pionnen, hordes en een touwladder.
Goed, het is de Lidl, niet Alprovi
https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Outdoor ... p100215401
Suzanne
Moderator: moderatorteam
Zijn erg smalLongFields schreef:Bedankt voor de tip! Ik wilde al een poosje van die cavaletti kopen, voor deze prijs ga ik ze zeker bestellen/kopen daar!

Zag ik. Als het te smal is kan ik wel wat bredere regelen (of heb ik er nog in ieder geval 5 liggen, van pvc buis gemaakt voor agilityhindernissen die ik heb gehad). Voor alleen de pionnetjes is het ook niet duur.crutz schreef:Zijn erg smalLongFields schreef:Bedankt voor de tip! Ik wilde al een poosje van die cavaletti kopen, voor deze prijs ga ik ze zeker bestellen/kopen daar!maar 50 cm
Dat schrijf ik, die heb ik dus al...~Suzanne~ schreef:en anders koop je bij een niet nader te noemen doe-het-zelfbedrijfje langere "latten" en klaar?
Suzanne
Poot plaatsingOdy schreef:Wat moet je hond doen met een touwladder?
En voor pootplaataing kun je dus 100 keer beter die cavaletti kopen (die prima van kwaliteit is voor zijn geld. Heb 'm hier liggen) zodat je tenminste de ideale afstand kan creëren om je hond over de hordes te laten lopen. Tenzij de hordes van de touwladder op gelijke afstand zijn als de afstand voorpoot-achterpoot zou ik daar niet mee gaan lopen klooien. Je werkt het gangwerk van je hond tegen.crutz schreef:Poot plaatsingOdy schreef:Wat moet je hond doen met een touwladder?

Shibby schreef:En voor pootplaataing kun je dus 100 keer beter die cavaletti kopen (die prima van kwaliteit is voor zijn geld. Heb 'm hier liggen) zodat je tenminste de ideale afstand kan creëren om je hond over de hordes te laten lopen. Tenzij de hordes van de touwladder op gelijke afstand zijn als de afstand voorpoot-achterpoot zou ik daar niet mee gaan lopen klooien. Je werkt het gangwerk van je hond tegen.crutz schreef:Poot plaatsingOdy schreef:Wat moet je hond doen met een touwladder?
Zo heb ik 'm tenminste geleerd
Ja, maar bij cavaletti's moet je dat dus allemaal wel precies weten. En dan liefst vanaf de zijkant kijken hoe de hond loopt. Daar komt dus veel meer bij kijken. Dan kan zo'n touwladder geen kwaad ook al is die niet precies op de juiste afstand.Shibby schreef:En voor pootplaataing kun je dus 100 keer beter die cavaletti kopen (die prima van kwaliteit is voor zijn geld. Heb 'm hier liggen) zodat je tenminste de ideale afstand kan creëren om je hond over de hordes te laten lopen. Tenzij de hordes van de touwladder op gelijke afstand zijn als de afstand voorpoot-achterpoot zou ik daar niet mee gaan lopen klooien. Je werkt het gangwerk van je hond tegen.crutz schreef:Poot plaatsingOdy schreef:Wat moet je hond doen met een touwladder?
Zo heb ik 'm tenminste geleerd