Een langharige Duitse herder. We hebben hem Indy genoemd.
Alles staat klaar om hem welkom te heten.
Kleine bench naast mijn bed. Beneden een wat grotere.
Brokjes om te belonen en KVV in de vriezer.
Ga weer proberen een foto te plaatsen.
Moderator: moderatorteam

sjm schreef:Spannend! Ben benieuwd naar een foto

nelleke schreef:Na 4 bezoeken aan het nest van 8 pupjes heb ik een reutje gekozen. Ik ga hem deze week ophalen.
Een langharige Duitse herder. We hebben hem Indy genoemd.![]()
![]()
![]()
Alles staat klaar om hem welkom te heten.
Kleine bench naast mijn bed. Beneden een wat grotere.
Brokjes om te belonen en KVV in de vriezer.
Ga weer proberen een foto te plaatsen.
Verstuurd vanaf mijn LG-H525n met Tapatalk

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Natuurlijk want dat verdriet met Moos willen we nooit meer mee maken.Mizzsylver schreef:Spannend! Heel veel plezier en geluk met Indy!
Ik neem aan dat hij uit DM geteste ouders komt?

Nora had in het begin ook alleen een zwarte streep op haar rug en een zwart ringetje bij haar staartwortel.Na een half jaar waren rug, flanken en een groot deel van de staart al donker. Mooie pup heb je trouwens.nelleke schreef:Ik denk dat het een toverballetje wordt. Begint nu een zwarte streep op de rug te krijgen.

Plassen in een nieuwe omgeving is ook best spannend. Poepen helemaal. Leg er geen druk op, het komt er vanzelf een keer uitnelleke schreef:Indy is thuis en hij volgt me overal. Heeft al stukjes vlees gegeten. Vervolgens blijft hij bij de aanrecht staan zo kan er nog wat komen? Al buiten gepiept. Maar geen plas.

En ja hoor net geplast. Hij had zoveel gedronken vanmiddag. Ik heb alleen vers vlees gegeven. Dus ik vond dat hij wel een grote plas moest doen. Enfin het is gekomen. Dus prima. Ik blijf bij vers vlees.Gollum schreef:Plassen in een nieuwe omgeving is ook best spannend. Poepen helemaal. Leg er geen druk op, het komt er vanzelf een keer uitnelleke schreef:Indy is thuis en hij volgt me overal. Heeft al stukjes vlees gegeten. Vervolgens blijft hij bij de aanrecht staan zo kan er nog wat komen? Al buiten gepiept. Maar geen plas.

Fenneke, ik geniet nu helemaal. Hij ligt aan mijn voeten, loopt al achter aan naar buiten. Niet aangelijnd. Heel andere hond dan Moos hoor. Hij zal altijd mijn Moos zijn.fenneke schreef:Fijn dat je weer een nieuwe vriend hebt Nelleke![]()
Je hart is er groot genoeg voorMoos blijft altijd zijn plek houden

De eerste nacht ging rustig voorbij. Een piepje en mijn hand tegen de tralies en stil. Om 4.00 uur ben ik maar opgestaan. Hij gaf geen sjoege maar ja pups moeten toch af en toe plassen?fenneke schreef:Fijn dat je weer een nieuwe vriend hebt Nelleke![]()
Je hart is er groot genoeg voorMoos blijft altijd zijn plek houden