Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weduwe krijgt boete voor meenemen hond naar begraafplaats
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
weduwe krijgt boete voor meenemen hond naar begraafplaats
Rouwende weduwe krijgt boete voor meenemen hond naar begraafplaats
DEN HELDER - „Onmenselijk.” Lyda van de Wint vindt het onbegrijpelijk dat ze een boete van 140 euro heeft gekregen omdat ze toen ze het graf van haar overleden man in Den Helder wilde bezoeken haar hondje Chica bij zich had. „Ik was in tranen, want de steen op mijn mans graf was net geplaatst.” vertelt ze aan NH.
Afgelopen donderdag ging het mis toen ze het graf van haar in juni overleden man wilde bezoeken. Toen kwamen er twee handhavers die Lyda aanspraken: „Mevrouw, u bent zwaar in overtreding met uw hond.” De twee begonnen vervolgens met het uitschrijven van een boete.
Lyda raakte duidelijk van streek en begon te huilen. „Ze waren niet vriendelijk. Ik was geëmotioneerd en daar werd geen rekening mee gehouden. En dat vond ik onmenselijk”, legt Lydia uit aan NH.
’Ik ben fout geweest’
Dat ze eigenlijk fout fout zat, weet Lydia ook wel. Maar ze had eigenlijk wel een waarschuwing verwacht. „Ik ga wel gewoon betalen, maar ik hoop wel dat het op de opleiding van dat soort figuren doordringt dat men een beetje rekening moet houden met de omstandigheden. Ik ben gewoon fout geweest, dat geef ik ook toe, maar de manier van behandelen vond ik onmenselijk.”
De gemeente Den Helder heeft aangegeven opnieuw naar de zaak te gaan kijken.
DEN HELDER - „Onmenselijk.” Lyda van de Wint vindt het onbegrijpelijk dat ze een boete van 140 euro heeft gekregen omdat ze toen ze het graf van haar overleden man in Den Helder wilde bezoeken haar hondje Chica bij zich had. „Ik was in tranen, want de steen op mijn mans graf was net geplaatst.” vertelt ze aan NH.
Afgelopen donderdag ging het mis toen ze het graf van haar in juni overleden man wilde bezoeken. Toen kwamen er twee handhavers die Lyda aanspraken: „Mevrouw, u bent zwaar in overtreding met uw hond.” De twee begonnen vervolgens met het uitschrijven van een boete.
Lyda raakte duidelijk van streek en begon te huilen. „Ze waren niet vriendelijk. Ik was geëmotioneerd en daar werd geen rekening mee gehouden. En dat vond ik onmenselijk”, legt Lydia uit aan NH.
’Ik ben fout geweest’
Dat ze eigenlijk fout fout zat, weet Lydia ook wel. Maar ze had eigenlijk wel een waarschuwing verwacht. „Ik ga wel gewoon betalen, maar ik hoop wel dat het op de opleiding van dat soort figuren doordringt dat men een beetje rekening moet houden met de omstandigheden. Ik ben gewoon fout geweest, dat geef ik ook toe, maar de manier van behandelen vond ik onmenselijk.”
De gemeente Den Helder heeft aangegeven opnieuw naar de zaak te gaan kijken.

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: weduwe krijgt boete voor meenemen hond naar begraafplaat
Was het voor het betreden, of daar loslopen... Volgens mij zijn honden op de meeste begraafplaatsen aangelijnd wel toegestaan

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Nee hoor. Is niet mijn ervaring.Jeannettebo schreef:Was het voor het betreden, of daar loslopen... Volgens mij zijn honden op de meeste begraafplaatsen aangelijnd wel toegestaan
Ik nam Sam ook mee naar het graf van mijn zus en kreeg toen ook ern waarschuwing. Sam alleen in de auto laten was toen geen optie vanwege temp. en ik had er 130 km voor gereden.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Nee volgens mij is het op de meeste begraafplaatsen verboden voor honden. Wat ik trouwens om deze reden eigenlijk niet echt aardig vind. Ik snap wel dat ze loslopende, tegen zerken zeikende en lijken opgravende honden willen voorkomen, maar hoe moeilijk is het om het principe alleen beboeten bij geconstateerde overlast toe te passen.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Thijs mocht mee. Dat wij er zelf alert op waren dat ie niet per ongeluk zijn poot optilde mag duidelijk zijn.

