Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gvr kleine kuthondjes
Moderator: moderatorteam
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Gvr kleine kuthondjes
Grrr, net moest ik even ergens langs, ging op de fiets maar moest oversteken bij ons huis nog dus stukje over de stoep gelopen, liep er net een vent met twee hondjes aangelijnd. Ik lette niet op ze maar ineens hangt er ėėn aan mijn been ik roep au hangt de ander aan mijn blote enkel ik roep hard au kijk meneer boos aan die gewoon stug doorloopt. Ik had haast dus gewoon doorgelopen en op de fiets gestapt was na 10 min alweer thuis en mijn onderbeen in gewoon blauw van dat takkebeest grrr hoe kan dat nou dat aangelijnde hondjes de kans krijgen om te bijten, ik kom die vent vast nog wel eens tegen dan zal ik hem zeker nog aanspreken want ik vind dit echt niet kunnen en eigenlijk had ik het kreng een schop moeten verkopen, maar het waren boomertjes en dat voelt toch ook niet ok.
Pfff dat is er even uit.
Pfff dat is er even uit.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Re: Gvr kleine kuthondjes
Zo dan.. zou mij niet kunnen schelen dat het kleine hondjes zijn. Ze kregen toch een lel van me.
En de baas kreeg de volle laag.
En de baas kreeg de volle laag.
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
En dan vooral dat onverschillige doorlopen. Hallo, je hond bijt? 
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik had de indruk dat meneer niet door heeft gehad dat ze gebeten hebben het was al bijna donker, en ze maakte dus geen geluid pas toen het tweede hondje beet in mijn onderbeen/enkel had ik het serieus door ik riep au de man keek om en trok die twee mee en voor ik er erg in had liep ik zelf eigenlijk ook verder. En dan denk je huh? Zo klein kuthondje, maar ik snap het ook gewoon niet aangelijnd en de vrijheid hebben om te bijten? 2 kleine haaien zijn het
Ik ben iig heel blij met Toots, dat is een ontdeugend draakje die zo iets never nooit zou doen.
Ik ben iig heel blij met Toots, dat is een ontdeugend draakje die zo iets never nooit zou doen.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 09 apr 2017 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Tara schreef:Hoezo? Die hangt toch niet in Toots' enkels?ZivaNomi schreef:Laat die hondjes, schoop de eigenaar.
Nou meneer hoefde niet zo dicht langs mij, het is wel even door mij heen gegaan. Ik heb tot 2 keer toe au geroepen, meneer heeft me niet eens gevraagd wat er gebeurde. Als ik hem tegen kom van de week ben ik iig niet vriendelijk. Hij mag die 2 kutkrengen lekker lekker strak aangelijnd houden als hij mij weer nadert, en doet hij dat niet zal ik hem ook duidelijk maken dat ze de volgende keer wel een lekkere hollenwipper van me krijgen, nog voor ze me mollesteren.
- Donkere Dame
- Actief
- Aantal honden: 1
Bij een grotere hond word er met de spuit gedreigd.
Mens bijten is mens bijten.
Een penalty is dus geoorloofd.
Mens bijten is mens bijten.
Een penalty is dus geoorloofd.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik stond de lichten van mijn fiets eigenlijk aan te doen en had die eerste beet eigenlijk niet door, ik dacht dat er een grotere hond tegen me aansprong, de eerste beet zie ik ook niks meer van had een jeans aan, maar sandalen en blote onderbeen dus dat tweede honde hing aan mijn onderbeen. En tja ik had hem een schop kunnen verkopen.Nanna schreef:Bij mij had de eerste die met met geopende bek op me af kwam al vliegles gehad.
Sommige dingen moet je simpel oplossen.
En ik vind het bijten ook echt niet ok. En het is ook zo raar aan de riem. In de polder is het ook niet leuk maar daar loopt natuurlijk alles door mekaar, dit verwacht je ook gewoon niet.
