Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hermanns vleesvoer
Moderator: moderatorteam
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Hermanns vleesvoer
Ik heb bij zoo plus 12 blikken van 400 gram besteld een probeer pakket en een zak meradog vlokkenmix.
Ik wil gaan kijken hoe Toots het daar op doet.
We hadden een tijd degomeat dat ging echt erg goed, toen konden we DARF proberen een adresje bij ons om de hoek daar kon ik het halen, en daar heeft hij het een aantal maanden goed op gedaan maar toen deed meneer steeds zo moeilijk met eten, hun blikvoer lust hij wel maar ze hadden steeds maar een of twee soorten dus dat werd hem niet voor langere tijd.
Toen kon ik bij de Hoogvliet smuldier kopen en dat ging echt goed, alleen ze hebben een tijdje zowel vlees, vlees compleet, kip en nog iets gehad dus keuze en i.c.m best for Youre freind lam vond ik het best even een goede oplossing, maar die lam is niet altijd te koop wel de kip. En van smuldier vaak alleen rund, pens en hart de laatste twee krijgt Toots niet en bij de ah het zelfde probleem.
Nu had ik twee pakje rodi mee genomen maar blijf dat niks vinden, al is het voor nood even beter dan niets.
Dego meat vind ik toch jammer dat ik zoveel moet in slaan met alleen Toots is dat niet optimaal. Het vlees is fantastisch maar ik ga daar niet meer aan beginnen.
Toen vond ik hermanns waar ik nu 4 verschillende smaken van krijg maar er zijn 12 verschillende. Alleen er moeten nog vlokken aan toegevoegd worden. Niet het goedkoopste voer maar als Toots het er goed op doet vind ik het best.
Ik wil gaan kijken hoe Toots het daar op doet.
We hadden een tijd degomeat dat ging echt erg goed, toen konden we DARF proberen een adresje bij ons om de hoek daar kon ik het halen, en daar heeft hij het een aantal maanden goed op gedaan maar toen deed meneer steeds zo moeilijk met eten, hun blikvoer lust hij wel maar ze hadden steeds maar een of twee soorten dus dat werd hem niet voor langere tijd.
Toen kon ik bij de Hoogvliet smuldier kopen en dat ging echt goed, alleen ze hebben een tijdje zowel vlees, vlees compleet, kip en nog iets gehad dus keuze en i.c.m best for Youre freind lam vond ik het best even een goede oplossing, maar die lam is niet altijd te koop wel de kip. En van smuldier vaak alleen rund, pens en hart de laatste twee krijgt Toots niet en bij de ah het zelfde probleem.
Nu had ik twee pakje rodi mee genomen maar blijf dat niks vinden, al is het voor nood even beter dan niets.
Dego meat vind ik toch jammer dat ik zoveel moet in slaan met alleen Toots is dat niet optimaal. Het vlees is fantastisch maar ik ga daar niet meer aan beginnen.
Toen vond ik hermanns waar ik nu 4 verschillende smaken van krijg maar er zijn 12 verschillende. Alleen er moeten nog vlokken aan toegevoegd worden. Niet het goedkoopste voer maar als Toots het er goed op doet vind ik het best.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
Re: Hermanns vleesvoer
Kun je met Dogmeat geen mensen vinden in jouw buurt om dan samen mee te bestellen? Eventueel op Barfplaats een oproepje doen? Dan kun je door gezamelijk te bestellen de verzendkosten of delen of zoveel bestellen dat die vervallen.
Suzanne
Suzanne
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Bij mij in de buurt is niemand die dego meat voert, anders had ik dat natuurlijk allang gedaan
Wel in Zoetermeer ofzo misschien maar dat is weer zo'n gedoe met halen enz.
Dus ik probeer nou maar eens iets anders.

Wel in Zoetermeer ofzo misschien maar dat is weer zo'n gedoe met halen enz.
Dus ik probeer nou maar eens iets anders.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Stolk/mika petfood heeft een hoop verschillende soorten kvv en bezorgd aan huis. Ik geloof dat ze ook een soort probeer pakketten hebben met allerlei soorten en smaken. Misschien dat dat evt nog iets is?
En verder ontopic; volgens mij is Hermanns prima blikvoer. Er bestaat tegenwoordig sowieso een hoop goed blikvoer. Ik zelf zou niet de voorkeur hebben om altijd blikvoer te voeren, maar dat is ieder voor zich. Als Toots en jij er allebei een goed gevoel (/smaak) bij hebben, prima toch
En verder ontopic; volgens mij is Hermanns prima blikvoer. Er bestaat tegenwoordig sowieso een hoop goed blikvoer. Ik zelf zou niet de voorkeur hebben om altijd blikvoer te voeren, maar dat is ieder voor zich. Als Toots en jij er allebei een goed gevoel (/smaak) bij hebben, prima toch

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Dank je wel shabby daar ga ik ook eens naar kijken.
Hermanns even afwachten, mijn persoonlijke voorkeur heeft het niet. Maar als het wel goed is zou ik evt ook kunnen afwisselen met smuldier zoals ik deed met best for Youre freind.
Omdat smuldier nu wel goed bevalt maar gewoon te weinig keus voor Toots.
Hermanns even afwachten, mijn persoonlijke voorkeur heeft het niet. Maar als het wel goed is zou ik evt ook kunnen afwisselen met smuldier zoals ik deed met best for Youre freind.
Omdat smuldier nu wel goed bevalt maar gewoon te weinig keus voor Toots.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Kijk ook eens bij geusdiervoeding.nl. Misschien dat je daar kunt bestellen? Leveren volgens mij elke tweede zaterdag in de maand in jouw regio
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Hij heeft een hele tijd geen KVV gegeten.
Omdat hij het niet wilde op smuldier na, Misschien dat ik nog weer eens iets probeer, maar een hele bestelling doen zonder te weten of hij het eet wil ik dus even niet, de blikken kun je altijd weer kwijt zeg maar.
Ook bij zoo plus verkopen ze KVV
voel me eigenlijk best stom ineens dat ik niet een paar rollen van iets heb mee besteld alleen om te proberen.
Omdat hij het niet wilde op smuldier na, Misschien dat ik nog weer eens iets probeer, maar een hele bestelling doen zonder te weten of hij het eet wil ik dus even niet, de blikken kun je altijd weer kwijt zeg maar.
Ook bij zoo plus verkopen ze KVV

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Tamara81 schreef:Af en toe bestel ik bij zooplus Terra Canis vleesvoer. Ik vind het eigenlijk te duur, maar het is wel smullen voor Lanai, en ik verwen dat hondje teveel
Als je het blik opent dan komt de geur van een lekker stoofpotje je tegemoet. Het ziet er goed uit ook, met prima ingrediënten. Ik zou het zo door mijn rijst doen als het niet in een hondenvoerblik had gezeten.
Ik kwam dat idd ook tegen.
Prijs vind ik van minder groot belang eigenlijk.
Maar ik zou wel weer gewoon het gevoel willen hebben iig dat hij volledig krijgt zeg maar de laatste periode doen we het met wat ik kan vinden even omdat ik niet wilde bestellen omdat meneer echt moeilijk was met eten. Maar de laatste tijd gast het dus weer goed, dus had zo iets van eens even kijken met vleesvoer waar veel keuze in is.
KVV heeft voorkeur maar een combi met smuldier kan ook werken hoop ik.