Je ziet het goed als je achter haar loopt, dat ze haar achterpoten wat wiebelig neerzet. Buiten verstapt/struikelt ze regelmatig en is zelfs al een keer flink gevallen, omdat ze niet goed krachtig en snel genoeg kan compenseren als ze bv in een kuil stapt. Ze kan ook niet goed met 'hangen' als ze aan het poepen is, je ziet haar dan steeds verder naar beneden zakken. Rustig gaan zitten lukt ook niet meer, ze ploft echt op haar kont.
Het laatste half jaar slaapt ze 's nachts graag beneden (wij wonen boven, slapen beneden) op de badmat in de badkamer. Waarschijnlijk vind ze vloerverwarming lekker op haar gewrichten en spieren. Sinds 2 dagen moet ik haar 's ochtends dan omhoog dragen, omdat ze de trap niet meer op komt.
Verder is ze gelukkig nog wel vrolijk en happy, gaat nog graag mee wandelen. Staat 's morgens blaffend en kwispelend op ons te wachten als we uit bed komen of als ik de riemen pak.
Ze krijgt al fysiotherapie en hydrotherapie om te proberen haar spieren te versterken. Drie weken geleden heeft ze een injectie Nandrosol gehad, maar daar zie ik geen enkel resultaat van.
Verder krijgt ze al jaren Metacam voor haar HD/spondylose en Enurace voor incontinentie. Sinds kort krijgt ze ook dat platinum flexi life poeder.
Zijn er verder nog dingen die ik voor haar kan doen of is het vanaf hier afwachten tot het punt waarop het niet meer gaat??