Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond in de auto met dit weer voor langere tijd?
Moderator: moderatorteam
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Hond in de auto met dit weer voor langere tijd?
Ik heb vrijdag een afspraak in Zwolle voor mijn werk. Maar daarvoor heb ik training met Dana, ik ga na de training dan gelijk door naar Zwolle (vanuit Woubrugge).
Deze afspraak duurt 1,5/2 uur, en de auto staat op een gewoon parkeerterrein (wel beveiligd, maar geen garage oid).
Als ik voor Dana een lekker deken/kussen mee neem en haar lekker instop in de auto, kan dat dan?
Ze is de auto gewend en vindt het prima, ze gaat altijd liggen slappen als wij bijv een keer boodschappen doen (is niet vaak maar toch).
Ik heb al op buienradar gekeken en het wordt niet super koud
Deze afspraak duurt 1,5/2 uur, en de auto staat op een gewoon parkeerterrein (wel beveiligd, maar geen garage oid).
Als ik voor Dana een lekker deken/kussen mee neem en haar lekker instop in de auto, kan dat dan?
Ze is de auto gewend en vindt het prima, ze gaat altijd liggen slappen als wij bijv een keer boodschappen doen (is niet vaak maar toch).
Ik heb al op buienradar gekeken en het wordt niet super koud

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Hond in de auto met dit weer voor langere tijd?
Ja hoor.
Mijn honden verblijven uren in de auto op trainingsdagen.
Ik geef ze met echt koud weer altijd een deken maar die schuiven ze altijd weg.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
ja hoor, in mijn ogen moet dat kunnen.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
samantha! schreef:Ja hoor.
Hier ook ieder in haar eigen hok met deken
Achterklep open , en als ik dan terugkom ligt die deken of tegen de achterwand of t deurtje gefrot
Ook als mijn dames van binnen meegaan ,precies tzelfde
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Fijn om te horen, dan kan ze gewoon mee. Anders moet ik eerst naar huis rijden.

-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Interessant om te lezen.
Ik heb de honden nog nooit alleen in de auto laten zitten. Ik vind het een heel akelig idee; je weet niet of er wat gebeurt of zo. Maar het geeft wel veel vrijheid als je ze af en toe in de auto kan laten, ook al is het maar een half uurtje. Wellicht moet ik daar toch eens mee gan oefenen.
Ik heb de honden nog nooit alleen in de auto laten zitten. Ik vind het een heel akelig idee; je weet niet of er wat gebeurt of zo. Maar het geeft wel veel vrijheid als je ze af en toe in de auto kan laten, ook al is het maar een half uurtje. Wellicht moet ik daar toch eens mee gan oefenen.
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Hier laat ik ze ook rustig een uur tot twee in de auto, bij voorbeeld als de ene moet trainen en de ander even niet. De koukleum krijgt er een slaapzak bij. Ik zou het overigens niet overal doen, ik wil het liefst altijd nog wel zicht hebben op de auto.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Qua weer zou het kunnen, maar ik zou als de dood zijn dat ze gejat zou worden of dat iemand meent zich ermee te moeten gaan bemoeien, ze te gaan pesten oid. Of iemand die de hond wil gaan "redden" en dan het raam bij de hond zelf inslaat ofzo.
Dan vind ikzelf 1,5- 2 uur veel te lang zonder toezicht. Met dit weer neem ik ze gerust mee vanuit de wandeling om nog snel een boodschapje te doen maar dan ben ik met 10 minuten terug in de auto.
Ik zou het niet doen. Kan de hond mee naar binnen en daar min of meer onder toezicht in een bench? Dat zou in mijn optiek een beter alternatief zijn. De tijd is te lang om zonder toezicht te laten vind ik, maar goed, dat is een mening, geen feit.
Suzanne
Dan vind ikzelf 1,5- 2 uur veel te lang zonder toezicht. Met dit weer neem ik ze gerust mee vanuit de wandeling om nog snel een boodschapje te doen maar dan ben ik met 10 minuten terug in de auto.
