Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schaamteloos

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Schaamteloos

Ongelezen bericht door DesireeB »

Gister tijdens het avondrondje stond ik even te praten met wat mensen. Vervolgens komt er nog een mevrouw aan met hond en kleinkinderen en praat gezellig mee. Kleinzoon(jaar of 10) gaat ondertussen even op de grond met de 2 kleinste hondjes zitten en Droef komt er ook gezellig bij. Ik wil me omdraaien en zeggen kijk nou eens hoe lief dat daar zit. En zie Droef achter het jongetje gaan staan en hij tilt zijn poot op. Ik er op af en vervolgens bleek ik al te laat. Droef had het jongetje als pispaal gebruikt.

Zijn hele rug nat van de zeik. Ik woest op Droef want waar haalt hij dit nou weer vandaan. Droef zwaar onder de indruk van mijn getier. Jongetje kon alleen nog maar gadverdegadver uitbrengen. Oma zegt niet zeuren, doe die jas uit en slingert deze een paar keer door het gras zodat het ergste er af was en ze nog even snel hun hond konden laten poepen om de jas thuis weer in de was te doen.

Ik heb geloof ik wel 100 x sorry gezegd en aangeboden de jas te wassen(wat natuurlijk achteraf gezien niet heel logisch is). Maar goed oma gaf aan er zijn wel ergere dingen dan een onder gezeken kind.

Ik hoop nooit meer een hond tegen te komen die deze schaamte kan overtreffen. :engel: Sinds ik gisteren zo boos ben geweest is hij nu wel weer het braafste jongetje van de klas en is ineens de puberteit even vergeten.

Ben ik de enige met dit soort schaamteloze honden? :mann:
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Hakkene
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Schaamteloos

Ongelezen bericht door Hakkene »

Ohhhh!

Hahahahahah! Sorry, ik ben een beelddenker. Kan me voorstellen dat je woest werd:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
janeway
Zeer actief

Ongelezen bericht door janeway »

hahaha zocht je al naar dat gat in de grond..
Tot nu toe hebben wij hier het braafste hondje van de klas.. (het is gewoon een sukkel)
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
_Denise_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door _Denise_ »

Oh wat gênant voor jou! Maar wel grappig voor ons :lol1:
Pino01
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Pino01 »

Oh sorry ik lig hier bijna op de grond van het lachen. Geef Droef maar een dikke knuffel van mij.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Elco heeft al tegen heel wat benen gepiest. En altijd was ik te laat om hem nog te corrigeren. Stevig balen, maar nooit boze reacties gehad. En bij Gaits fokker heeft hij bijna elk bezoek binnen gepiest, terwijl hij bij ons thuis dus echt niets doet en ook niet bij m'n schoonouders in huis, of bij mijn ouders
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Fotogravinnetje schreef:Elco heeft al tegen heel wat benen gepiest. En altijd was ik te laat om hem nog te corrigeren. Stevig balen, maar nooit boze reacties gehad. En bij Gaits fokker heeft hij bijna elk bezoek binnen gepiest, terwijl hij bij ons thuis dus echt niets doet en ook niet bij m'n schoonouders in huis, of bij mijn ouders
Cleva schreef:Nee, dat is echt vrij normaal.
Ik zou er ook niet eens boos over worden. Reuen gebruiken hun pies nu eenmaal om mee te communiceren.
:LOL: :LOL: :LOL:

Ben blij dat het vaker voorkomt dan ik dacht.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Wilma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wilma »

Fijne reactie van die oma. :ok:

Het enige wat ik eens meemaakte met Jurek is dat hij precies tegelijk met zijn broer, over een klein hondje heen piste. De ene grote links en de andere rechts. Het bazinnetje kon er om lachen en verzekerde ons dat ze die kleine even in het ven ging dompelen een stukje verder.
Verder gelukkig nooit iets raars meegemaakt, ook met Pepe nu niet.
Afbeelding
Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Heb je even...? Onze heidewachtel kon er ook wat van :Q:
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik zou er ook niet eens boos over worden. Reuen gebruiken hun pies nu eenmaal om mee te communiceren.
Ik heb een intacte reu, maar dit zou ik dus echt niet pikken.
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ja daag, soms hebben ze ff niet te communiceren dan hoor :LOL:
Ik heb het eens gehad op een show, ik kon nog net voorkomen dat Nilo z'n poot optilde tegen een man met wie we in gesprek waren omdat hij informatie vroeg over het ras :schrik: Misschien was het een statement van Niel :mann:
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Ben ik blij met 2 dames haha

