Op 17 maart was ze 20cm hoog en 4 kilo. Volgens de dame bij wie ze nu in opvang zit wordt het waarschijnlijk een kleine hond tot kleine middelmaat.
Iemand enig idee???

Moderator: moderatorteam
Inderdaad, en ook de pootjesJohnny Jones schreef:Aan het koppie zie ik wat podenco achtigs, misschien een kruising met een Maneto?
Waar uit Spanje komt ze vandaan?
In principe komt ze bij ons in opvang, maar er is al wel afgesproken dat als het klikt ze dan hier blijft.Johnny Jones schreef:Maarre... komt ze bij jou Ody?
Daar lijkt ze inderdaad wel op, maar hoe komt zo'n zeldzaam engels ras in vredesnaam in een dodingsstation in Spanje???laeken schreef:Ik vind het helemaal een terrier. Lijkt erg op een patterdale en als dat zo is maak je borst maar nat.
Jager met een ongeschikte pup? Ze is zelfs gecoupeerd. Dus iemand heeft er wel wat mee willen doen. Je gaat geen straathond couperen. Verder is ze uit Madrid. Dus ze kan ook een kruising Jack russel zijn of iets heel rasserigs. Misschien heeft ze het meubilair gesloopt oid en is de baas dat zat geweest en weg ermee? Alles kan dus prima.Ody schreef:Daar lijkt ze inderdaad wel op, maar hoe komt zo'n zeldzaam engels ras in vredesnaam in een dodingsstation in Spanje???laeken schreef:Ik vind het helemaal een terrier. Lijkt erg op een patterdale en als dat zo is maak je borst maar nat.
Ze heeft echt een lang lijf in verhouding, haar lichaam en poten zijn veel steviger/compacter dat bij terriërs.mijke schreef:Die teckel zie ik er niet zo in. Ik zie gewoon een full on terrierterrierterrier. Wat een grappig hondje!
'k vind die oortjes ook leuk, hopen dat ze zo blijvenZivaNomi schreef:Die flapoortjes