Ik zou het niet doen. Kan de hond mee naar binnen en daar min of meer onder toezicht in een bench? Dat zou in mijn optiek een beter alternatief zijn. De tijd is te lang om zonder toezicht te laten vind ik, maar goed, dat is een mening, geen feit.
Suzanne
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Mijn honden laten zich echt niet pesten in een dichte auto hoor. En het is een beveiligd parkeerterrein. Niemand ziet die hond waarschijnlijk, als ie het gewend is en gewoon rustig ligt. Dan slaat ook echt niemand een raampje in, waarom zou je dat doen? in 10 minuten kan er net zoveel gebeuren als in 1,5 uur..~Suzanne~ schreef:Qua weer zou het kunnen, maar ik zou als de dood zijn dat ze gejat zou worden of dat iemand meent zich ermee te moeten gaan bemoeien, ze te gaan pesten oid. Of iemand die de hond wil gaan "redden" en dan het raam bij de hond zelf inslaat ofzo.
Suzanne
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Habibi heeft gisteren op stal ook een uurtje in de auto gelegen.
Rekt zich uitgebreid uit als ik eraan kom, heeft echt liggen slapen dan.
Ik moet zeggen dat ik het op een parkeerplaats waar ik geen overzicht heb, het niet zou durven.
Niet omdat de hond er niet tegen zou kunnen, maar omdat ik niet weet of er raar volk met rare ideeën loopt.
(hond pesten, jatten oid)
Ik moet zeggen dat ik het op een parkeerplaats waar ik geen overzicht heb, het niet zou durven.
Niet omdat de hond er niet tegen zou kunnen, maar omdat ik niet weet of er raar volk met rare ideeën loopt.

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik vind het best kunnen. Dico is het gewend met de training. Ik heb dan ook hokken achterin voor de honden. Ergens op een drukke parkeerplaats bij een winkelcentrum zal ik niet snel doen. Op een rustige afgesloten parkeerplaats zie ik het probleem niet.
- Arline
- Zeer actief
Ik neem mijn honden ook altijd mee in de auto naar het oosten wanneer we bijv op familiebezoek gaan. Niet in alle situaties kunnen ze binnen. We gaan dan met z'n allen eerst gezellig lopen en dan maffen ze in de auto.
Je hebt eerst getraind met Dana en ze is de auto gewend, dus waarschijnlijk gaat ze heerlijk slapen.
En een heel drukke openbare plek of afgesloten parkeerterrein zijn ook 2 verschillende dingen.
Je hebt eerst getraind met Dana en ze is de auto gewend, dus waarschijnlijk gaat ze heerlijk slapen.
En een heel drukke openbare plek of afgesloten parkeerterrein zijn ook 2 verschillende dingen.
- heimwee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
- Aantal honden: 1
Kalev gaat blijft ook vaak in de auto. Bijvoorbeeld wanneer we op familiebezoek gaan bij mijn schoonzusje in Limburg. Dat is 2,5 uur rijden en ze heeft twee kleine kindjes, dat matched lang niet altijd samen in een kleine huiskamer.
Dus zorgen dat Kalev lekker moe is gerend, en dan fijn in de achterbak met een deken die ook altijd aan de kant geschoven wordt. Hij gaat liggen slapen en er is werkelijk niemand die hem dan nog ziet.
Dus zorgen dat Kalev lekker moe is gerend, en dan fijn in de achterbak met een deken die ook altijd aan de kant geschoven wordt. Hij gaat liggen slapen en er is werkelijk niemand die hem dan nog ziet.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik heb ze vorige week ook meegenomen naar een afspraak 's avonds. Toen zijn ze bijna 2 uur in de auto geweest. Hier is het geen probleem. Finn is het gewend en Daisy heb ik een kong erbij gegeven. Toen ik terug kwam was het qua temperatuur nog prima in de auto. Op de heenweg heb ik de verwarming net even iets warmer gezet het laatste stuk. Misschien meer voor mijn eigen idee, want de honden had het denk ik niet veel uitgemaakt 
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Ik ben een behoorlijke zeurpiet op dit gebied, maar doe het in deze tijd van het jaar ook. Honden kunnen beter tegen kou dan tegen warmte. Wel probeer ik zo veel mogelijk zicht op de auto te houden en ga tussendoor even controleren.
