Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Komondor?
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Komondor?
Yep, toen ik met sneeuw naar de trimster ging had die de twee ook door elkaar gehaald, gek eigenlijk
... ik ben heel dankbaar dat ik niet zo`n grote viltbaal heb,
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Volgens mij is die rechter foto hartstikke nep!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb een vriendje gehad met dreads (echte, niet van die neppe), die waste gewoon zijn haar onder de douche zoals ieder ander en droogde het ook gewoon af.
-
charley
Ik heb vorig jaar in Hongarije voor het eerst een Komondor en Puli gezien, wat zijn ze grappig en deze waren zo lief
. De eigenaar vertelde dat de vacht verzorging erg belangrijk is en dat hier heel heel veel tijd in gaat zitten.
-
S@ndr@
- Zeer actief
omdat ik een gore heb ( wit wil ik het niet noemen ) is het inderdaad best intensief hoor, en dan is het niet omdat ze stinkt, want ruiken doe je het niet maar omdat ze vies is.... daarom houd ik die dreads ook handmatig redelijk van de korteTara schreef:Als die vacht nou zo onderhoudsintensief is, waarom is dan ooit bedacht dat zo'n dreadvacht handig is bij deze rassen?
Ik zou zelf helemaal geen zin hebben in al die vachtverzorging, mijn eigen vacht onderhouden vind ik al intensief genoeg eigenlijk.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik heb per jaar ongeveer 4 uur werk aan Dumás. En dat is alleen omdat ik de haren op zijn pootjes kort knip, net zoals alle haar op zn neus. En ik hou zn dreads kort
Ik vind het wel meevallen qua werk.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ik wandel niet in de stromende regen. En blijft het regenen dan gooi ik een dekje over zn rug zodat ie niet kleddernat wordt.Tara schreef:Maar op dagen met slecht weer? Kom je dan niet met een zeiknatte puli thuis? En wat neemt het allemaal aan rotzooi mee naar binnen?
Maar aan zooi neemt ie amper meer mee dan Luca. Okee... op het strand is dat een ander verhaal. Ik heb de pech met een Puli die de zee in rent en daarna in het gras gaat rollen
- Machie
- Zeer actief
Ik wandel niet in de stromende regen. En blijft het regenen dan gooi ik een dekje over zn rug zodat ie niet kleddernat wordt.Tara schreef:Maar op dagen met slecht weer? Kom je dan niet met een zeiknatte puli thuis? En wat neemt het allemaal aan rotzooi mee naar binnen?
Maar aan zooi neemt ie amper meer mee dan Luca. Okee... op het strand is dat een ander verhaal. Ik heb de pech met een Puli die de zee in rent en daarna in het zand gaat rollen