Hij doet het al heel erg goed en loopt lekker mee.
Nu vroeg ik mij af kan ik Dino ergens mee ondersteunen om hem meer zijn rust te zoeken? Ik weet hij is pas 2 dagen bij ons, maar misschien zijn er wel dingen die je kan doen of laten om het makkelijker te laten gaan.
Hij is nog best wel behoorlijk onrustig als je bijvoorbeeld naar de wc gaat of even de was gaat doen oid. Hij hobbelt achter je gaan wat je allemaal gaat doen. Hij oogt dan ook beetje nerveuzerig, hijgerig en drentelen.
Hij neemt echt wel zijn rust, maar dat doet hij pas als ik alleen ben en gewoon saai op de bank ga zitten en tv ga kijken of op de laptop ga zitten.
Ik verwacht echt niet dat hij al helemaal alles chill vindt, want hij is er pas 2 dagen.
Ik ben sowieso tot en met zondag vrij dus er is altijd iemand thuis. Ook heeft hij nu 2 nachten boven geslapen, hij slaapt dan ook echt en is helemaal niet onrustig oid.
Ik wil hem niet naar zijn mand sturen, want ik wil dat hij zelf kiest waar hij wil gaan liggen of wat hij wil gaan doen.
Ik wil er gewoon voor zorgen dat hij zich thuis voelt en lekker in zijn vel zit.