-
Kimmie
hier gaan de honden ook mee,ze vinden dat geweldig,en soms blijven ze een paar uur wachten,ze gaan dan slapen,en deze temperatuur vinden ze juist lekker,hun lichaamtemperatuur warmt de auto ook nog wel op,plus met rijden wordt de auto ook warmer door de kachel...
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Hier hebben de honden er ook geen probleem mee (behalve Tara dan als ze ineens nodig moet poepen
), maar ik vind het zelf niet zo'n prettig idee om ze ergens lang in de auto te laten als het een openbaar parkeerterrein is waar veel mensen langskomen. Dus in die situaties doe ik het niet snel. Maar als het een afgesloten parkeerterrein is of heel rustige plek, is het prima.
@Alfilillo: in Spanje durfde ik Mila ook niet in de auto te laten. Ze had daar als rashond zo veel bekijks (iedereen wilde haar aaien en met haar op de foto' etc.) dat ik op de één of andere manier bang was dat ze dan gestolen zou worden.
In Nederland heb ik daar geen last van.
@Alfilillo: in Spanje durfde ik Mila ook niet in de auto te laten. Ze had daar als rashond zo veel bekijks (iedereen wilde haar aaien en met haar op de foto' etc.) dat ik op de één of andere manier bang was dat ze dan gestolen zou worden.
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Vinou zou het prima kunnen, maar om de reden hierboven zou ik het niet aandurven.Habibi schreef:Habibi heeft gisteren op stal ook een uurtje in de auto gelegen.
Ik zou me constant zorgen maken.
Dat gezegd hebbende moet ik wel bekennen dat ik nogal een overbezorgde honden'moeder' ben
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Maar de ellende is dat je dat niet weet... als er kinderen bij voortduring op de ramen kloppen, als iemand een poging doet om ze te stelen ... Waarom iemand dat zou doen? Pure kwaadaardigheid of menen dat de hond in gevaar is. Je hebt namelijk mensen en fietsbellen. Wat ik zeg, ieder het zijne maar nee, zo lang uit zicht, dat doe ik niet.sbientje schreef:Mijn honden laten zich echt niet pesten in een dichte auto hoor. En het is een beveiligd parkeerterrein. Niemand ziet die hond waarschijnlijk, als ie het gewend is en gewoon rustig ligt. Dan slaat ook echt niemand een raampje in, waarom zou je dat doen? in 10 minuten kan er net zoveel gebeuren als in 1,5 uur..~Suzanne~ schreef:Qua weer zou het kunnen, maar ik zou als de dood zijn dat ze gejat zou worden of dat iemand meent zich ermee te moeten gaan bemoeien, ze te gaan pesten oid. Of iemand die de hond wil gaan "redden" en dan het raam bij de hond zelf inslaat ofzo.
Suzanne
Suzanne
-
Kimmie
wij zetten de auto wel altijd op een zo rustig mogelijke plek neer,bang dat ze gestolen worden ben ik niet,op 1 of andere manier willen mensen vast niet in mijn auto komen als zij erin zitten...
voor de rust in de auto zelf zetten we dus deze zo rustig mogelijk..overigens in de zomer doen we dat dus niet,veel te warm,zodra het koeler wordt kan het feest voor de honden weer beginnen,dan mogen ze weer overal mee naartoe
voor de rust in de auto zelf zetten we dus deze zo rustig mogelijk..overigens in de zomer doen we dat dus niet,veel te warm,zodra het koeler wordt kan het feest voor de honden weer beginnen,dan mogen ze weer overal mee naartoe
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Hier zitten ze ook regelmatig lang in de auto. Gister nog een hele dag ivm speurtraining op een uur rijden afstand. Uiteraard gaan ze dan wel uit tussendoor.
