik heb me hier al een tijdje geleden aangemeld en lees regelmatig mee,
toch wil ik me hier graag even voorstellen zodat ik straks ook actief kan deelnemen aan gesprekken en dergelijke
mijn naam is Mandy en ik woon in de buurt van Arnhem
wij hebben inmiddels 3 honden Kay van 11.5 en de australian shepherds Guapa van nu 1.5 en Nox van 8 weken.
Ik hoop hier veel te kunnen en te mogen meekletsen.
ik heb me hier al een tijdje geleden aangemeld en lees regelmatig mee,
toch wil ik me hier graag even voorstellen zodat ik straks ook actief kan deelnemen aan gesprekken en dergelijke
mijn naam is Mandy en ik woon in de buurt van Arnhem
wij hebben inmiddels 3 honden Kay van 11.5 en de australian shepherds Guapa van nu 1.5 en Nox van 8 weken.
Ik hoop hier veel te kunnen en te mogen meekletsen.
- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Voorstelrondje
Hoi Mandy.
Welkom!
Ik ben hier ook nieuw (sinds gisteren aangemeld) ik heb zelf lhasa honden en boomers,
en ik hoop net als jij leuk te kunnen en mogen meepraten over verschillende onderwerpen.
Welkom!
Ik ben hier ook nieuw (sinds gisteren aangemeld) ik heb zelf lhasa honden en boomers,
en ik hoop net als jij leuk te kunnen en mogen meepraten over verschillende onderwerpen.
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Het leek mij leuk aan een forum deel te nemen en tegelijkertijd te laten zien dat er ook nog goede fokkers zijn,aangezien je zoveel leest over broodfok in Nederland.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Wat is volgens jou een goede fokker?lhasaapso schreef:Het leek mij leuk aan een forum deel te nemen en tegelijkertijd te laten zien dat er ook nog goede fokkers zijn,aangezien je zoveel leest over broodfok in Nederland.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Nu wordt het helemaal fraai. Hoezo zouden er in NL geen goede fokkers zijn?lhasaapso schreef:Het leek mij leuk aan een forum deel te nemen en tegelijkertijd te laten zien dat er ook nog goede fokkers zijn,aangezien je zoveel leest over broodfok in Nederland.
- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Nou laten we beginnen iemand die hart voor zijn of haar huisdieren heeft,dus niet enkel en alleen fokt omdat het leuk lijkt of anderzins.
Iemand die kruisingen maakt,geen probleem voor mij. Al zijn de meningen daar over verdeeld als je weet dat je gezonde ouderdieren hebt uit een goede lijn prima.Zijn het je eigen dieren dan ken je ze als geen ander dus weet je zelf het best waar je mee bezig bent lijkt me toch.Wat is een goede fokker ook daar zijn de meningen over verdeeld,moeilijk om van jezelf te zeggen dat je een goede fokker bent,je doet je best!
Iemand die kruisingen maakt,geen probleem voor mij. Al zijn de meningen daar over verdeeld als je weet dat je gezonde ouderdieren hebt uit een goede lijn prima.Zijn het je eigen dieren dan ken je ze als geen ander dus weet je zelf het best waar je mee bezig bent lijkt me toch.Wat is een goede fokker ook daar zijn de meningen over verdeeld,moeilijk om van jezelf te zeggen dat je een goede fokker bent,je doet je best!
- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Nou laten we beginnen iemand die hart voor zijn of haar huisdieren heeft,dus niet enkel en alleen fokt omdat het leuk lijkt of anderzins.
- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Ik bedoel dus niet dat er geen goede fokkers zouden zijn,goed lezen dat staat er niet. 

foto's komen er zeker, ben op dit moment echter alleen maar heel erg druk met buiten zetten en dweilen. madam gaat buiten plassen komt binnen en gaat vervolgens ook nog binnen zitten
pff zindelijkheidstraining is ellende. die andere hadden we met een paar dagen zindelijk. deze lijkt wel lek
pff zindelijkheidstraining is ellende. die andere hadden we met een paar dagen zindelijk. deze lijkt wel lek
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik denk zomaar dat de meesten hier dat wel hebben.Nou laten we beginnen iemand die hart voor zijn of haar huisdieren heeft
Zo komt het wel een beetje over. Sorry voor de vervuiling van dit voorstel topic.Ik bedoel dus niet dat er geen goede fokkers zouden zijn,goed lezen dat staat er niet

- lhasaapso
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2