Ze is erg gecharmeerd van Yuna.
Iemand had een opvangertje hier geplaatst die op haar lijkt, maar dan in andere kleurtjes...
Wie o wie, helpt me zo snel mogelijk aan naam en foto's, voor ik met nóg een poedel in mijn omgeving te maken krijg?
Moderator: moderatorteam

Lizzie. schreef:da word het toch een poedel

Ze mot per se een poedel....dus foto's dan maar?Ody schreef:Wat voor iets zoeken ze?
Wij hebben net 2 lieve griekjes die aangekomen zijn en ook nog een poedeltje trouwens.
Ik moet zeggen dat Nikki ook echt nauwelijks verhaart, de anderen daarentegenkooi schreef:Ze mot per se een poedel....dus foto's dan maar?Ody schreef:Wat voor iets zoeken ze?
Wij hebben net 2 lieve griekjes die aangekomen zijn en ook nog een poedeltje trouwens.
Het mag niet verharen, mevrouw is nogal van de netjes...

Wat een leukerd, zal hem aan haar laten zien. Goed maatje ook.Ody schreef:Dit is Ariel, een middenslag poedel reu van ongeveer 7 jaar oud. Zijn vacht moet weer aangroeien, want in Spanje is hij helemaal kort geschoren, omdat zijn vacht zwaar verwaarloosd was. Een zeer lief, zacht, knuffelig hondje. Hij is sociaal met andere honden, maar heeft daar niet echt behoefte aan. Is waarschijnlijk het meest op zijn plek als enige hond in het gezin.
Ariel heeft een licht vergroot hart en heeft daar de rest van zijn leven medicatie voor nodig. Zijn levensverwachting is met deze medicatie gewoon goed/normaal.

Ahh liefJohnny Jones schreef:Ik heb een leuke poedel in de opvang!
Johnny Jones schreef:Ik heb een leuke poedel in de opvang!