Diem heeft het nooit koud
Mies dek ik toe met een dikke fleecedeken en ligt op een warm kussen tegen optrekkende koude. Ze voelt altijd prima warm aan. Ze kijken wat uit de raampjes of liggen te dutten. Wel is er altijd iemand bij de auto's als de omgeving niet veilig genoeg is en/of deuren en ramen ver open moeten ivm warmte.
Zelf laat ik ze gerust in de auto als deze ergens voor de deur kan staan of juist op een drukkere parkeerplaats van een winkelcentrum tijdens boodschappen doen. Diem laat zich wel horen als er een vreemd persoon aandacht voor de auto heeft. Misschien dat ik met niet blaffende allemansvrienden wat voorzichtiger zou zijn maar ik vraag het me af. Het geeft inderdaad veel vrijheid als de auto een veilige plek is. Uiteraard zitten ze niet in de auto als het te warm is en zou ik nooit een hond die stress toont in de auto alleen laten.
Diem heeft het nooit koud
Zelf laat ik ze gerust in de auto als deze ergens voor de deur kan staan of juist op een drukkere parkeerplaats van een winkelcentrum tijdens boodschappen doen. Diem laat zich wel horen als er een vreemd persoon aandacht voor de auto heeft. Misschien dat ik met niet blaffende allemansvrienden wat voorzichtiger zou zijn maar ik vraag het me af. Het geeft inderdaad veel vrijheid als de auto een veilige plek is. Uiteraard zitten ze niet in de auto als het te warm is en zou ik nooit een hond die stress toont in de auto alleen laten.
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
In de zomer ben ik heel voorzichtig. In het najaar en winter sleep ik ze overal mee naar toe. Ze gaan minimaal drie dagen mee naar t werk en blijven dan ook in de auto. Elke pauze laat ik ze uit. Ideaal. Ze weten niet anders en liggen ook te slapen.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik doe het ook regelmatig. Ik heb er 1 keer wel gezeik om gehad.
De auto stond op een koele zomeravond laat op een redelijk verlaten parkeerplaats. Omdat ik nog voer in de auto had liggen, heb ik dat onder de auto gezet (anders vreten de honden zich door de ton heen)
Mensen hadden de politie gebeld omdat ze dachten dat de honden gedumpt waren (met auto en al?
) Met hun laatste brokjes in de ton onder de auto
Maar ze hadden niet even de moeite genomen om bij de klimhal waar de auto voor de deur stond hun kop even om de hoek te steken met de vraag of iemand twee honden in de auto had zitten.
Effin, toen ik naar buiten kwam, zag ik de politie met lampjes in mn auto schijnen. Nu is dat niet echt een visitekaartje, want ik was net terug van vakantie en had mn auto nog niet opgeruimd. Wat broodnodig was
Een afgetrapte polo die er sjoemel uitziet helpt niet.
Maar de politie had door dat ze niets te kort kwamen en de gene die gebeld had, vond het nog even nodig om me uit te foeteren omdat ik mn honden had gedumpt. Dat dat niet het geval was, deed even niet terzake
Ik ben dus voorzichtiger geworden. Als ik de honden nu een tijdje uit het zicht in de auto laat, leg ik een briefje onder het voorruit met "De honden zijn oke, maar zo niet, bel 06...)
De auto stond op een koele zomeravond laat op een redelijk verlaten parkeerplaats. Omdat ik nog voer in de auto had liggen, heb ik dat onder de auto gezet (anders vreten de honden zich door de ton heen)
Mensen hadden de politie gebeld omdat ze dachten dat de honden gedumpt waren (met auto en al?
Maar ze hadden niet even de moeite genomen om bij de klimhal waar de auto voor de deur stond hun kop even om de hoek te steken met de vraag of iemand twee honden in de auto had zitten.