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Moeilijk dit.
Als er een geliefd baasje ligt begraven, mag de hond dus niet met de rouwende achterblijvers mee naar het graf?
Best een verdrietige gedachte. Als die mevrouw echt zo behandeld is, vind ik dat schandalig.
Als er een geliefd baasje ligt begraven, mag de hond dus niet met de rouwende achterblijvers mee naar het graf?
Best een verdrietige gedachte. Als die mevrouw echt zo behandeld is, vind ik dat schandalig.
-
chrico
- Zeer actief
Triest. Aan de andere kant weet ze zelf ook dat ze fout was met wat ze deed dus het had voorkomen kunnen worden (geen idee waar ze voor bestraft is hoor)
Hier mogen ze mee gelukkig. Het enige wat mij verschrikkelijk stoort is dat er mensen zijn die hun hond gewoon los laten lopen. Het lijkt mij geen plek om gezellig je hond zijn gang te laten gaan en ik zeg er ook wat van als ik het zie
Hier mogen ze mee gelukkig. Het enige wat mij verschrikkelijk stoort is dat er mensen zijn die hun hond gewoon los laten lopen. Het lijkt mij geen plek om gezellig je hond zijn gang te laten gaan en ik zeg er ook wat van als ik het zie
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Hier mag het ook niet. Maar een waarschuwing was menselijker geweest.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Belachelijk. Er is een type misbaksel wat zich een hele pief vindt in een uniform. Dan krijg je dit soort dingen.
Dat een begraafplaats geen uitlaatplaats is, dat is duidelijk. Maar ik vind het bizar dat dit moet worden gehandhaafd door een stel verveelde boa's. De waardigheid van zo'n plaats heeft het gros vanuit nature respect voor.
Nabestaanden kunnen een hele steun hebben aan hun hond als ze een graf bezoeken. Daar heeft niemand last van.
Dat een begraafplaats geen uitlaatplaats is, dat is duidelijk. Maar ik vind het bizar dat dit moet worden gehandhaafd door een stel verveelde boa's. De waardigheid van zo'n plaats heeft het gros vanuit nature respect voor.
Nabestaanden kunnen een hele steun hebben aan hun hond als ze een graf bezoeken. Daar heeft niemand last van.

-
S@ndr@
- Zeer actief
Regels, regels, regels,... triest dit gaat over mensen, de hond hoort ook bij het gezin en als mevrouw daar steun van heeft dan hoort het beest er gewoon bij vind ik eigenlijk.......
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat had die vrouw dan wel verwacht terwijl ze wist dat ze fout zat toen ze haar hond meenam. Dat ze ermee weg zou komen omdat zij verdriet heeft.?
Buiten de begraafplaats heb je ook verdriet , dus.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Mevrouw had kennelijk wat vriendelijker (en beleefder?) gedrag verwacht van de wetshandhavers.bouvierpoedel schreef:Wat had die vrouw dan wel verwacht terwijl ze wist dat ze fout zat toen ze haar hond meenam. Dat ze ermee weg zou komen omdat zij verdriet heeft.?