Omg ik vind het wel erg grappig. Maar snap dat je door de grond kon zakken. Met min honden nog niks genants meegemaakt, maar met de paarden wel en dan kon ik ook wel door de grond zakken...ken je gevoel dus :P

We waren in het bos aan het rijden op een plek waar je dus niet mocht komen met paard. Kwam de boswachter eraan..nou die was niet zo vriendelijk. toen wij werden verzocht te vertrekken keerde *mijn* paard de kont richting boswachter en begon te schijten....ik kon wel janken hahaha ik dacht zo die is klaar...en jahoor toen paard 2..precies hetzelfde...toen konden wij ook door de grond zakken. Achteraf liggen we altijd enorm plat van het lachen als we het er over hebben.
Afbeelding
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Heb ik ook eens gehad, maar dan tegen mijn eigen kind.
AfbeeldingAfbeelding
ZorroMax
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door ZorroMax »

Een van mijn honden heeft het ook eens gedaan. Het hele park heeft gehoord wat ik er van vond. Hondlief heeft het nooit meer gedaan...... stoere oma trouwens!
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

thom schreef:
ik ook niet.
Maar goed om te weten dat Cleva er geen probleem mee heeft om bepiest te worden :schrik:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Podenji schreef:
thom schreef:
ik ook niet.
Maar goed om te weten dat Cleva er geen probleem mee heeft om bepiest te worden :schrik:
Dat zegt hij niet , hij zegt dat het normaal gedrag is.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Wat een top oma.

Lou heeft het 1 keer gedaan. Gelukkig bleek dat vlak daarvoor een ander hondje tegen dat been had gepiest. Voelde me toen iets minder schuldig :engel:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

bouvierpoedel schreef:
Podenji schreef:
thom schreef:
ik ook niet.
Dat zegt hij niet , hij zegt dat het normaal gedrag is.
en hij zou er niet boos om worden. Het is maar hoe je het interpreteert.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Ik zou uit beleefdheid netjes blijven denk ik, als er een reu tegen mij of mijn spullen zeikt.

Maar inwendig ben ik woest in zo'n geval.

Prima dat het natuurlijk gedrag is, maar niet in mijn buurt of tegen mijn spullen.
Dan ga je maar ergens anders natuurlijk gedrag staan vertonen.
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Ik zou uit beleefdheid netjes blijven denk ik, als er een reu tegen mij of mijn spullen zeikt.

Maar inwendig ben ik woest in zo'n geval.

Prima dat het natuurlijk gedrag is, maar niet in mijn buurt of tegen mijn spullen.
Dan ga je maar ergens anders natuurlijk gedrag staan vertonen.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik weet dat sommige dat doen dus ik hou ze in de gaten ook als ik even sta te prsten, mij verras je niet meer zo snel
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

:LOL:

Da's de reden dat ik geen reuen wil. Tenminste, dat hou ik mezelf voor. Want mijn lieve Bonnie presteerde het een keer om met de poot omhoog over de kop van een duitse herder te plassen. :oeps:
En Maggie markeert ook als een gek. Ze heeft na enig experimenteren een modus gevonden om haar gehandicapte poot omhoog te houden en zichzelf met drie poten in balans te houden zodat ze haar markeringsgewoonte niet hoeft op te geven.
Volgens mij is het een Roemeense gewoonte van teven om met de poot omhoog te gaan. :mrgreen:
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Manu heeft het één keer gedaan. Ik was zo verbaasd dat ik alleen maar met open mond heb staan kijken. Mijn vriend stond in zijn broek te piesen van het lachen maar ik vond het écht niet grappig. We waren op het strand en er zaten drie Duitsers op een rij naar de zee te staren. Manu was wat aan het lanterfanten en ik zie hem een draai maken waarbij ik al dacht: lijkt net of....
En toen werd de poot opgetild :O: Die arme vrouw werd behoorlijk uitgelachen door haar twee vriendinnen. Ik vond het zo erg, heb heel vaak sorry gezegd maar ze was zo rood en aan het lachen dat ik maar doorgelopen ben. Gelukkig waren het maar drie druppels.
Oh ik kon hem wat :boos:
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Reuen doen het ook weleens als ze een beetje zenuwachtig of opgelaten zijn. Of in een vreemde omgeving. Teven pissen dan juist vaak niet; die houden hun breuk in.
Gisteren had ik hier drie reuen over de vloer die kwamen kennismaken voor een logeerpartij. En alle drie pisten ze in huis :LOL:
Ik kan daar niet wakker van liggen want ik weet zeker dat als ze hier eenmaal goed en wel logeren, het afgelopen is. Ze doen het thuis nl. ook niet.

