Heb je interesse en/of wil je graag wat meer info horen we dat graag van je!
Je kunt een mail sturen naar Erik: ealjansen@gmail.com

Moderator: moderatorteam
Hoever is ver?Gimmick schreef:Het lijkt me echt geweldig.
Maar dat is toch een beetje ver
Emmen - Klundert enkele reis 250 kmmalinois schreef:Hoever is ver?Gimmick schreef:Het lijkt me echt geweldig.
:lol: :lol: :lol: das wel een stukkie fietsen ja...Gimmick schreef:Emmen - Klundert enkele reis 250 kmmalinois schreef:Hoever is ver?Gimmick schreef:Het lijkt me echt geweldig.
Yep op mn tijdlijn en div groepen. We hadden er 2 maar 1 is er verhuist dus helaas maar 1 over en dat is echt te weinig idd.TessaThomas schreef:Bekende pakwerkster!
Er zijn idd niet zo veel vrouwelijke pakwerkers idd, kan wel, maar het is vrij zwaar idd. Ik hoop dat jullie iemand vinden, eigenlijk heb je er wel 2 nodig om door te kunnen blijven gaan idd. Staat het ook al op FB?
Leuk!!mosquito1980 schreef:Leuk, ik hou het in m'n achterhoofd als ik volgend jaar naar NL kom
Geen idee hoe t in de KNPV zit met vrouwen maar bij ons iig geen probleem. Wat ik al zei, de vrouw die die wedstrijd draaide deed niets onder voor de gemiddelde manlijke pakwerker. Het is wel fysiek inderdaad.Persistence schreef:Jammer dat het zo ver weg is. Heb dit een keer mogen proberen (in het pak), en vond het hartstikke leuk.
De honden mochten daar ook in het been bijten, maar dat heeft ermee te maken dat een knpv-vereniging was denk ik?
Overigens heb ik daar wel begrepen dat ze eigenlijk niet zo op vrouwen als pakwerktraining zitten te wachten, omdat mannen fysiek sterker zijn en bedreigender over kunnen komen?
Ik ging inderdaad om toen ik moest rennen en de hond van achter aan kwam rennen. Maar dat is misschien ook een kwestie van oefenen.
Maar ik vraag geen KNPV pakwerker maar een IPO pakwerker. En daar kan het ook door vrouwen ingevuld worden.Rocco schreef:Bekend gegeven voor vele clubs helaas helpers en dan ook goede helpers, mocht er geen goede helper aanwezig zijn op de club
laat ik never nooit mijn hond er op zetten en zeker in de opbouwfase is een hond snel verknalt.
Ook een gegeven van de vele smoesjes leden die blessure hebben dit en dat blah blah zo ken ik er ook vele die zo geen pakwerk doen
Een goede vrouwelijke helper in de KNPV nog nooit gezien en zeker die 1 die fysiek het aankan harde stellers van 40 kg ik zie
af en toe wel eens wat voorbij komen na 3 trainingen zie je ze nooit meer........denk ook niet dat er 1 gediplomeerde vrouwelijke helper is in de KNPV op regionaal of landelijk niveua ??
(PSA in de US lopen wel een paar hele goede vrouwelijke helpers rond echte bikkels die nergens voor terug deinzen.)
Vind persoonlijk pakwerk super mooi om te doen zo krijg je snel ervaring om diverse honden goed te kunnen lezen
dit neem je mooi mee naar je eigen honden om een hond goed op te bouwen
We hoeven ook geen wedstrijdpakwerker. Een leuke clubpakwerker is (ook) prima. We hebben een goede pakwerker die ook uitstekend jonge honden kan opbouwen. Alleen is 1 gewoon te weinig. Hij werkt op onregelmatige diensten en dan is er gewoon geen pakwerker. Dat werkt niet. En natuurlijk kan iemand niet gelijk alle honden draaien. Alles behalve dat, dat hoeft ook niet. Maar het zou wel fijn zijn als er eentje bij komt. Aldoende leert men en we hebben ook honden die op een onervaren pakwerker gezet kunnen worden om zo te leren.Rocco schreef:Reageer op post van Persistence
Ieder geval succes met zoeken naar een goede pakwerker aanmelden is 1 maar lang niet iedereen is er ook echt geschikt
om tot een bepaald niveau uit te groeien en zo de honden echt beter te maken....
Nicoline schreef:lijkt me best leuk, ik ben wel een sportief type en het is opzich niet heel ver hier vandaan. Heb alleen geen auto, maar als het met ov goed te doen is hou ik het wel even in mn achterhoofd. Lijkt me toch ook wel spannend zoiets, het gaat denk ik best wel tegen je eigen instinct in om stil te blijven staan als er een hond op je afkomt.
Misschien kan je beter informeren of een clublid bij Nicoline in de buurt woont zodat ze kan meerijden ipv met het OV moet?malinois schreef:Het is direct naast een woonwijk. Volgens mij rijdt er wel een bus. Je mag altijd een keer komen kijken wat t inhoudt en of je t wat vind!
Idd. Dat zou ook geen probleem zijnHippo schreef:Zag je berichtje al voorbij komen op facebook, hopelijk kunnen jullie 1-2 mensen vinden!
Binnen de KNPV is het ook lastig. IPO helperswerk is zwaar, maar met de KNPV helpers wil ik al helemaal niet ruilen. Ze wimpelen het vaak af, maar als ik zie wat ze dan voor bulten, krassen, bloeduitstortingen ect ze hebben. Dan is het bijten op een mouw toch een stuk mens-vriendelijker.
Wij hebben er momenteel 3 onder de 35jr waarvan 2 met behoorlijk wat ervaring en dat is echt een zegen.
Nicoline schreef:lijkt me best leuk, ik ben wel een sportief type en het is opzich niet heel ver hier vandaan. Heb alleen geen auto, maar als het met ov goed te doen is hou ik het wel even in mn achterhoofd. Lijkt me toch ook wel spannend zoiets, het gaat denk ik best wel tegen je eigen instinct in om stil te blijven staan als er een hond op je afkomt.Misschien kan je beter informeren of een clublid bij Nicoline in de buurt woont zodat ze kan meerijden ipv met het OV moet?malinois schreef:Het is direct naast een woonwijk. Volgens mij rijdt er wel een bus. Je mag altijd een keer komen kijken wat t inhoudt en of je t wat vind!
Gestuurd!Nicoline schreef:Zou je een adres kunnen doorgeven? (kan ook via pb natuurlijk) Dan kan ik kijken of het te doen is qua reistijd
oooohhh dan kun je daarna gewoon hier ingevlogen worden om bij ons pakwerk te doen.mosquito1980 schreef:Ik ga om ongeveer 2 maanden m'n vuurdoop krijgen, een aantal politie kennissen gaan een training centrum beginnen voor het fokken, trainen en verkoop van honden aan de politie en Guard Companies. Ik heb me als vrijwilliger aangemeld![]()
Dus als je mij ineens mist op forum.... tja......
Hilly45 schreef:Het lijkt mij wel gaaf en ik zou er met mijn 1.90 en veel kracht, denk ik best sterk genoeg voor zijn.
Maar goed, het is niet in Groningen.