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik liep tig grafzerken om totdat mevrouw weer verdwenen was, er zijn dingen in het leven die je niet doet en dit is er één van.Nanna schreef:Op de bon geslingerd worden omdat je je ouwe hoofdpijnhondje aangelijnd en wel naast je rollatortje meeneemt als je het graf van je pas overleden man bezoekt.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Omdat ze op haar leeftijd met de rollator en ouwe Fief vriendelijker [ geen boete] aangepakt zou worden dan 30 jaar geleden toen ze het graf van haar zus bezocht met haar pitbull.ranetje schreef:Mevrouw had kennelijk wat vriendelijker (en beleefder?) gedrag verwacht van de wetshandhavers.bouvierpoedel schreef:Wat had die vrouw dan wel verwacht terwijl ze wist dat ze fout zat toen ze haar hond meenam. Dat ze ermee weg zou komen omdat zij verdriet heeft.?

-
80564M
Onzin! Die boa's gaan maar lekker op straat de echte overlast (poep op de stoep) beperken, blijf lekker van een begraafplaats weg.bouvierpoedel schreef:Omdat ze op haar leeftijd met de rollator en ouwe Fief vriendelijker [ geen boete] aangepakt zou worden dan 30 jaar geleden toen ze het graf van haar zus bezocht met haar pitbull.ranetje schreef:Mevrouw had kennelijk wat vriendelijker (en beleefder?) gedrag verwacht van de wetshandhavers.bouvierpoedel schreef:Wat had die vrouw dan wel verwacht terwijl ze wist dat ze fout zat toen ze haar hond meenam. Dat ze ermee weg zou komen omdat zij verdriet heeft.?
-
Cockermans
- Vaste gebruiker
Het kerkhof bij ons is een prachtig domein, met bomen en wandelpaden. Honden zijn daar uitdrukkelijk niet toegelaten. Nu kan ik de honden niet tellen die daar in het weekend gewoon mee gaan. Er is dan niemand voor het onderhoud bezig en ik heb daar nog nooit iemand gezien die boetes zou uitdelen. Ik moet dan echt mijn tong afbijten en zwijgen, want ik heb ook honden en die blijven thuis als ik naar het kerkhof ga. Maar geen haar op mijn hoofd dat er aan zou denken om andere mensen de les te spellen.
@Marion, op een begraafplaats kan ook veel "poep" terechtkomen als honden daar toegelaten zouden worden. Ik heb ook wel eens nood aan steun en wil dan mijn oudste meenemen, omdat zij mijn ouders allebei het best gekend heeft. Maar dan besef ik dat dit een puur menselijke gedachte is, waar de hond toch geen boodschap aan heeft.
@Marion, op een begraafplaats kan ook veel "poep" terechtkomen als honden daar toegelaten zouden worden. Ik heb ook wel eens nood aan steun en wil dan mijn oudste meenemen, omdat zij mijn ouders allebei het best gekend heeft. Maar dan besef ik dat dit een puur menselijke gedachte is, waar de hond toch geen boodschap aan heeft.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
De hond hoeft er ook geen boodschap aan te hebben maar zijn aanwezigheid kan wel steun geven aan de rouwende. Ik zou als mijn vriend of zusje ofzo overlijdt bij hun graf echt wel even flink de vacht van mn hond vol willen snotteren zonder dat ik direct een grote bek plus bekeuring krijg omdat mijn hond die geen enkele overlast veroorzaakt er volgens een of ander regeltje niet maar zijn.
-
80564M
Ja, dat kan. En dan ruim je dat op zoals je dat ook op straat doet. Ik denk serieus dat er erg weinig mensen zijn die een kerkhof bezoeken, en hun honden daar laten schijten zonder op te ruimen. Je gaat ook niet je uitgelaten peuters meenemen en ze verstoppertje en tikkertje laten spelen op een kerkhof.Cockermans schreef:@Marion, op een begraafplaats kan ook veel "poep" terechtkomen als honden daar toegelaten zouden worden. Ik heb ook wel eens nood aan steun en wil dan mijn oudste meenemen, omdat zij mijn ouders allebei het best gekend heeft. Maar dan besef ik dat dit een puur menselijke gedachte is, waar de hond toch geen boodschap aan heeft.
