Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goed bezig
Moderator: moderatorteam
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Re: Goed bezig
Ik vind t ook grappig. Overigens zou ik niet weten wat het met uitlaten te maken hebben, heb geen drol of pisvlek op de vloer gezien, alleen een hond in zn dolle minuten.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik vind het eigenlijk behoorlijk gestoord gedrag.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik vind dit wel iets idioter dan de dolle minuten. Dit lijkt me meer een soortvan obsessief gedrag. Ik heb het gevoel ook dat ie dit vaker doet en er in aangemoedigd wordt. Sowieso zou ik een SPA al niet zo hoog in de drift willen hebben, laat staan bij twee kinderen.Paisley schreef:Ik vind t ook grappig. Overigens zou ik niet weten wat het met uitlaten te maken hebben, heb geen drol of pisvlek op de vloer gezien, alleen een hond in zn dolle minuten.
- dagmar88
- Zeer actief
mijke schreef:Ik vind dit wel iets idioter dan de dolle minuten. Dit lijkt me meer een soortvan obsessief gedrag. Ik heb het gevoel ook dat ie dit vaker doet en er in aangemoedigd wordt. Sowieso zou ik een SPA al niet zo hoog in de drift willen hebben, laat staan bij twee kinderen.Paisley schreef:Ik vind t ook grappig. Overigens zou ik niet weten wat het met uitlaten te maken hebben, heb geen drol of pisvlek op de vloer gezien, alleen een hond in zn dolle minuten.
Nou, niet voor een stafford en zeker niet op dat beperkt aantal m2. Zoek maar eens op "bully run".
https://www.youtube.com/watch?v=vfoWiIHI7QA
Ik denk eerder dat haar geleerd is dat ze niet over de bank/kinderen mag crossen en dit de ingetoomde versie is.
Die wel heel veel moeite kost
- mijke
- Zeer actief
Ik vind die hond in dat filmpje van jou veel gecontroleerder en rustiger overkomen dan die stafford in de openingspost. Nog steeds best gek, druk gedrag, maar wel een stuk minder doorgedraaid. Meer een uiting van blijdschap, in plaats van opgekropte energie en frustratie.dagmar88 schreef:mijke schreef:Ik vind dit wel iets idioter dan de dolle minuten. Dit lijkt me meer een soortvan obsessief gedrag. Ik heb het gevoel ook dat ie dit vaker doet en er in aangemoedigd wordt. Sowieso zou ik een SPA al niet zo hoog in de drift willen hebben, laat staan bij twee kinderen.Paisley schreef:Ik vind t ook grappig. Overigens zou ik niet weten wat het met uitlaten te maken hebben, heb geen drol of pisvlek op de vloer gezien, alleen een hond in zn dolle minuten.
Nou, niet voor een stafford en zeker niet op dat beperkt aantal m2. Zoek maar eens op "bully run".
https://www.youtube.com/watch?v=vfoWiIHI7QA
Ik denk eerder dat haar geleerd is dat ze niet over de bank/kinderen mag crossen en dit de ingetoomde versie is.
-
Sandra&co
- Feather__
- Zeer actief
Dat filmpje dat dagmar plaatst. Dat doet Yindi ook als ze heel blij is. En als we aan het stoeien zijn met dr doet ze het ook.
In dit filmpje vind ik het wel heel erg losgaan. En denk ook niet dat ik dat zo relaxt zou vinden
In dit filmpje vind ik het wel heel erg losgaan. En denk ook niet dat ik dat zo relaxt zou vinden

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Gewoon een vrolijke hond die het gekke uurtje heeft. Zie je ook bij andere rassen. Niets bijzonder of gevaarlijk aan.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Dat is toch echt een bullyrun inderdaad, ik vind het grappig. Het gaat wel heel enthousiast, maar hij blijft inderdaad wel netjes op de grond. Luna neemt de bank ook gerust mee met haar bullyrun
Ik zie ook veel interactie met die kinderen die de grootste lol hebben, hij kijkt ze tussendoor ook beiden aan zo van; zien jullie mij? Vinden jullie het nog leuk? Ja hè, wwwwhhhiiiieeeeee
Edit; als ik Luna negeer tijdens een bullyrun houdt ze er snel mee op, ze vind er geen bal aan als ik er niet om kan lachen. Lach ik wel (meestal dus, ik vind het dolkomisch) dan vliegt ze als een idioot door het huis.
Ik zie ook veel interactie met die kinderen die de grootste lol hebben, hij kijkt ze tussendoor ook beiden aan zo van; zien jullie mij? Vinden jullie het nog leuk? Ja hè, wwwwhhhiiiieeeeee
Edit; als ik Luna negeer tijdens een bullyrun houdt ze er snel mee op, ze vind er geen bal aan als ik er niet om kan lachen. Lach ik wel (meestal dus, ik vind het dolkomisch) dan vliegt ze als een idioot door het huis.
Laatst gewijzigd door Luna87 op 13 apr 2017 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier in het dorp woont een wetter(kruising?) die gewoon wordt gewandeld en lekker veel in zn grote tuin ziet ook.bouvierpoedel schreef:Gewoon een vrolijke hond die het gekke uurtje heeft. Zie je ook bij andere rassen. Niets bijzonder of gevaarlijk aan.
Als wij langslopen met Mahru wordt hij heel blij en doet dit ook, maar niet bij andere honden.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
O mijn boxer kon dit ook, en precies op zo'n manier met die kont op de grond gedrukt. Haha, leuk.
Gr. Aniek

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zie veel windhonden dat ook doen.
Mijn bouvier en haar 2 poedelvriendinnen doen het ook en daar zit geen kwade cel in.
Mijn bouvier en haar 2 poedelvriendinnen doen het ook en daar zit geen kwade cel in.

