Ik ga voor het eerst in 10 jaar weer. Er zal vast wel wat veranderd zijn in al die jaren

Moderator: moderatorteam
Doe je mee met de mooiste hond van Nederland? Je had zo'n mooie foto ingestuurd.veertje schreef:Ik ga op zondag
17 april gaan ze bekend maken wie er door zijn geloof ik. Ik hoop dus wel dat we daarvoor naar Animal Event mogen, maar anders gaan we gewoon ookLongFields schreef:Doe je mee met de mooiste hond van Nederland? Je had zo'n mooie foto ingestuurd.veertje schreef:Ik ga op zondag
Ik hoop dat je door bent, hoewel ik me dan afvraag met welke hond het is, aangezien je met allebei op de foto stond.veertje schreef:17 april gaan ze bekend maken wie er door zijn geloof ik. Ik hoop dus wel dat we daarvoor naar Animal Event mogen, maar anders gaan we gewoon ookLongFields schreef:Doe je mee met de mooiste hond van Nederland? Je had zo'n mooie foto ingestuurd.veertje schreef:Ik ga op zondag
LongFields schreef:Ik hoop dat je door bent, hoewel ik me dan afvraag met welke hond het is, aangezien je met allebei op de foto stond.veertje schreef:17 april gaan ze bekend maken wie er door zijn geloof ik. Ik hoop dus wel dat we daarvoor naar Animal Event mogen, maar anders gaan we gewoon ookLongFields schreef:Doe je mee met de mooiste hond van Nederland? Je had zo'n mooie foto ingestuurd.veertje schreef:Ik ga op zondag
Sofi zien/knuffelen = vrijdag gaanManuma schreef:Ik heb nog geen kaartje gekocht maar ik ga wel, met Manu en mijn zus. Ik weet nog niet op welke dag we gaan, ik heb beide vrij gehouden.
Manuma schreef:Wij zijn er dus ook vrijdag en misschien zelfs alledrie de dagenManu is geselecteerd voor Mooiste hond van Nederland en we mogen ons vrijdag laten zien
Ja wij mogen ookLongFields schreef:Manuma schreef:Wij zijn er dus ook vrijdag en misschien zelfs alledrie de dagenManu is geselecteerd voor Mooiste hond van Nederland en we mogen ons vrijdag laten zien
Echt leuk! En Vera ook, ben benieuwd met welke hond, of gewoon met allebei, dat zou leuk zijn!
Ook Mojo's grootste vriendin Cleo is geselecteerd voor de vrijdag.
Ben benieuwd of er dit jaar ook weer forumhonden op het podium terecht komen in de finale. Dat was vorig jaar wel heel gaaf.