Het was ook geen stoep echt maar onderdeel van de parkeerplaats van mijn vriend zijn bedrijf. Meneer had er eigenlijk helemaal niets te zoeken. Ik moest wel nog een stukje stoep over vandaar dat ik altijd een klein stukje loop. Het is gewoon heel maf zo.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik had trouwens gister ook een accefietje in Belgiė met een rottweiler die ik twee schoppen heb moeten verkopen en het scheelde niet veel of madame had er ook ėėn gehad, die was van mening dat de hond alleen maar wilde spelen. Omdat ik de hond eerst een schop op de neus heb verkocht kon ik Toots blokken, en vervolgens dook de hond met haar poten tussen mijn benen om denk ik te spelen maar dat was geen partij en de dame begon te blèren niet schoppen ze wil alleen maar spelen. Nou toen gaf ik toch nog een knie om snel Toots op te pakken, de vrouw op vriendelijk wijze 'not' te verzoeken dat ze dat kut beest aan moest lijnen anders zou er wat zwaaien toen begon de hond rondjes te draaien om ons en heb ik denk zo'n boze blik dat madame boven op haar hond dook. Deze hond heeft niet gebeten maar ik heb mijn portie andermans hond wel even gehad.
Deze hond zat gewoon los op de weg. Mevrouw was voor haar huis haar auto aan het wassen. En verliest de hond gewoon even uit het oog.
Ik heb met rottweilers ook echt grrr die moeten mij of Toots altijd hebben.
Deze hond zat gewoon los op de weg. Mevrouw was voor haar huis haar auto aan het wassen. En verliest de hond gewoon even uit het oog.
Ik heb met rottweilers ook echt grrr die moeten mij of Toots altijd hebben.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dit dus...en daar denk ik niet over na dat gaat helemaal vanzelf actie-reactie.Nanna schreef:Bij mij had de eerste die met met geopende bek op me af kwam al vliegles gehad.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Misschien toch maar aangifte doen?
-
korthaar
- Zeer actief
Lees nogal drastische maatregelen voor een boomertje van een paar kilo.
- iones
- Zeer actief
Die hondjes versterken elkaar en de eigenaar laat ze doen. Hij geeft geen grenzen aan. Ik hoop dat hij op een dag iemand tegen komt die hem een flinke trap verkoopt, maar de hondjes wel met rust laat. Die beestjes weten niet beter.
Weet je, je kunt zo'n hond toch niet verwijten dat hij geen opvoeding genoten heeft?
Weet je, je kunt zo'n hond toch niet verwijten dat hij geen opvoeding genoten heeft?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Die beestjes weten niet beter? Wat een kolder.. ze bijten zonder enige reden. Opvoeding of geen opvoeding, het is niet normaal om zomaar een voorbijganger aan te vallen.iones schreef:Die hondjes versterken elkaar en de eigenaar laat ze doen. Hij geeft geen grenzen aan. Ik hoop dat hij op een dag iemand tegen komt die hem een flinke trap verkoopt, maar de hondjes wel met rust laat. Die beestjes weten niet beter.
Ik heb best een venijnig hondje maar de dag dat hij zomaar iemand bijt die langs loopt krijgt hij toch een tetter van me die hij nooit meer vergeet.
- iones
- Zeer actief
Jouw hondje is dus óok venijnig. Maar jij voedt hem gewoon op.
Je kunt van honden toch niet verwachten dat ze zichzelf opvoeden, of wel? Ze proberen gewoon en ze komen er mee weg. En wie weet zijn ze ook wel heel erg gefrustreerd. Ik vind het namelijk een beetje frustie gedrag.