Een kerkhof is een plek van rust en bezinning, en ik snap niet waarom honden daar verboden zouden moeten zijn. Helemaal niet omdat mijn honden iets met dat graf zouden hebben, maar gewoon omdat IK in tijden van rust en bezinning heel graag mijn honden bij me heb. En even voor de goede orde, dat betekent dus niet dat ik mijn honden los laat dollen met elkaar of dat ik ze ergens laat schijten.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Dus eigenlijk moet ieder oude vrouw/weduwe met hondje ontzien worden .?
Of gewoon iedereen want iedereen die daar komt heeft verdriet .
Loopt zo de hele begraafplaats vol met honden en kunnen we weer te klagen dat we de stront van de graven moeten schrapen en boenen .
Heerlijk toch dat er nog plekjes zijn waar geen honden mogen komen .
Of gewoon iedereen want iedereen die daar komt heeft verdriet .
Loopt zo de hele begraafplaats vol met honden en kunnen we weer te klagen dat we de stront van de graven moeten schrapen en boenen .
Heerlijk toch dat er nog plekjes zijn waar geen honden mogen komen .

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zal toch best wel . En dan nog , waarom je hond overal mee naar toe slepen.?Heavy schreef:Ik vraag me af of er een bord : verboden voor honden stond aan de ingang van de begraafplaats .

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Van dit soort reacties raak ik erg geneigd onaardige dingen toe te gaan wensen.Heavy schreef:Ik heb het filmpje bekekener staat een heel groot bord verboden voor honden waar gaat dit over
mevrouw weet dat ze fout is heeft die keuze zelf gemaakt en is dan boos ondat degene die haar bekeurd niet vriendelijk is ?
sjonge jonge zeg wat zet je jezelf dan te kakken
Dat doe ik niet maar ik vind het onbegrijpelijk dat blijkbaar de halve wereld volstrekt gespeend lijkt van enig empathisch vermogen.
Ja, ze weet dat ze fout is. Dáár zegt ze niks van.
Waar ze iets van zegt is de manier waaróp ze werd behandeld en het volkomen gebrek aan begrip.
Die vrouw is vier maanden geleden haar man verloren, de grafsteen is net geplaatst. Hoe zou dat voelen? Geen tijd voor een feestje, lijkt me.
Ik stel me zo voor dat deze mevrouw niet balletje stond te gooien met haar hondje.
Als de gezagsdragers konden lezen (dat hoop ik dan) hadden ze ook op die steen kunnen zien hoe recent een en ander was.
Normaal aanspreken en wegsturen was ook een optie geweest.
-
S@ndr@
- Zeer actief
er bestaat geen wet die je verbied om op een menswaardige/empathische manier met andere om te gaan....... begraafplaats of niet.. het kost niets extra om normaal en beleefd te doen.... dit heeft niets met verlies nemen te maken maar met hoe me met elkaar omgaan als mensen, autoritaire ballen kunnen we allemaal missen als kiespijn
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Je vindt dat ze zichzelf te kakken zet.Heavy schreef:Je hoeft me niks toe te wensen het is namelijk niet zo dat als je zo reageert als ik dat je dan zelf niks mee hebt gemaakt of geen empathie hebt hoor .
Ik begrijp dat mevrouw verdrietig is en emotioneel enz enz dat lijkt me ook heel logisch gezien de situatie en plaats waar ze was .
Houd toch op.
Is het zo moeilijk te bedenken dat er een steen geplaatst is, iemand daarheen wil, vol van verdriet en ellende, en dat niet alleen wil doen?
Ja, dan wéét je wel dat het niet mag maar je wilt gewoon niet alleen. Dus je neemt die hond mee.
Je denkt: Ja, het mag niet maar god, ik trek het niet alleen.
Dat heeft ze gedaan en dat is blijkbaar opgepikt. Ik zie nergens dat zij ermee naar de pers is gegaan.Wat ik niet begrijp is dat als je weet dat je fout bent je niet gewoon je verlies neemt maar in plaats daarvan er de pers bijhaalt en jezelf als zielige weduwe neer wil zetten .Als die boa's echt onfatsoenlijk zijn geweest had ze daar gewoon een klacht over kunnen indienen .
