En toen Gol, er is een kies afgebroken. Toen de da ging kijken viel het hem ook op dat haar onderste hoektanden naar binnen staan waardoor het gebit niet mooi schaart. Het glazuur van die tanden is helemaal afgesleten daardoor, ze gaf ook veel pijn aan toen hij eraan zat. Waarschijnlijk moeten er dus een kies en twee hoektanden uit. Maar hij hoorde ook een hartruis dus wilde hij dat eerst onderzoeken zodat ze eventueel de narcose erop aan kunnen passen. Er is nu eerst bloed afgenomen, uit haar hals
Dat was nog een heel gedoe want Gol wilde het allemaal niet en begon om zich heen te bijten en te bokken als een rodeostier. Toen moest het arme kind ook nog een snuitje om voor het eerst in haar leven. Ze gaan sowieso naar lever- en nierwaarden kijken en ze kunnen aan het bloed ook zien of er verder onderzoek naar het hart moet worden gedaan. Dan zou ze misschien nog een hartfoto moeten hebben en daarna de operatie inplannen.
Godsamme, wat een gedoe. We gingen daarna maar even worst halen bij oma en opa om er weer een leuke draai aan te geven, gaat Rani natuurlijk gek doen. Die sprong op zo'n onmogelijke manier uit de auto dat ze tussen de stoel en de auto bleef hangen met haar heupen, dikke paniek natuurlijk. Het zweet droop van me af toen ik haar probeerde terug te duwen en normaal uit de auto te laten gaan.
En nu heb ik het gehad. Ik ben maar aan de wijn gegaan en we gaan niet koken vandaag. Het heeft al zoveel geld gekost dat eten bestellen er ook wel bij kan