Je kunt van honden toch niet verwachten dat ze zichzelf opvoeden, of wel? Ze proberen gewoon en ze komen er mee weg. En wie weet zijn ze ook wel heel erg gefrustreerd. Ik vind het namelijk een beetje frustie gedrag.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Nou idd. Toots haalt dat niet in zijn hoofd. Hij durft wel rustig de dierenarts te bijten bij bijv een anaal klier behandeling maar dat is wel even wat anders.Anja schreef:Die beestjes weten niet beter? Wat een kolder.. ze bijten zonder enige reden. Opvoeding of geen opvoeding, het is niet normaal om zomaar een voorbijganger aan te vallen.iones schreef:Die hondjes versterken elkaar en de eigenaar laat ze doen. Hij geeft geen grenzen aan. Ik hoop dat hij op een dag iemand tegen komt die hem een flinke trap verkoopt, maar de hondjes wel met rust laat. Die beestjes weten niet beter.
Ik heb best een venijnig hondje maar de dag dat hij zomaar iemand bijt die langs loopt krijgt hij toch een tetter van me die hij nooit meer vergeet.
Maar ik vind het ook echt raar dat hondjes zomaar bijten en dat terwijl ze aan de gewone geen flexi lijn zitten, dAt trek je toch meteen terug dan? Toots is nog nooit terwijl die aangelijnd zat bij iemands voeten geweest ja in de polder los wil hij wel eens gezellig snuffelen, maar bijten? Ik zat nog te denken dat ik mogelijk naar mijn katten rook ofzo? Ik vond het heel raar want ik hoorde ook geen geblaf of gegrom? Echt ineens de tanden in mijn onderbeen, gelukkig geen bloed
De man zelf is ook heel vreemd, dat heb ik al eens eerder gedacht. Iig mag hij voortaan wel uit mijn buurt blijven en dat krijgt hij zeker te horen.
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Denk dat ik die meneer ff met de fiets had geblokkerd en hem even duidelijk had aangesproken,
Het bijten door kleine hondjes kan ook behoorlijk pijn doen,
Het bijten door kleine hondjes kan ook behoorlijk pijn doen,
- Tineke
- Zeer actief
Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Is ze nu nog angstiger voor? Yorkies kunnen er ook wat van.Tineke schreef:Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.
- Tineke
- Zeer actief
Ja ze is ontzettend angstig , hier moet op Micron na altijd alles achter slot en grendel als ze komt.toots schreef:Is ze nu nog angstiger voor? Yorkies kunnen er ook wat van.Tineke schreef:Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.
Ik kon het eerst ook niet geloven maar ze liet de plek zien was echt behoorlijk voor zo'n klein hondje.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ja mijn plek is ook behoorlijk het was ook opgezwollen dat is nu wel weg het meeste, het is nu paars/rood/blauw en grijs. Dus het kleine ettertje heeft flik zijn of haar kaken dichtgeklapt.
Ik kan me best voorstellen dat iemand die al angstig is hierdoor nog angstiger word.
Ik kan me best voorstellen dat iemand die al angstig is hierdoor nog angstiger word.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Op je eigen terrein gebeten.?toots schreef:Ik stond de lichten van mijn fiets eigenlijk aan te doen en had die eerste beet eigenlijk niet door, ik dacht dat er een grotere hond tegen me aansprong, de eerste beet zie ik ook niks meer van had een jeans aan, maar sandalen en blote onderbeen dus dat tweede honde hing aan mijn onderbeen. En tja ik had hem een schop kunnen verkopen.Nanna schreef:Bij mij had de eerste die met met geopende bek op me af kwam al vliegles gehad.
En ik vind het bijten ook echt niet ok. En het is ook zo raar aan de riem. In de polder is het ook niet leuk maar daar loopt natuurlijk alles door mekaar, dit verwacht je ook gewoon niet.