En ik vind het nogal grof te zeggen dat zij zichzelf als "zielige weduwe" neerzet.
Wat is ze dan? Een vroijk dansende juffrouw die blij is dat haar man onder de zoden ligt?
Nee, jouw reactie hoeft niet te zeggen dat je geen empathisch vermogen hebt maar je bewijst toch wel keer op keer dat je er niet veel van snapt.
Een beetje medeleven kost niets en maakt de wereld een stuk mooier en aangenamer.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Iedereen heeft wel een geliefd persoon verloren . Dus meneer de agent , ik kon er niets aan doen dat ik door rood reed , mijn hond op de stoep scheet of mijn vuil in de struiken heb gegooid want ben mijn ....... net verloren .Heavy schreef:Ik heb het filmpje bekekener staat een heel groot bord verboden voor honden waar gaat dit over
mevrouw weet dat ze fout is heeft die keuze zelf gemaakt en is dan boos ondat degene die haar bekeurd niet vriendelijk is ?
Tuurlijk komt alles 3 x harder binnen als je daar verdrietig bij het graf staat maar dat ontslaat je nergens van.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is heel iets anders. Het gaat hier over iemand die troost zoekt bij een dier.Heavy schreef:Dan maak ik de keuze om een taxi te nemen of met iemand mee te rijden omdat ik denk dat ik zelf wel eens ongelukken kan maken in die toestand .Ik kan niet verwachten dat iedereen maar rekening houd met mijn toestand op dat moment en me niet zal bekeuren als ik door rood rijd bijvoorbeeld . Deze mevrouw had ook een zus , broer, kind , buurvrouw of vriendin mee kunnen nemen om naar de grafsteen te gaan kijken denk ik dan .
En bovendien, jij wéét helemaal niet of ze iemand had om mee te nemen.
En al helemaal niet of ze dat kon of wilde.
Ik kan me prima voorstellen dat je niemand om je heen wilt, behalve je hond.
- bram en thijs
- Zeer actief
Omdat er zoiets is als goed fatsoen. Je wacht hooguit buiten beeld tot mevrouw bij de uitgang is en dan attendeer je haar daar vriendelijk op, als je per se van mening bent dat je in dit geval de wet moet handhaven. Mocht je wat empathischer aangelegd zijn dan loop je wat grafzerken om tot ze foetsie is.Heavy schreef:Ik heb het filmpje bekekener staat een heel groot bord verboden voor honden waar gaat dit over

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Dat dusbram en thijs schreef:Omdat er zoiets is als goed fatsoen. Je wacht hooguit buiten beeld tot mevrouw bij de uitgang is en dan attendeer je haar daar vriendelijk op, als je per se van mening bent dat je in dit geval de wet moet handhaven. Mocht je wat empathischer aangelegd zijn dan loop je wat grafzerken om tot ze foetsie is.Heavy schreef:Ik heb het filmpje bekekener staat een heel groot bord verboden voor honden waar gaat dit over
Fatsoen is niet moeilijk, het hangt samen met een stuk moraal trouwens en die is nogal eens zoek bij mensen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Misschien had mevrouw ook zelf het fatsoen op kunnen brengen om haar hond thuis te laten omdat er ook mensen zijn die daar liever geen honden zien vooral ook omdat het verboden terrein is voor honden.
Niet alles draait om het verdriet van die ene mevrouw , heet niet voor niets een begraafplaats. Zul je daar staan een pad verder bij het graf van een dierbare die omgekomen is door een hond. Of dat je net de stront hebt opgeruimd van een andere bezoeker zijn hond.
Als je weet dat het niet mag en toch doet dan neem je ook de consequentie voor lief hoe lullig het ook binnen komt. We doen allemaal wel eens iets wat niet mag maar nemen we ook de verantwoordelijkheid voor .