Effin, toen ik naar buiten kwam, zag ik de politie met lampjes in mn auto schijnen. Nu is dat niet echt een visitekaartje, want ik was net terug van vakantie en had mn auto nog niet opgeruimd. Wat broodnodig was
Maar de politie had door dat ze niets te kort kwamen en de gene die gebeld had, vond het nog even nodig om me uit te foeteren omdat ik mn honden had gedumpt. Dat dat niet het geval was, deed even niet terzake
Ik ben dus voorzichtiger geworden. Als ik de honden nu een tijdje uit het zicht in de auto laat, leg ik een briefje onder het voorruit met "De honden zijn oke, maar zo niet, bel 06...)
Laatst gewijzigd door Paisley op 12 dec 2016 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ja hoor, ze vinden het heerlijk in de auto. als het heel koud is krijgen ze (bad)jasjes aan. als ze nat zijn na het wandelen ook, maar dan laat ik ze niet zo lang in de auto.
maar al mijn honden hebben het altijd heerlijk gevonden in de auto, daar liggen ze rustig uren in. dus als de temperaturen het toelaten en het komt zo uit doe ik dat gerust.
toen ik nog een groot erf had liet ik altijd de portieren open en dan lagen ze er altijd met z'n allen in. dus zielig? juist niet. zij gaan liever mee dan dat ze alleen thuis moeten blijven.
maar al mijn honden hebben het altijd heerlijk gevonden in de auto, daar liggen ze rustig uren in. dus als de temperaturen het toelaten en het komt zo uit doe ik dat gerust.
toen ik nog een groot erf had liet ik altijd de portieren open en dan lagen ze er altijd met z'n allen in. dus zielig? juist niet. zij gaan liever mee dan dat ze alleen thuis moeten blijven.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het zou voor mij naast hoe druk het op de parkeerplaats zou zijn en hoe ver het bij mij vandaan was vooral belangrijk zijn wat voor auto ik zou hebben en hoe zichtbaar mijn hond voor anderen zou zijn als ik weg was. In een combo, busje of auto met grijs kenteken zou ik er minder moeite mee hebben dan in een gewone personenauto met gewoon doorzichtige ruiten, waar iedereen de hond zomaar zou zien zitten. In het laatste geval zou ik het niet aandurven. Ben te huiverig voor stelen van mijn hond. Hoewel ik me daar in Tapas' geval niet druk om zou hoeven maken vermoed ik.
Maar bij Dana zou ik daar wel huiverig voor zijn.
Laatst gewijzigd door LongFields op 12 dec 2016 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
sbientje schreef:Mijn honden laten zich echt niet pesten in een dichte auto hoor. En het is een beveiligd parkeerterrein. Niemand ziet die hond waarschijnlijk, als ie het gewend is en gewoon rustig ligt. Dan slaat ook echt niemand een raampje in, waarom zou je dat doen? in 10 minuten kan er net zoveel gebeuren als in 1,5 uur..~Suzanne~ schreef:Qua weer zou het kunnen, maar ik zou als de dood zijn dat ze gejat zou worden of dat iemand meent zich ermee te moeten gaan bemoeien, ze te gaan pesten oid. Of iemand die de hond wil gaan "redden" en dan het raam bij de hond zelf inslaat ofzo.
Suzanne
Ondanks dat mijn honden geregeld in de auto verblijven snap ik Suzanne haar angst. Heb dat ook altijd en daarom als ze ergens mee naar toe zijn en in de auto moeten blijven leg ik een groot papier met m'n telefoonnummer op het dashboard en heb daar met bezorgde mensen al eens profijt van gehad
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik heb dus mijn achterklep helemaal open staan of op een kier. Ik moet dan wel eens lachen als mensen om de auto heen lopen en gaan kijken waarom de klep open staat. Zodra je met de giechel in de auto tuurt, gaat Dico even uit zijn plaatLongFields schreef:Het zou voor mij naast hoe druk het op de parkeerplaats zou zijn en hoe ver het bij mij vandaan was vooral belangrijk zijn wat voor auto ik zou hebben en hoemzichtbaar mijn hond voormanderen zou zijn als ik weg was. In een combo, busje of auto met grojs kenteken zou ik er minder moeite mee hebben dan in een gewone personenauto met gewoon doorzichtige ruiten, waar iedereen de hond zomaar zou zien zitten. In het laatste geval zou ik het niet aandurven. Ben te huiverig voor stelen van mijn hond. Hoewel ik me daar in Tapas' geval niet druk om zou hoeven maken vermoed ik.