Het was ook geen stoep echt maar onderdeel van de parkeerplaats van mijn vriend zijn bedrijf. Meneer had er eigenlijk helemaal niets te zoeken. Ik moest wel nog een stukje stoep over vandaar dat ik altijd een klein stukje loop. Het is gewoon heel maf zo.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ody
- Zeer actief
Dan zou ik dus gewoon de politie bellen, wat een aso reactie zeg!Tineke schreef:Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik zou echt melding maken dan, met adres erbij, dit kan gewoon niet, kan me niet schelen dat t een klein hondje is als ze echt durven happen, volgende keer een kin in het gezicht of zo....... doei, daar mag best even een wijkagent aan huis komen denk ikTineke schreef:Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Op je eigen terrein gebeten.?toots schreef:Ik stond de lichten van mijn fiets eigenlijk aan te doen en had die eerste beet eigenlijk niet door, ik dacht dat er een grotere hond tegen me aansprong, de eerste beet zie ik ook niks meer van had een jeans aan, maar sandalen en blote onderbeen dus dat tweede honde hing aan mijn onderbeen. En tja ik had hem een schop kunnen verkopen.Nanna schreef:Bij mij had de eerste die met met geopende bek op me af kwam al vliegles gehad.
Yep, er lopen vaker mensen met honden net over het parkeer gedeelte, helemaal geen punt overigens. Maarja het is gebeurd. En ik denk dat ik mijn les ook wel geleerd heb aangezien meneer gewoon doorliep, ik had idd beter de hondjes direct een schop kunnen geven. Die meneer heeft niet zelf de hondjes nog naar zich toe getrokken ofzo. Je verwacht het ook gewoon niet. Ik had Roots niet bij me en was ook niet met de hondjes bezig dus het kwam totaal onverwachts.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik doe kleine keffertjes dus niks. Dus ik snap je wel. De buren hier hadden een bijtende chi. Ik sprong gewoon weg en brulde tegen hem. Dat hielp soms niet en dan liep ik weg. En meestal zorgde ik dat ik niet ergens liep waar hij bij me kon. Als ik hem tegen kwam kreeg ik al de zenuwen. Totaal machteloos tegen een chihuahua. Ik kan meer als het om een wat groter hondje gaat. Die kleintjes zijn zomaar gewond of breken een pootje als ik zou trappen. Dat kan ik domweg niet. Ik sla ook geen hamster die me bijt. Dan bijt hij maar en dan probeer ik hem heel en zachtzinnig van mijn vinger af te krijgen.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik snap je wel heb er ook moeite mee
maar aan de andere kant zomaar iemand bijten dat kan niet. Toots had ik hard terug getrokken dan is de boodschap ook duidelijk bij zo'n uk. Maar er kwam vanaf de man geen reactie naar de hondjes dus ergens heb ik best wel spijt dat ik niet zelf heb gehandeld dan was de boodschap naar die grijpgrage bijtertjes duidelijk maar ook naar hun baas. Dat hij zijn hondjes net zomaar naar andermans benen kan laten happen, als de man nou gewoon had gezecht o jee dat hij er van stond te kijken dat het gebeurd was en sorry, daarmee maak je het niet ongedaan maar dat vind ik het minste. Ik zou me zelf iig dood schamen als ik zo doorgelopen had.
- Tineke
- Zeer actief
Ik moet bekennen dat ik ook moest lachen en het moeilijk geloven kon toen ze het vertelde en dacht dat ze het overdreef.Ody schreef:Dan zou ik dus gewoon de politie bellen, wat een aso reactie zeg!Tineke schreef:Mijn zus werd tijdens een bezoek wat ze wilde gaan afleggen gebeten door een York die daar los op de galerij liep. Moet net haar weer overkomen want ze is al zo bang van honden en durfde er maar ternauwernood langs te lopen. Toen ze aanbelde om het te melden, nadat ze versterking had opgetrommeld, werd ze uitgelachen en ging de deur dicht maar ze had toch echt een fikse blauwe plek.
Maar er is geen politie bij geweest , wel haalde mijn broer haar in het vervolg op als ze op bezoek kwam in de hal en liep dan samen met haar over de galerij of ik bracht haar weg.