Niet alles draait om het verdriet van die ene mevrouw , heet niet voor niets een begraafplaats. Zul je daar staan een pad verder bij het graf van een dierbare die omgekomen is door een hond. Of dat je net de stront hebt opgeruimd van een andere bezoeker zijn hond.
Als je weet dat het niet mag en toch doet dan neem je ook de consequentie voor lief hoe lullig het ook binnen komt. We doen allemaal wel eens iets wat niet mag maar nemen we ook de verantwoordelijkheid voor .

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
En dus hoef je alleen maar aardig te zijn als...?Heavy schreef:Ik denk dat er dagelijks wel tientallen of honderden mensen zijn die een slecht nieuws gesprek in ziekenhuis of instelling hebben gehad . Rekening houden met elkaar is alleen maar mooi als het van 2 kanten komtbouvierpoedel schreef:Iedereen heeft wel een geliefd persoon verloren . Dus meneer de agent , ik kon er niets aan doen dat ik door rood reed , mijn hond op de stoep scheet of mijn vuil in de struiken heb gegooid want ben mijn ....... net verloren .
Tuurlijk komt alles 3 x harder binnen als je daar verdrietig bij het graf staat maar dat ontslaat je nergens van.
Rekening houden begint altijd van één kant.
En nogmaals: de mevrouw WIST dat ze fout was. Daar viel ze niet over. Ze viel over de manier waarop ze werd aangesproken.
Dus, BP, het slaat weer eens nergens op wat je zegt.
Het gaat om empathie. Moeilijk woord blijkbaar.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ze néémt haar verlies.Heavy schreef:Je hoeft me niks toe te wensen het is namelijk niet zo dat als je zo reageert als ik dat je dan zelf niks mee hebt gemaakt of geen empathie hebt hoor .Marjoleine schreef:Van dit soort reacties raak ik erg geneigd onaardige dingen toe te gaan wensen.Heavy schreef:Ik heb het filmpje bekekener staat een heel groot bord verboden voor honden waar gaat dit over
Dat doe ik niet maar ik vind het onbegrijpelijk dat blijkbaar de halve wereld volstrekt gespeend lijkt van enig empathisch vermogen.
Ja, ze weet dat ze fout is. Dáár zegt ze niks van.
Waar ze iets van zegt is de manier waaróp ze werd behandeld en het volkomen gebrek aan begrip.
Die vrouw is vier maanden geleden haar man verloren, de grafsteen is net geplaatst. Hoe zou dat voelen? Geen tijd voor een feestje, lijkt me.
Ik stel me zo voor dat deze mevrouw niet balletje stond te gooien met haar hondje.
Als de gezagsdragers konden lezen (dat hoop ik dan) hadden ze ook op die steen kunnen zien hoe recent een en ander was.
Normaal aanspreken en wegsturen was ook een optie geweest.
Ik begrijp dat mevrouw verdrietig is en emotioneel enz enz dat lijkt me ook heel logisch gezien de situatie en plaats waar ze was .
Wat ik niet begrijp is dat als je weet dat je fout bent je niet gewoon je verlies neemt maar in plaats daarvan er de pers bijhaalt en jezelf als zielige weduwe neer wil zetten .Als die boa's echt onfatsoenlijk zijn geweest had ze daar gewoon een klacht over kunnen indienen .
Ze vindt alleen dat zo'n bonnetjesschrijver zich ook fatsoenlijk had kunnen gedragen met enige empathie dus.
Eerlijk gezegd vind ik het wel prima dat zoiets dan ook eens een keer bekend wordt gemaakt.
Klachten over boa's of politieagenten?
Voor je weet waar je moet zijn met je klacht, ben je al een jaar verder ................ en dan afwachten of de klacht in behandeling genomen ..............
Er zijn een hoop prima mensen in die beroepsgroep, maar dit soort onhebbelijke empathie-loze mensen zit er ook tussen.