-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Neuh, kan ik niet echt om lachen. Ik vind het doorgedraaid. Gillende kinderen erbij. Mijn honden accepteren het onderling trouwens ook niet dat er eentje helemaal over de rooie gaat. Terwijl ze heel intens met elkaar kunnen spelen, maar dit is net even anders.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
bouvierpoedel schreef:Gewoon een vrolijke hond die het gekke uurtje heeft. Zie je ook bij andere rassen. Niets bijzonder of gevaarlijk aan.
Dit dus.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja tegenwoordig word alles als een gevaar gezien en niet hondengedrag eigen. Hangen ze elkaar in de haren is het niet normaal en zijn ze vrolijk en enthousiast ook niet.smoekie schreef:![]()
![]()
![]()
bouvierpoedel schreef:Gewoon een vrolijke hond die het gekke uurtje heeft. Zie je ook bij andere rassen. Niets bijzonder of gevaarlijk aan.
Dit dus.

- dagmar88
- Zeer actief
Budkes schreef:O mijn boxer kon dit ook, en precies op zo'n manier met die kont op de grond gedrukt. Haha, leuk.
Volgens mij heel veel bullenbijterige honden.
Charlie was nog veel gekker
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Charlie was.??dagmar88 schreef:Budkes schreef:O mijn boxer kon dit ook, en precies op zo'n manier met die kont op de grond gedrukt. Haha, leuk.
Volgens mij heel veel bullenbijterige honden.
Charlie was nog veel gekker![]()

-
Pienda
- Zeer actief
Jaa, dat zou zo maar eens kunnen!dagmar88 schreef: Ik denk eerder dat haar geleerd is dat ze niet over de bank/kinderen mag crossen en dit de ingetoomde versie is.
Hier kan er een ook zo gek doen, maar gelukkig alleen buiten
- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef: Charlie was.??
Ja, ze is nu een oude trut
- Gimmick
- Zeer actief
Gimmick kan dit ook zo doen... ik moet er ook smakelijk om lachen dan.
Maar ook zij mag niet over de bank en moet uitkijken voor de kinderen en dat doet ze nu ook netjes.
Maar dan kriig je inderdaad een "begrensde" versie van de dolle 5 min.
En trouwens als ik zeg dat het klaar is stopt ze er ook mee...
Maar ook zij mag niet over de bank en moet uitkijken voor de kinderen en dat doet ze nu ook netjes.
Maar dan kriig je inderdaad een "begrensde" versie van de dolle 5 min.
En trouwens als ik zeg dat het klaar is stopt ze er ook mee...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oh dacht dat je bedoelde met WAS dat ze dood is.dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef: Charlie was.??

-
Manuma
- Zeer actief
Als mijn honden buiten eens een rondje uit zichzelf rennen is dat al heel wat
- PitBullit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pitbull
- Contacteer:
Goed bezig
Ik zie het ook als gekke minuten. Het muziekje erbij maakt het miss drukker en nog raarder dan het is. Bullit kan ook zo maf worden.
Begrenst zichzelf ook want ze mag niet over de bank.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Begrenst zichzelf ook want ze mag niet over de bank.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Oh dacht dat je bedoelde met WAS dat ze dood is.dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef: Charlie was.??
Nee echt kees? Bedoelde je dat?
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
De OEB van mijn ouders doet dit ook thuis.
Droef die doet het soms buiten als hij gek wordt van zijn beste vriendje. Dan krijgt hij de kolder in zijn kop en gaat zo rennen. Z'n vriendje kan dan alleen nog maar zo kijken.
Izzy heeft het ook wel een enkele keer thuis. Vooral als het buiten geregend heeft en we komen thuis.
Droef die doet het soms buiten als hij gek wordt van zijn beste vriendje. Dan krijgt hij de kolder in zijn kop en gaat zo rennen. Z'n vriendje kan dan alleen nog maar zo kijken.
Izzy heeft het ook wel een enkele keer thuis. Vooral als het buiten geregend heeft en we komen thuis.
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Joy kan tijdens de gekke vijf minuten ook zo met de kont tegen de grond gedrukt rondrennen. Wel altijd buiten, gelukkig 
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Branco hield zijn kont niet omlaag, maar die had soms ook de dolle vijf minuten. Nou, daar vlóóg ie dan. Volle bullencross de tuin door!!! Want buiten was het leukste.
Racen om het hardst, zowat uit de scherpe bochten vliegend... En dan stopte hij even, keek me aan met zo'n overgelukkige pretbek... en zoooooooooommmmmm in de herhaling!!! Volle vaart vooruit, YIHAAAAAAAAAA!!!!!!!
Heerlijk altijd, die momenten. Ze hielden op naarmate hij oud werd, toen had hij die gekkigheid kennelijk wel gehad. Maar ik genoot ervan. Ik kon ook niet laten om dan ''REN BRANCO, REN!!'' te roepen.
Heerlijk altijd, die momenten. Ze hielden op naarmate hij oud werd, toen had hij die gekkigheid kennelijk wel gehad. Maar ik genoot ervan. Ik kon ook niet laten om dan ''REN BRANCO, REN!!'' te roepen.

- mijke
- Zeer actief
Volgens mij verwarren jullie de dolle minuutjes gewoon met anaalklierjeuk 
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Haha!mijke schreef:Volgens mij verwarren jullie de dolle minuutjes gewoon met anaalklierjeuk