Met 3 honden zat Hippo prinsheerlijk in zijn mand op de achterbank, maar die zien ze niet omdat mijn ruiten zijn geblindeerd(behoorlijk donkere folie).
Dat is goed ideePaisley schreef:Ik Als ik de honden nu een tijdje uit het zicht in de auto laat, leg ik een briefje onder het voorruit met "De honden zijn oke, maar zo niet, bel 06...)
- Feather__
- Zeer actief
Ja hoor, doen wij ook altijd omdat de honden beter alleen kunnen zijn in de auto dan thuis.
In parkeergarages vind ik het sowieso niet heel eng, daar komen in principe alleen mensen die hun auto daar ook neer zetten.
En anders wil ik de auto graag zo parkeren dat ik ze kan zien, gister hebben ze nog 2 uur in de auto gelegen/gezeten. We waren bij mijn opa en hadden wel zicht op de auto (moest je wel even opstaan en naar 't raam lopen want voor 't raam was er geen plek). En dan ben ik geen moment bang.
Ik wil trouwens nooit een raam open, vind mijn vriend soms overdreven maar ik ben dan juist wel bang dat er iets kan gebeuren. Mensen kunnen dan dingen naar binnen gooien en dan hoeft het nog niet eens iemand kwaad willend te zijn. Stel er loopt een klein kind langs met chocolade, 'oh, hondjes willen ook, dan deel ik wel
' en ik kom er nooit achter.
Zo snel koelt je auto trouwens niet af dus ik zou haar niet instoppen met dekens ofzo.
In parkeergarages vind ik het sowieso niet heel eng, daar komen in principe alleen mensen die hun auto daar ook neer zetten.
En anders wil ik de auto graag zo parkeren dat ik ze kan zien, gister hebben ze nog 2 uur in de auto gelegen/gezeten. We waren bij mijn opa en hadden wel zicht op de auto (moest je wel even opstaan en naar 't raam lopen want voor 't raam was er geen plek). En dan ben ik geen moment bang.
Ik wil trouwens nooit een raam open, vind mijn vriend soms overdreven maar ik ben dan juist wel bang dat er iets kan gebeuren. Mensen kunnen dan dingen naar binnen gooien en dan hoeft het nog niet eens iemand kwaad willend te zijn. Stel er loopt een klein kind langs met chocolade, 'oh, hondjes willen ook, dan deel ik wel
Zo snel koelt je auto trouwens niet af dus ik zou haar niet instoppen met dekens ofzo.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Serieus, ik dacht dat die achterlijke van mij daar de enige in was maar die neem ik (uitzondering bij warm/zonnig weer) ook liever mee op sleeptouw dan dat ik 'm alleen thuis laat.. Heb het idee dat híj dan denkt dat ie mee is ofzoFeather__ schreef:Ja hoor, doen wij ook altijd omdat de honden beter alleen kunnen zijn in de auto dan thuis.
Nee ik ben er ook echt heel makkelijk in, mijn ramen zijn stevig geblindeerd en *meestal* zit Ollie achterin dus die zie je dan niet. Soms zit ie voorin en dan kruipt ie vaak gezellig op een van de voorstoelen om opgerold een tukje te gaan liggen doen. Komen wij dan terug bij de auto ligt ie uitgebreid te slapen, zo schattig
- Feather__
- Zeer actief
Haha, die van ons konden absoluut niet alleen thuis blijven, dat gaat steeds beter maar in de auto vinden ze het gewoon fijner.
Snoop zit dan op de voorstoelen een beetje rond te kijken naar alles en iedereen die voorbij komt.
Mensen vinden dat altijd helemaal geweldig
Snoop zit dan op de voorstoelen een beetje rond te kijken naar alles en iedereen die voorbij komt.
Mensen vinden dat altijd helemaal geweldig