Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wel goed bedoeld, maaarr..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 1

Wel goed bedoeld, maaarr..

Ongelezen bericht door Thomas »

Hugo vindt het fijn om gewoon bij iemand te zitten. Een beetje observeren of lekker knuffelen.
Voor het observeren heeft hij zo zijn favoriete plekjes. Naast de bank, bij de vensterbank, en bij de computer.
Bij de computer is overigens niet mijn favoriete plekje. :LOL:

Het is meneer nu namelijk al zés keer gelukt om met zijn dikke puppenkont mijn computer uit te drukken. :gvd: :goeie:

Zijn er nog meer honden die dingen heel goed bedoelen? :pop:
Afbeelding
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Re: Wel goed bedoeld, maaarr..

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Hahahaha, herkenbaar.

Ik kijk vooral tv series via de computer die aan mijn televisie hangt, waarvan het draadloze toetsenbord en trackpad dan op de bank liggen. Duke legt altijd zijn hoofd op de bank en kijkt me verwachtingsvol aan als hij aandacht wil. Vaak negeer ik dat, maar hij is slim genoeg om uitgevogeld te hebben dat als hij zijn hoofd dan op het toetsenbord legt dat ik dan wél reageer, want dan gaat mijn serie in de knoop met alle toetsen die hij met zijn kop indrukt :boos:

De draak :I:
Laatst gewijzigd door Shiloh86 op 10 aug 2016 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Thomas
Zeer actief

Shiloh86 schreef:Hahahaha, herkenbaar.

Ik kijk vooral tv series via de computer die aan mijn televisie hangt, waarvan het draadloze toetsenbord en trackpad dan op de bank liggen. Duke legt altijd zijn hoofd op de bank en kijkt me verwachtingsvol aan als hij aandacht wil. Ik negeer dat gewoon, maar hij is slim genoeg om uitgevogeld te hebben dat als hij zijn hoofd op het toetsenbord legt dat ik dan wél reageer, want dan gaat mijn serie in de knoop met alle toetsen die hij met zijn kop indrukt :boos:

De draak :I:
Haha, heel goed Duke! :lol:

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Thomas schreef:Hugo vindt het fijn om gewoon bij iemand te zitten. Een beetje observeren of lekker knuffelen.
Voor het observeren heeft hij zo zijn favoriete plekjes. Naast de bank, bij de vensterbank, en bij de computer.

Het is meneer nu namelijk al zés keer gelukt om met zijn dikke puppenkont mijn computer uit te drukken. :gvd: :goeie:

hahaha herkenbaar! Pupje Gol heeft toendertijd ook vaak mijn computer uitgedrukt :LOL:
Ik heb toen een mandje naast de computer gezet zodat ze toch lekker bij me kon liggen. Toen was behang trekken opeens erg leuk :mann:

Leuk he, pupjes :mrgreen:
Thomas
Zeer actief

Gollum schreef:
Thomas schreef:Hugo vindt het fijn om gewoon bij iemand te zitten. Een beetje observeren of lekker knuffelen.

hahaha herkenbaar! Pupje Gol heeft toendertijd ook vaak mijn computer uitgedrukt :LOL:
Ik heb toen een mandje naast de computer gezet zodat ze toch lekker bij me kon liggen. Toen was behang trekken opeens erg leuk :mann:

Leuk he, pupjes :mrgreen:
Haha ik vind het hilarisch. Hij heeft er gewoon geen enkel benul van, hij wil gewoon gezelligheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”