Ik heb trouwens meegemaakt dat mijn Newfoundlander zaliger bij iemand in zijn regenlaars piste :80: Ik bestraf dat dan overigens wel, kom op zeg.

Dat zou het misschien nog verklaren. Hij had ff daarvoor een kleine aanvaring met een border collie. Die is alleen aardig als hij een bal heeft. Nu had hij zijn bal niet mee dus was even vol op Droef gedoken(geen schade niks ernstigs) maar mogelijk dat hij daarom wat gespannen was. Ik stond ook nog met die mevrouw te praten. Border collie was wel inmiddels aangelijnd maar mogelijk dat dit wel meespeelde.
Afbeelding
Biothane
WashBar
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik ben op een HF doedag eens bepiest. Zat op de grond naar een workshop te kijken en een weim dacht even zijn poot tegen me op te tillen. Gelukkig herkende ik de tekenen net op tijd, dus kon nog net wegkomen :LOL:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Reuen doen het ook weleens als ze een beetje zenuwachtig of opgelaten zijn. Of in een vreemde omgeving. Teven pissen dan juist vaak niet; die houden hun breuk in.
Gisteren had ik hier drie reuen over de vloer die kwamen kennismaken voor een logeerpartij. En alle drie pisten ze in huis :LOL:
Ik kan daar niet wakker van liggen want ik weet zeker dat als ze hier eenmaal goed en wel logeren, het afgelopen is. Ze doen het thuis nl. ook niet.

Ik heb trouwens meegemaakt dat mijn Newfoundlander zaliger bij iemand in zijn regenlaars piste :80: Ik bestraf dat dan overigens wel, kom op zeg.
Nou Solar is een teef en die pieste ook gewoon bij vreemden in huis om even een punt te maken naar de honden die daar wonen. Ze kwam dan binnen, keek rond , liep naar de plek waar betreffende hond sliep en piste dan zo over dat kleed. :schrik: Ze deed het trouwens altijd maar 1x, daarna was het klaar :hmmm:
Ingding
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ingding »

Hahaha! Gelukkig hebben ze dat nog niet geflikt hier maar Imara heeft wel een aantal keren dat ze op sprong tegen mannen, zo goed gemikt dat haar poten precies in het kruis kwam. Heb ook veel sorry gezegd die keren :engel:
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Zo dan. Je hebt echt veel geluk gehad met die oma! :lol1:

Ik wil ook geen reu meer, onder andere vanwege die poot die overal tegen omhoog moet. En reuenpis heeft een veel indringendere geur dan die van teven.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ik heb het ook bij zat reuen gezien dat ze uit opwinding gaan pissen. Vind het overigens wel een verschil als ze dan per ongeluk of in het heetst van de strijd tegen iemand of in huis pissen dan als het doelbewust en in kalmte gedaan wordt. Bij dat laatste ga ik toch wel uit mijn dak :wink:

Ik heb me hier altijd verbaasd dat Diem nooit over Mies heeft geplast. En ze is veel kleiner en ze snuffelen regelmatig aan de zelfde plek. Maar dan wacht hij zorgvuldig tot ze weg is, wurmt zich ertussen of tilt zijn poot een meter verder op. Dacht altijd dat hij het gewoon efficiënter vond om zijn plas niet op Mies te laten komen ofzo :mrgreen:
Tót ik een logeetje had wat een stuk lager in de pikorde stond. Die werd gewoon regelmatig ondergepist door Diem. Blijkt het tóch een respect dingetje want Mies heeft het hier voor het zeggen in huis.
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Oh ja, Mil heeft ook een paar keer haar kopje onder Lou zijn zeikstraal gehouden. Gatver wat stonk ze.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”