Heel kalm en zelfzeker, lopen altijd los. Knappe honden ook.
Iemand hier die meer ervaring heeft met het ras?
Moderator: moderatorteam
In het buitenland krijg je er inderdaad sowieso nooit eentje mee zonder jachtpapieren heb ik begrepen.Barkley schreef:Wij hebben er naar gekeken maar de fokker die we hebben gesproken verkoopt alleen aan jagers en was niet al te positief over een zweethond als huishond. We kwamen pas geleden een herplaatser tegen en hebben er serieus over nagedacht. Maar één jonge puber in huis is al genoeg.
Leuk!Ramiek schreef:Een schoonzus van een collega heeft er een en zij jaagt niet. Ik wil wel vragen voor je maar dat wordt na 19 juni want we zitten nu in Zuid Frankrijk
Goh dat herken ik dan weer totaal niet in de exemplaren die ik tegen kwamSas schreef:geweldig zijn ze ! Maar inderdaad vaak wat onrustig, hoog energie nivo en wat nerveus.
Hmm een hannoveraan is een ander ras toch, of niet?M@scha schreef:vriendin van mij heeft een hannoveraan. geen jachtpapieren, in duitsland gekocht.
superleuk beest, maar er zit wel een goede neus op. hij loopt bij ons in de buurt ivm het wild niet/zelden los zover ik weet
zit heel dicht in de buurtBrindlecardi schreef:Hmm een hannoveraan is een ander ras toch, of niet?M@scha schreef:vriendin van mij heeft een hannoveraan. geen jachtpapieren, in duitsland gekocht.
superleuk beest, maar er zit wel een goede neus op. hij loopt bij ons in de buurt ivm het wild niet/zelden los zover ik weet