Pagina 1 van 1
geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 11:28
door miriam
Tjeses, de vorige levering brokken ( Josera Sensiplus) was 8 euro goedkoper dan nu. Mij zijn ze kwijt als klant. Scheelt nog maar een euro met Zooplus, en dan heb ik het 1 of 2 dagen later in huis.
De gedroogde pens is al een hele tijd geleden veel duurder geworden.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 11:30
door Hippo
Het viel mij ook op dat Zoofast in verhouding steeds minder goedkoop wordt. Het kattenvoer bestel ik daarom de laatste tijd via Bitiba(dochteronderneming van Zooplus). Bitiba is goedkoper dan Zooplus, fractie duurder dan Zoofast, maar je krijgt het wel binnen 2-3dgn geleverd. Bij Zoofast moet ik altijd 2-3weken wachten.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 11:40
door miriam
Inderdaad heel vaak niet op voorraad.
De Josera Sensiplus is bij Bitiba helaas niet goedkoper, had al gekeken.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 11:43
door Hilde
Was te verwachten natuurlijk, voor die prijzen kan een bedrijf niet langer bestaan en al helemaal geen service leveren.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 16:20
door dagmar88
Hilde schreef:Was te verwachten natuurlijk, voor die prijzen kan een bedrijf niet langer bestaan en al helemaal geen service leveren.
De lonen en inkoopprijzen liggen veel lager.
Op korte tijd zo veel bestellingen uit nederland, daar denken ze goed van te kunnen profiteren.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 01 nov 2016 16:23
door Caro.
Hippo schreef:Het viel mij ook op dat Zoofast in verhouding steeds minder goedkoop wordt. Het kattenvoer bestel ik daarom de laatste tijd via Bitiba(dochteronderneming van Zooplus). Bitiba is goedkoper dan Zooplus, fractie duurder dan Zoofast, maar je krijgt het wel binnen 2-3dgn geleverd. Bij Zoofast moet ik altijd 2-3weken wachten.
Bij Bitiba bestel ik ook sinds een paar maanden (vh Zooplus), het is net iets goedkoper dan Zooplus.
Levering varieert van 2 dagen tot een week, maar de spullen die ik tot nu toe heb gekregen, waren prima kwaliteit en houdbaarheid.
Re: geen zoofast meer voor mij
Geplaatst: 05 nov 2016 12:10
door Alhomaro
Ik bestel ook al heel lang niet meer bij zoofast. Ik vond het zo irritant dat veel dingen niet op voorraad waren, op het moment dat ik wilde bestellen. En inderdaad werd het prijsverschil met zooplus steeds kleiner. Zeker nu ik bij zooplus heb gekozen voor 5% korting. Daar betaal je een klein bedrag voor, die ik er bij de eerste bestelling al uit had. Het enige is, dat je goed moet opletten voor welke betaalwijze je kiest (hier in Hongarije tenminste), want de betaalwijze bepaalt welke koeriersdienst de bestelling aflevert. En daar zit een heel groot verschil in kwaliteit in.