Wij zijn een tijdje geleden bij de da geweest ervoor, het bultje zelf zit er al jaren dus dat zag ik niet als oorzaak en de da ook niet van de jeuk omdat de jeuk plek er meer boven zat waar die beet en likken deed hij de omliggende plek ook. Heb toen vetaderm mee gekeken en het jeuken leek verholpen nu sinds afgelopen week vrijdag heeft hij weer jeuk, ben weer met vetaderm begonnen, maar ik ben nu toch een beetje bang dat het bultje er mee te maken heeft. Wij gaan straks een afspraak maken bij de da, omdat het me gewoon niet lekker zit. Het bultje zelf de huid ervan lijkt uitgedroogd waardoor de huid een beetje ruw is bijna schilferig ook. Maar dat is best lastig uitleggen.
Toots is alleen altijd zo'n drama queen en met het pootje in het bijzonder afgelopen keer wilde de alleen kijken, meneer gilde als een speenvarken, dus dat wordt wat, kort geleden heeft hij zijn enting gehad, had het toen terug geweest hadden we het mooi kunnen combineren, binnen twee weken zitten we er weer voor ontworming ivm de vakantie, maar ik wil dit graag nu laten bekijken.
Het is niet zo dat Toots een hele kale plek heeft maar een vochtige plek. Zit ineens te denken dat ik een foto heb van zijn jeuk plek denk ik . Die zoek ik even.
de plek op zijn linkerpoot is nattig beetje van boven naar beneden het bultje zelf is niet te zien