Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het lijkt hier wel de ziekenboeg...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Het lijkt hier wel de ziekenboeg...

Ongelezen bericht door grover »

Is Jamie net een beetje hersteld van een heeeeeeel vervelende episode van diarree (af en aan 2 weken lang water poepen gaat je niet in de koude kleren zitten..), lig ik gisteravond in bed gaat Ollie me aan zitten kijken. Ik weet niet wat het is maar daar word ik wakker van want hij moet dan wat. Ik was me net aan het aankleden, gooit ie z'n hele maaltijd er onverteerd weer uit. Echt, kon het gewoon weer verpakken en verkopen bij wijze van :lol1: Dus ik dacht mooi, dat zat 'm dwars en ik ben weer in bed gaan liggen. Maar niet dus, hij bleef naast m'n bed staan en naar me kijken en ik kan dan gewoon niet slapen he :+ Hij ging op een gegeven moment bij de voordeur zitten dus ik met 'm naar buiten, maar dat was t ook niet. Hij liep echt HEEL langzaam mee tot halverwege de straat en toen wilde hij niet meer voor of achteruit. Heb 'm naar huis getild (want hij wilde ECHT niet lopen) en ik ben maar met 'm in de woonkamer gaan zitten, alwaar hij het verste hoekje zocht om nog een keer te gaan kotsen. En nog een keer. En nog een keer. Tot half 5 heeft ie heel, héél zielig in een hoekje in de kamer gestaan, hij was doodellendig. Ik ben er maar naast blijven zitten. Hij wilde niet lopen, niet zitten, niet liggen, alleen maar zielig staan en af en aan slijm opgeven, oh ik heb zelden zo'n hoopje ellende gezien..

Kwart voor 5 ging ie eindelijk liggen dus toen ben ik ook maar op de bank gaan liggen waar ik heb geslapen tot mijn lief 'm een aai gaf en hij daarvan een beetje smakte :+ Toen zijn we maar van de bank naar het bed verhuisd en gelukkig ben ik deze week vrij dus ik heb tot kwart voor 12 tussen 2 honden ingeklemd in bed gelegen :LOL:

Hij toont nooit ziek en zelfs met een maagdilatatie liep meneer nog hard kwispelend bij de DA naar binnen :piew: Dus hij was vannacht wel echt echt heel ellendig, t arme kind.. Gelukkig lijkt ie nu weer fit te zijn :)

Tijd voor een middagdutje :engel:
Laatst gewijzigd door grover op 03 jan 2017 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Het lijkt hier wel de ziekenboeg...

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Fijn dat hij nu weer beter lijkt te zijn, vanmiddag maar even lekker bij slapen :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”