Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dinobotten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mieke2
Actief

Dinobotten

Ongelezen bericht door Mieke2 »

Ik schrijf hier niet zoveel, maar nu wil ik jullie even laten weten dat ik een mailwisseling begonnen ben met de bedrijfsleider/manager van de winkel discus tropica omdat daar nog steeds dinobotten in het schap liggen.
Ik had al een paar keer er wat van gezegd, maar het antwoord was steeds dat het aan de eigenaar ligt,verder kwam men niet en men wilde ook niet verder in discussie.
Dat was ik zo zat, dat ik een stevige mail gestuurd heb,met een link naar de facebookgroep stop de dinobotten met wederom het antwoord dat het aan de eigenaar ligt.
Daar heb ik weer een reactie op gestuurd, heb daar nog niets op gehoord.

Het is verschrikkelijk dat dergelijke botten nog steeds verkocht worden, ondanks dat er al meerdere honden door overleden zijn,met als laatste slachtoffer Kiwi van Sanner hier van het HF.
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Dinobotten

Ongelezen bericht door Gimmick »

Zolang er vraag naar is zal het verkocht worden.
Ikzou eerder inzetten op een waarschuwing erbij hangen.
Dan kunnen mensen zelf kiezen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Mieke2
Actief

De bedrijfsleider schrijft wel: "wij proberen ons best te doen onze klanten te waarschuwen en te attenderen op het gebruik van dit soort artikelen"
Alleen heb ik daar zelf nog nooit iets van gemerkt.
Niet zoals het kruidvat bij elke aankoop van paracetamol je attendeert op het lezen van de bijsluiter en je vraagt of je nog vragen hebt over het gebruik.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik vind dat je als buitenstaander niet kan afdwingen wat een middenstander wel of niet verkoopt.
Er worden zoveel slechte of schadelijke producten verkocht. Mensen vallen bij bosjes dood neer door het roken en sigaretten kun je ook vrij kopen.
Afbeelding
AnnekeP
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnnekeP »

Paisley schreef:Ik vind dat je als buitenstaander niet kan afdwingen wat een middenstander wel of niet verkoopt.
Er worden zoveel slechte of schadelijke producten verkocht. Mensen vallen bij bosjes dood neer door het roken en sigaretten kun je ook vrij kopen.
Klopt, maar dat staat met koeieletters op de pakjes. Dat ik er ondanks die waarschuwing voor kies om eens in de zoveel tijd wel een peuk op te steken is dan mijn eigen, geïnformeerde (stomme ;)) keuze. Hier staat als ik t goed begrijp niet eens een waarschuwing bij de botten. Dat maakt t wel anders.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Een waarschuwing is inderdaad wel op zn plaats, maar ik snap dat personeel daar niet over in discussie wil gaan met klanten. Als de eigenaar t niet wil dan is dat onbegrijpelijk maar nog altijd zijn eigen beslissing
Afbeelding
Mieke2
Actief

als een supermarkt iets verkoopt waar mensen ziek van kunnen worden, wordt dat product teruggeroepen.
als een speelgoedwinkel speelgoed verkoopt, waar kinderen zich aan kunnen bezeren of wat op andere wijze onveilig is, idem dito.
toch vreemd dat dat hierbij niet zou kunnen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”