Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vuurwerkvrije huisjes 2017/2018
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldogs
- Aantal honden: 2
vuurwerkvrije huisjes 2017/2018
Iemand hier enig idee waar je bij voorkeur in Drenthe huisjes kunt huren in een vuurwerk vrije omgeving?
Groetjes Alie.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: vuurwerkvrije huisjes 2017/2018
het witte huisje. maar dat is volgens mij altijd jaren in het voren geboekt met oud en nieuw

-
- Zeer actief
klopt het witte huisje is al bezet....daar had ik al gekeken aangezien we er in april nog zijn geweest....was een perfect plekje geweest met oud en nieuw.
Groetjes Alie.

- #linda#
- Actief
Hunerwold State van Landal.Edit: Orveltermark ofzo geloof ik ook.
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
Er is zijn twee bungalowparken in Drenthe die vuurwerkvrij zijn: Orveltermarke en Hunerwold State, zie:Quibus schreef:Iemand hier enig idee waar je bij voorkeur in Drenthe huisjes kunt huren in een vuurwerk vrije omgeving?
https://www.landal.nl/aanbiedingen/vuurwerkvrij
Er wordt in Drenthe wel heel veel carbid afgeschoten, dat hoor je de laatste dagen van december als een permanent omgevingsgeluid.

-
- Zeer actief
zolang het carbid schieten niet te dichtbij is is het wel oke.........het gaat ons meer om het continue harde knallen en dan voornamelijk dichtbij huis.
Groetjes Alie.

-
- Actief
Ik ben ook nu al op zoek naar een vuurwerkvrij huisje voor een paar dagen met oud en nieuw 2017/2018.
Het mag ook een B&B zijn. Aangezien mijn man zeer waarschijnlijk op 1 januari al vroeg moet beginnen met werken zoeken wij iets in de omgeving van de Utrechtse heuvelrug of regio Ede of Doorwerth.
Iemand een idee?
Het mag ook een B&B zijn. Aangezien mijn man zeer waarschijnlijk op 1 januari al vroeg moet beginnen met werken zoeken wij iets in de omgeving van de Utrechtse heuvelrug of regio Ede of Doorwerth.
Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door Blafke op 13 sep 2017 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Mijn vriendin is met oud op nieuw in een huisje in Drenthe geweest. In de verte werd carbid geschoten, maar na 20.00 uur was het helemaal stil. Ik zal haar de link vragen. Was haar goed bevallen.
http://www.vakantiehuisdwingeloo.nl
http://www.vakantiehuisdwingeloo.nl

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
- Actief
Dwingeloo is helaas voor ons te ver weg.
Weet niemand iets in de regio die ik eerder aangaf?
Weet niemand iets in de regio die ik eerder aangaf?
-
- Zeer actief
Als mensen iets weten is het vaak omdat ze er zelf (jaar in jaar uit) komen; het is lastig om dat soort locaties "boven water te krijgen" omdat veel mensen ze voor zichzelf houden.
Ik beheer op FB een groep voor vuurwerkvrije huisjes maar het "aanbod" is maar minimaal.
Vaak zijn die huisjes zeg maar op 1 jan al weer verhuurd aan de mensen die er dan zitten....
Eerlijk is eerlijk; ik geef "mijn" vuurwerk-arm adresje ook niet aan anderen. Veel te blij mee
Ik weet nog een ander adres maar dat hou ik ook voor mezelf omdat ik daar wellicht over 1 of 2 jaar heen wil.
Da's dus niet om lullig te doen maar zo gaan dat soort dingen.
Kijk bijv op Marktplaats en zoek "ver weg gelegen" huisjes, vraag wat kan, zeker mbt de honden en overleg... vaak kan er meer dan je denkt, met als gevolg dat je daar dan zelf ook weer over moet zwijgen
Als je jou toestaan 3 ipv 1 hond mee te nemen (om maar wat te zeggen) dan vinden ze dat heus niet van iedereen goed!
Suzanne
Ik beheer op FB een groep voor vuurwerkvrije huisjes maar het "aanbod" is maar minimaal.
Vaak zijn die huisjes zeg maar op 1 jan al weer verhuurd aan de mensen die er dan zitten....
Eerlijk is eerlijk; ik geef "mijn" vuurwerk-arm adresje ook niet aan anderen. Veel te blij mee

Ik weet nog een ander adres maar dat hou ik ook voor mezelf omdat ik daar wellicht over 1 of 2 jaar heen wil.
Da's dus niet om lullig te doen maar zo gaan dat soort dingen.
Kijk bijv op Marktplaats en zoek "ver weg gelegen" huisjes, vraag wat kan, zeker mbt de honden en overleg... vaak kan er meer dan je denkt, met als gevolg dat je daar dan zelf ook weer over moet zwijgen

Suzanne