Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plummer terriër
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Plummer terriër
Wat een leuke hond.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- -tycho
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
leuke combinatie van rassen als je hysterisch, lawaai en geen enkele controle, voor de prijs van 1 wil 

-
- Zeer actief
Hahahaha, kan je in ieder geval zeggen dat je er niks aan kan doen, dat het ras nu eenmaal zo is.-tycho schreef:leuke combinatie van rassen als je hysterisch, lawaai en geen enkele controle, voor de prijs van 1 wil
Groetjes Gonnie.
- -tycho
- Zeer actief
Dat dan weer welgonnie schreef:Hahahaha, kan je in ieder geval zeggen dat je er niks aan kan doen, dat het ras nu eenmaal zo is.-tycho schreef:leuke combinatie van rassen als je hysterisch, lawaai en geen enkele controle, voor de prijs van 1 wil

Mijn 3 rassen zouden dan zijn; rode langhaar teckel x dwergpinscher x kooiker. En daar een soort ierse dwerg setter uit proberen te fokken

-
- Zeer actief
Hahahaha, ik hou het maar bij de Pinscher, daar weet ik van wat ik kan verwachten.
Groetjes Gonnie.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Ik vind ze er wel aantrekkelijk uitzien, maar 't lijken mij enorm pittige draakjes. 

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Wat een mooie hondjes! Zou ze alleen vanwege het karakter niet willen hebben 

- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ik ben op youtube wel eens tegen filmpjes aangelopen dat ze ingezet werden om ratten te doden. Daar lijken ze me uitermate geschikt voor maar als bankhanger in huis wat minder
Hier is zo'n filmpje: (niet kijken als je onpasselijk wordt van ratten die gemold worden door honden) https://www.youtube.com/watch?v=pWRsnYscv30

Hier is zo'n filmpje: (niet kijken als je onpasselijk wordt van ratten die gemold worden door honden) https://www.youtube.com/watch?v=pWRsnYscv30
- kipo
- Zeer actief
Precies mijn idee.Kruimel53 schreef:Inbreeding and culling. Jaja. En dan zijn de erfelijke ziektes zomaar weg? Mwah ...
-
- Zeer actief
Vindt ze eigenlijk best wel rustig tijdens het rattenvangen, mijn honden hadden er gillend achteraan gegaan.pioenroos schreef:Ik ben op youtube wel eens tegen filmpjes aangelopen dat ze ingezet werden om ratten te doden. Daar lijken ze me uitermate geschikt voor maar als bankhanger in huis wat minder![]()
Groetjes Gonnie.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Dat vind ik ookgonnie schreef:Vindt ze eigenlijk best wel rustig tijdens het rattenvangen, mijn honden hadden er gillend achteraan gegaan.pioenroos schreef:Ik ben op youtube wel eens tegen filmpjes aangelopen dat ze ingezet werden om ratten te doden. Daar lijken ze me uitermate geschikt voor maar als bankhanger in huis wat minder![]()

-
- Zeer actief
DeDiana schreef:Dat vind ik ookgonnie schreef:Vindt ze eigenlijk best wel rustig tijdens het rattenvangen, mijn honden hadden er gillend achteraan gegaan.pioenroos schreef:Ik ben op youtube wel eens tegen filmpjes aangelopen dat ze ingezet werden om ratten te doden. Daar lijken ze me uitermate geschikt voor maar als bankhanger in huis wat minder![]()
Hier is zo'n filmpje: (niet kijken als je onpasselijk wordt van ratten die gemold worden door honden) https://www.youtube.com/watch?v=pWRsnYscv30Maar misschien is dat juist heel efficiënt?
Dat denk ik wel, al vingen mijn honden ze ook weleens, maar hier zitten er niet zoveel. Tenminste zoveel als in het filmpje heb ik hier nog nooit gezien.
Groetjes Gonnie.
- iones
- Zeer actief
Goeie hond voor ons. Ook qua uitstraling. Maar we hebben nu jack russels en die vangen ook ratten. Maar je hebt hier nagenoeg geen plummerterriers. We zouden volgende keer nog wel eens een ruwharige jack russel willen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Tenmashi
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Beetje rattenvanger heeft ze sneller dood dan dat ze schade kunnen toerichten, sowieso hapt een rat snel en laat dan weer los. Ratten bijten niet om te verwonden maar om een schrikreactie te krijgen waardoor ze kunnen ontsnappen. Deze hondjes schrikken niet, die bijten gewoon door.Cleva schreef:Ik vind het allemaal leuk bedacht, hoor. Honden die ratten vangen maar mits de honden dan ook tussen de muren door kruipen zie ik het somber in.
Af en toe misschien een keer een.
Een doodgewone rattenval lijkt me een betere oplossing voor je smerige rotbende.
Overigens zijn hechtingen duur, man.
Hoewel klapvallen prima werken blijven er altijd een zooi ratten met nesten weggestoken, die pak je natuurlijk alleen (een deel) door het een en ander uit te graven en uit te jagen terwijl de honden er achteraan gaan.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
- Zeer actief
Het was er zeker een bende.Cleva schreef:Ik vind het allemaal leuk bedacht, hoor. Honden die ratten vangen maar mits de honden dan ook tussen de muren door kruipen zie ik het somber in.
Af en toe misschien een keer een.
Een doodgewone rattenval lijkt me een betere oplossing voor je smerige rotbende.
Overigens zijn hechtingen duur, man.
Groetjes Gonnie.
Oh ik vind ze leuk! Het is dat ik toevallig momenteel geen ratten in huis heb. Denk ik.
- Tenmashi
- Zeer actief
Ik wel, maar wil juist daarom geen terrier.Sandra&co schreef:Oh ik vind ze leuk! Het is dat ik toevallig momenteel geen ratten in huis heb. Denk ik.

Heb 2 Terriërs in huis, maar geen van beiden enthousiaste jagers. Nepperds. Gecombineerd samen hebben ze met pijn en moeite 1 muis afgemaakt die volgens mij al halfdood was.Tenmashi schreef:Ik wel, maar wil juist daarom geen terrier.Sandra&co schreef:Oh ik vind ze leuk! Het is dat ik toevallig momenteel geen ratten in huis heb. Denk ik.
-
- Zeer actief
Geef mij dan maar de Spaanse Bodeguero!